Eudoros Skrivet 1 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2010 Ringo Starr - Photograph Kalasbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 The Amplifetes - It´s My Life Sveriges nästa stora export tror jag, deras låtar spelas redan mycket på radio och klubbar i USA och Europa. Historien är lik Miike Snow, ta dom största låtskrivarna och producenterna som landet har att erbjuda, dom har skrivit och producerat allt från Justin Timberlake, Britney Spears, Beyoncè till Kylie Minogue, men nu lägger dom det på hyllan ett tag för att göra sin sak, och dom gör det riktigt bra. Såg dom på Popagandas efterfest, inget dåligt liveband eller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2010 THERE'S BLOOD UPON THE STAGE!! BAG YOUR HEADS AGAINST THE STAGE AS METAL TAKES IT'S PRICE! BONDED BY BLOOD!! Fan vad man vill vara med och mosha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Minns hur man nötte den här på GH3 för att få 100%, om och om igen. Jävligt grym låt för övrigt. ------------------------------ Förresten, nån som vet låtar med mäktiga trummor? Typ som 2:44 och framåt. Skulle verkligen uppskatta bra tips. Redigerad 3 september, 2010 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 (redigerad) Rick Astley - Lights Out http://www.youtube.com/watch?v=IMau-DXAeMU Episkt! Redigerad 3 september, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2010 Band of Horses - Monsters Troligtvis en av de vackraste och emotionella låtar jag någonsin hört. Hela jag blev fylld av känslor jag väldigt sällan känner när jag hörde låten och jag bara släppte allting jag höll på med och fokuserade på låten tills den var slut. Killen som gjort videon till låten gör inte heller saken bättre. Han skrev att materialet i videon är filmat av hans farfar mellan 30- och 70-talet. Oerhört vackert material som passar in perfekt med stämningen på låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 [youtube-old]S1tRDPhUlyc[/youtube-old] Text: Jag fick telefon från brorsan att det var illa ställt med morsan och han tyckte att jag skulle skynda mig hem. Jag tog planet i från Rio samma morgon klockan tio och var hemma kvällen efter kvart över fem. När jag såg min gamla mamma grät jag tårar och jag stamma', hon försökte le och ville hålla min hand. Doktorn sa att det hänt vid buss-stationen, när hon hämtat folkpensionen slogs hon ned av tvenne modiga män. Att dom sen fick nå'ra dar i buren lär inte bota skallfrakturen och dom lär redan va' i farten igen. Är det sant att knarktrafiken har förgiftat politiken och att statsråd och polis har tvätt i dess byk? Och att härvan bara växer, Mr Y och Mr X är ej dom enda bovarna som borde ha stryk? Att vår invandringsminister har fått tips av antikrist här och släpper in dom gangsters andra länder kör ut? Att fascismen gror i våra parker i takt med terror, våld och knark här att säkerhet och trygghet börjar ta slut Att ingen vill ta ansvar mer för knogen man lägger ner, nu rostar plogen. Så här var Sverige inte funtat förut! Kära svenskar, vad blev av er? Det finns justa jugoslaver liksom greker och turkar här i vår handelsbod. Men mitt i bidragskarusellen står nu jättedamen Ellen, Moder Svea och bligar dumt som en plundrad kommod. Det som ligger dig i fatet är allt världsförbättrar-pratet mens dina egna ungar sprattlar i maffians nät. Och dom knarkar, svinar ner och stjäl, våra gamla sparkar dom ihjäl. Vad i helvete, Moder Svea, har du ställt till? De politiker som dig förådde, och media-cyniker som sådde kaos får dig att verka helt imbecill. Rum-dumme-dum-dill, rum-dumme-dum-sill, dom lurar dig så mycket dom vill. ;o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2010 Vampire Weekend - White Sky Så cpbra de var i Borlänge. Så cpbra den här låten är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Kanske tyngsta beaten på länge. Kanye producerar och Common sjunger. Tuuungt! http://www.youtube.com/watch?v=6FkVmZt2tg0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Kanske tyngsta beaten på länge. Kanye producerar och Common sjunger. Tuuungt! http://www.youtube.com/watch?v=6FkVmZt2tg0 Det började lovande med basgången som onekligen var tung, men sen gick det lite utför. De tyngsta beatsen enligt mig är de avskalade. Bas, trummor och möjligtvis en piano/flöjt/trumpet-slinga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2010 Lite flippade låtar, sorry för spam men de är väl utvalda. http://www.youtube.com/watch?v=1GYzCeYW40Q http://www.youtube.com/watch?v=e27QwZA4lfE http://www.youtube.com/watch?v=vGHQLMAwNnE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 Jag har fastnat helt för den här låten. Love that shit. Mogwai: Travel is Dangerous (Hur gör man sådana snygga Spotifylänkar?! Det blir inte alls som jag vill när jag förhandsgranskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2010 (redigerad) Jag har fastnat helt för den här låten. Love that shit. Mogwai: Travel is Dangerous (Hur gör man sådana snygga Spotifylänkar?! Det blir inte alls som jag vill när jag förhandsgranskar. Here goez. Ta bort "." i början av coden och skriv in din spotify länk. Glöm inte att välja spotify url istället för http link. Artist + låtnamn: [.spotify]spotify:track:1qyRX6xXvsmbxR6FEnVSv2 Enbart låtnamn: [.spotify=tiny]spotify:track:1qyRX6xXvsmbxR6FEnVSv2 Fullständig information på två rader: [.spotify=full]spotify:track:1qyRX6xXvsmbxR6FEnVSv2 Redigerad 8 september, 2010 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta riffet på hjärnan. Du kommer få detta... Ja, eftersom att de spammar riffet igenom hela låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2010 Ja, eftersom att de spammar riffet igenom hela låten. My point exactly. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2010 (redigerad) Bandet Yashin har gjort en cover på Redigerad 10 september, 2010 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Bandet Yashin har gjort en cover på Fyfaan vad bra! Tack som fan för tipset!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 Jag sa det när albumet släpptes, och jag säger det igen; Bästa Album 2010! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 11 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2010 The Clash - Train In Vain Gillar starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts