Eudoros Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 George Harrison - Ballad of Sir Frankie Crisp (Let It Roll) Med en liknande låttitel är det ju bara omöjligt att inte lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 (redigerad) George Harrison - Ballad of Sir Frankie Crisp (Let It Roll) Bra låt, tack för tipset! Man kan ana att Daniel Adams-Ray sneglade på "Got my mind set on you" låten när han skrev "Dum av dig", men det är nästan så att jag tycker att den är snäppet bättre än Harrisons låt. Redigerad 4 augusti, 2010 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 (redigerad) Bra låt, tack för tipset! Man kan ana att Daniel Adams-Ray sneglade på "Got my mind set on you" låten när han skrev "Dum av dig", men det är nästan så att jag tycker att den är snäppet bättre än Harrisons låt. Hörde du det på Musikpolisen på P3? Lackade lite när jag lyssnade, tycker verkligen inte han har snott alls. Kan inte musikaliska termer eller sådär, men fan, det enda som är likt är ju typ.. "tre-upprepningen" i refrängen. Dum av dig är grym i alla fall. Redigerad 4 augusti, 2010 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2010 Hörde du det på Musikpolisen på P3? Lackade lite när jag lyssnade, tycker verkligen inte han har snott alls. Kan inte musikaliska termer eller sådär, men fan, det enda som är likt är ju typ.. "tre-upprepningen" i refrängen. Dum av dig är grym i alla fall. Jag vet inte vilket program det var, men antagligen var det det! Men jo, det är just den där tre-grejen (jag vet inte heller facktermen, om det finns någon) som är lik, och jag tycker den är väldigt lik. Men det är svårt att vara göra något som aldrig gjorts, och det gör inte direkt låten sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Emiliana Torrini – Jungle Drum http://open.spotify.com/track/7BXToqZFtclAj6mshYWena Inte särskilt "ny" eller så, men riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 Emiliana Torrini – Jungle Drum http://open.spotify.com/track/7BXToqZFtclAj6mshYWena Inte särskilt "ny" eller så, men riktigt skön. Håller med! Sprudlande glädje och orginalitet, hon låter grymt söt. Snook - Inga Problem Jag lyckades att helt glömma att lyssna på Snook för fem år sen, men när både Linnros och Adams-Ray gör sjukt bra soloprojekt inser jag att förmodligen missat något. Skönt vemodig låt, bra text, grymt snygg video. Och Maggio, gud vad vacker hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2010 (redigerad) Håller med! Sprudlande glädje och orginalitet, hon låter grymt söt. Snook - Inga Problem Jag lyckades att helt glömma att lyssna på Snook för fem år sen, men när både Linnros och Adams-Ray gör sjukt bra soloprojekt inser jag att förmodligen missat något. Skönt vemodig låt, bra text, grymt snygg video. Och Maggio, gud vad vacker hon är. Bj5WozNl4ik Åh, så många gånger som jag och mina två närmaste vänner har supit ihop till det albumet! Vilka minnen jag fick nu, oj oj! Sedan ska jag självklart passa på att tipsa om Modeselektor - Happy Birthday. Så himla fantastiskt bra öppningsspår på deras skiva Happy Birthday!. Redigerad 5 augusti, 2010 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2010 Scuba är typ minimal dubstep (?), bra skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Scuba är typ minimal dubstep (?), bra skit. Lyssnade på den igår natt innan jag skulle sova, det var sjukt lugnande. Och bra! Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2010 Snook - Inga Problem Jag lyckades att helt glömma att lyssna på Snook för fem år sen, men när både Linnros och Adams-Ray gör sjukt bra soloprojekt inser jag att förmodligen missat något. Skönt vemodig låt, bra text, grymt snygg video. Och Maggio, gud vad vacker hon är. Första gången jag fick se den där videon vart jag sjukt kär i Maggio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2010 Konstigt att dem här låtarna inte är mer poppis än det här lilla. Riktigt sköna! http://www.youtube.com/watch?v=jBxarnXdM0Q Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2010 (redigerad) Lite old school yo yo yo-hiphop! Fan vad bra http://www.youtube.com/watch?v=ktFj12mK8cA Stay makin hot shit You can't fuck wit it's the Greg Nice shit Wit the Beatnuts shit You can't front shit it's the shake ya butt shit Say Wha? Say Wha? Say Wha? Say Wha? Say Wha? shit! Redigerad 10 augusti, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 (redigerad) Supertramp! http://www.youtube.com/watch?v=XVcD5NoNoFM Gruppen har få bra låtar, men den här är så jäkla trevlig. Redigerad 11 augusti, 2010 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 11 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2010 En grymt bra akustisk version av Lil Wayne's låt I Feel Like Dying. Han är Grym! http://www.youtube.com/watch?v=P1qDcGCM6gA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 John Lennon - Jealous Guy Vackrare och intimare låt får man verkligen leta långt och länge efter. Känslan man får då man hör låten speglar det annalkande höstmörkret och dess sinnesstämning rätt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Skön mix på en bra låt! La Roux - Bulletproof (Tiborg Remix) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 augusti, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2010 hehe happy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts