Maimstream Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Tipsar om WHY? - These Hands och WHY? - January Twenty Something för att båda har en gemensam video. Men mest These Hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2010 Jag bara måste tipsa er om en underbar musiker: Om ni inte hört Billy Squier förut så ge honom en chans! Killen kan både sjunga och spela gitarr! http://open.spotify.com/user/ajaxwarrior/p...hciJfnKjgu2EUtS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Gorillaz - Welcome to the World of the Plastic Beach http://www.youtube.com/watch?v=b_hXG4AmHKA Bra skit! Sjukt grov. Snoop Dogg pwns. Jag tyckte seriöst albumet var horribelt i jämförelse med deras äldre album. För många gäster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Narkomanen Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Jag tyckte seriöst albumet var horribelt i jämförelse med deras äldre album. För många gäster. Well, alla låtar var såklart inte super. Jag tycker att det var en 3-4 låtar som verkligen satte sig. annars - Fredrik Strage var med i nyhetesmorgon idag och snackade JJ - Nytt album tydligen. Dem visade lite ifrån denna video, skön låt, fin video. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 (redigerad) MGMT - Flash Delirium Nytt från MGMT. Ska jag vara helt ärlig låter det... sådär. Edit: Slutet på låten är fan inget vidare alltså. Redigerad 9 mars, 2010 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=cOqua-Cny4g Oh yes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 MGMT - Flash Delirium Nytt från MGMT. Ska jag vara helt ärlig låter det... sådär. Edit: Slutet på låten är fan inget vidare alltså. Haha, har precis lyssnat på den och jag vettefan. Själv vill jag efter en lång bortaperiod från denna tråd bjuda eder tillbaka till 1990-talet med en Blur-dänga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Haha, har precis lyssnat på den och jag vettefan. Själv vill jag efter en lång bortaperiod från denna tråd bjuda eder tillbaka till 1990-talet med en Blur-dänga. Ah, så bra! Tack för påminnelsen. Blur har verkligen den där unika kvalitén att de alltid passar. The White Stripes - I Just Don't Know What to do with Myself Också ett av världens bästa band. Det finns många sådana! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2010 Kommer nu tipsa om en låt av samma snubbar och samma skiva som ett par sidor tillbaka, men kan inte låta bli på grund av det sjukligt feta piano-beatet och den som vanligt fantastiska rappen Jedi Mind Tricks-gänget - Strike Back Gillar Nas-samplingen "It's like that, you know it's like that, there ain't an army that could strike back". Också stört bra låt vid namn Halftime. Jag vill ha fler tips på hiphop-beat som använder ett avskalat piano. Det är såååå bra! Som i den här klassikern: Freestyle med Snoop Dogg Daz och Kurupt, Dr. Dre på pianot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2010 Personliga tags: Sen morgon första januari, förort i Paris, Sig Sauer P228, kilovis grönt, hos polis. *thug life*. Nämen... det är sant sjukt nog. En till. http://www.youtube.com/watch?v=TTPqPZzH-LA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Har en Entourage-playlist, och den gör alltid mig på bra humör! Ni får dock gärna lägga förslag på/lägga till låtar som kommer från Entourage, för jag tycker att den är för kort! Spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 Har en Entourage-playlist, och den gör alltid mig på bra humör! Ni får dock gärna lägga förslag på/lägga till låtar som kommer från Entourage, för jag tycker att den är för kort! Spotify Då måste du göra den collaborative. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 (redigerad) Då måste du göra den collaborative. Glömde det, gjort! (= jag var full när jag postade, gjort!) Ändra inte ordningen bara, så är jag säker på vilka som ni har lagt dit. Redigerad 11 mars, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2010 http://www.youtube.com/watch?v=NZZs5uwMMx8 Peppen har börjat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Gojira - From The Sky Gojira - World To Come Fett tunga låtar som jag verkligen underskattat! Allt jag kan om den globala uppvärmningen och miljön har Gojira lärt mig! Allt vi behöver är flygande valar när det väl smäller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Gojira - From The Sky Gojira - World To Come Fett tunga låtar som jag verkligen underskattat! Allt jag kan om den globala uppvärmningen och miljön har Gojira lärt mig! Allt vi behöver är flygande valar när det väl smäller! Oh, du måste lyssna på The Art Of Dying om du inte har gjort det. En av mina favoritlåtar någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 (redigerad) Oh, du måste lyssna på The Art Of Dying om du inte har gjort det. En av mina favoritlåtar någonsin! Haha, men skojar du?! Art of Dying är DEN bästa låten de någonsin har gjort, tätt följt av Vacuity och Flying Whales! The Art of Dying är ett mästerverk. Introt, refrängen, slutet..perfektion! The Art of Dying är, som en god vän till mig sa, "en låt man kan smälla händerna på skrivbordet hur random som helst till". Redigerad 12 mars, 2010 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Haha, men skojar du?! Art of Dying är DEN bästa låten de någonsin har gjort, tätt följt av Vacuity och Flying Whales! The Art of Dying är ett mästerverk. Introt, refrängen, slutet..perfektion! The Art of Dying är, som en god vän till mig sa, "en låt man kan smälla händerna på skrivbordet hur random som helst till". Håller med dig precis där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2010 Haha, men skojar du?! Art of Dying är DEN bästa låten de någonsin har gjort, tätt följt av Vacuity och Flying Whales! The Art of Dying är ett mästerverk. Introt, refrängen, slutet..perfektion! The Art of Dying är, som en god vän till mig sa, "en låt man kan smälla händerna på skrivbordet hur random som helst till". DU HAR ÖVERGIVIT TOOL, DIN JÄVEL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts