Saleen Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 (redigerad) Mogwai: Travel is Dangerous Saleen gillar detta. *thumb up* Belle & Sebastian - I Want the World to Stop Jag har aldrig riktigt snöat ner mig i Belle & Sebastian men alltid haft ett genuint intresse av deras musik. Denna låten är inte sådär supercachy som en del av deras gamla låtar, fast inte långt ifrån ändå. Välproducerad och välskriven samt väldigt 'Belle & Sebastian'-ig såklart, inget nytt där. Bra låt. http://www.youtube.com/watch?v=dd4Eee-qtP8 Redigerad 11 september, 2010 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 (redigerad) Så blues-ig, så härlig! Redigerad 11 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2010 Tänkte bara informera alla som gillar Hardstyle om att "Brennan Heart Presentz Midifilez" finns på Spotify. Nu är väl inte Brennan Heart min favorit-hardstyleartist men jag måste erkänna att albumet är jääävligt bra. Brennan Heart – Brennan Heart Presentz Midifilez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2010 Rätt soft. --- Trentemøller langar chill minimal/elektroniskt. http://open.spotify.com/track/6bO6iqcqeZPrDbFTx4e8aO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Nas - Nas is like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 nääästan dubbelpost - bara en helt jävla underbar låt från Belle & Sebastian, igen. Bättre än den förra t.o.m.!!!! Belle & Sebastian - I Didn´t see You Coming http://www.youtube.com/watch?v=6UeFaayyw3o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Nas - Nas is like http://www.youtube.c...RS5n9Hg&ob=av2e Nas är bäst, så enkelt är det. Min sjunde mest spelade artist säger en del. Lyssnat något på Distant Relatives? Här är min playlist med honom förresten, mycket fint där: http://open.spotify.com/user/tweakeli/playlist/2o891hbDAcvhCjWHWdGE4P Tusen år sen jag skrev här. Wild Nothing och Team Ghost har gjort varsin jävligt bra debutplatta/EP, Wild Nothing – Gemini respektive Team Ghost – You Never Did Anything Wrong To Me EP. Väldigt värt att lyssna på. Annars är There Is Love In You med Four Tet bland det bästa som kommit i år, helt underbar platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 Nas är bäst, så enkelt är det. Min sjunde mest spelade artist säger en del. Lyssnat något på Distant Relatives? Här är min playlist med honom förresten, mycket fint där: http://open.spotify.com/user/tweakeli/playlist/2o891hbDAcvhCjWHWdGE4P Började lyssna på honom för ett par dagar sedan. Tidigare har jag inte riktigt fastnat för något han gjort men nu (några år senare) har det släppt och han är riktigt duktig. Hade bara hört As We Enter från Distant Relatives men jag ska ta och lyssna igenom det, kanske hittar fler guldkorn. Tack för spellistan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) Nas är bäst, så enkelt är det. Min sjunde mest spelade artist säger en del. Lyssnat något på Distant Relatives? Jag tror jag har skrivit det en gång förut, men det sjukaste versen NAS gör är på Raekwon - Verbal Intercourse. Mums! Through the lights cameras and action, glamour glitters and gold I unfold the scroll, plant seeds to stampede the globe When I'm deceased, by then the beast arise like yeast to conquer peace leaving savages to roam in the streets Live on the run, police paying me to give in my gun Trick my Wisdom, with the system that imprisoned my son Smoke a gold leaf I hold heat, nonchalantly I'm grungy, but things I do is real it never haunts me while, funny style niggaz roll in the pile Rooster heads profile on a bus to Riker's Isle Holdin weed inside they pussy with they minds on the pretty things in life, props is a true thug's wife It's like a cycle, niggaz come home, some'll go in Do a bullet, come back, do the same shit again From the womb to the tomb, presume the unpredictable Guns salute life, rapidly, that's the ritual Redigerad 15 september, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 15 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2010 (redigerad) Självklar. Swedish House Mafia ft. Tinie Tempah - Miami 2 Ibiza Redigerad 15 september, 2010 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Hur skön låt som helst enligt mig mening, haha. Inte direkt det jag brukar lyssna på menmen! (Hur högt - hur högt?) Redigerad 16 september, 2010 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Hur skön låt som helst enligt mig mening, haha. Inte direkt det jag brukar lyssna på menmen! (Hur högt - hur högt?) Näääääääääk! Svensk hiphop får nytt liv! Finns en skön video till den också: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 (redigerad) Så pass grymt album att jag använder framsidan som avatar just nu! Edit: Fuck it, Spotifylänka funkade inte. Men sök på detta mästerverk: Redigerad 16 september, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Så pass grymt album att jag använder framsidan som avatar just nu! Edit: Fuck it, Spotifylänka funkade inte. Men sök på detta mästerverk: Är det Death eller Trash Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Är det Death eller Trash Metal? Old School Death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Old School Death Okej, då ska jag nog kanske kolla in albumet! Sångaren growlar inte va? Jag står inte ut att lyssna på growling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Okej, då ska jag nog kanske kolla in albumet! Sångaren growlar inte va? Jag står inte ut att lyssna på growling. Death Metal = growling Fast snubben i Obituary (John Tardy) låter mer som om han spyr, vilket är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 16 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2010 Death Metal = growling Fast snubben i Obituary (John Tardy) låter mer som om han spyr, vilket är underbart! Ja, det vet jag, men eftersom du sa Old School Death Metal så tänkte jag att så inte var fallet... Haha, bara det får mig att vilja lyssna på albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts