chiligr Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Jag lyssnar faktiskt mest på 106,7 mer än bandit gillar 106.7's låtar bättre. Men ibland lyssnar jag på bandit ( bara om det är en dålig låt på 106,7 ) Jag har laddat ner 106,7 rockklassiker's top 500 i låtar från dc Gör det ni också OK! Då är allt som det ska...såg ut som bandit var din favorit då alla de 2 låtarna du listade gått på bandit jagvetintehurlänge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 23 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 OK! Då är allt som det ska...såg ut som bandit var din favorit då alla de 2 låtarna du listade gått på bandit jagvetintehurlänge... Ok hehe jag bara lysnade på dom låtarna och tänkte fan dom här låtarna är bra varför inte lägga upp dom på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Artist: Bob Dylan Låt: Changing of the Guards Album: Street Legal Kommentar: Trevlig låt. Passar finfint när man har en jädrans lång håltimme och äter Risifrutti. Faktiskt. Text: Sixteen years, Sixteen banners united over the field Where the good shepherd grieves. Desperate men, desperate women divided, Spreading their wings 'neath the falling leaves. Fortune calls. I stepped forth from the shadows, to the marketplace, Merchants and thieves, hungry for power, my last deal gone down. She's smelling sweet like the meadows where she was born, On midsummer's eve, near the tower. The cold-blooded moon. The captain waits above the celebration Sending his thoughts to a beloved maid Whose ebony face is beyond communication. The captain is down but still believing that his love will be repaid. They shaved her head. She was torn between Jupiter and Apollo. A messenger arrived with a black nightingale. I seen her on the stairs and I couldn't help but follow, Follow her down past the fountain where they lifted her veil. I stumbled to my feet. I rode past destruction in the ditches With the stitches still mending 'neath a heart-shaped tattoo. Renegade priests and treacherous young witches Were handing out the flowers that I'd given to you. The palace of mirrors Where dog soldiers are reflected, The endless road and the wailing of chimes, The empty rooms where her memory is protected, Where the angels' voices whisper to the souls of previous times. She wakes him up Forty-eight hours later, the sun is breaking Near broken chains, mountain laurel and rolling rocks. She's begging to know what measures he now will be taking. He's pulling her down and she's clutching on to his long golden locks. Gentlemen, he said, I don't need your organization, I've shined your shoes, I've moved your mountains and marked your cards But Eden is burning, either brace yourself for elimination Or else your hearts must have the courage for the changing of the guards. Peace will come With tranquility and splendor on the wheels of fire But will bring us no reward when her false idols fall And cruel death surrenders with its pale ghost retreating Between the King and the Queen of Swords. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Iron Maiden - Brave New World Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Black eyed peas - My humps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Sonic Youth - Teenage riot Önskade jag att jag lyssnade på nu. Jag är ju klar med det förbannade arbetet! Men Mr. Schultz har bestämt sej för Radio Mothafucking Match. Så jävla kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Entombed - Hellrasier. Mitt band ska lira den på vå julavslutning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Tupac - Papaz song Grymt underskattad låt, den har inte fått den uppmärksamhet den förtjänar om man frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Entombed - Hellrasier. Mitt band ska lira den på vå julavslutning! Entombed har gjort en cover på Kiss's 'God of thunder', eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Fade to Black. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 24 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2005 Shakira - Oral Fixation Vol. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Sonic Youth - Teenage riot Önskade jag att jag lyssnade på nu. Jag är ju klar med det förbannade arbetet! Men Mr. Schultz har bestämt sej för Radio Mothafucking Match. Så jävla kul. Haha den låten var min favoritlåt typ alla kategorier runt mars/april i år...! Grymt skönt gitarrkomp. Ok lite sonic youth tips. mote sugar kane sunday dirty boots superstar schizophrenia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Bloc Party - Banquet (The Streets Remix) Jäkligt skön, inte så förtjust i refrängen dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Iron Maiden - Out Of The Silent Planet Trummorna är så himla sköna i refrängen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Black eyed peas - My humps Dem mest enformiga, uttryckslösa, omusikaliska och osmakliga låten som just nu lyssnas på av alla fjortisar med kötthjärnor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Måste bara få tipsa om denna. Alice Cooper - Might as well be on Mars En av världens bästa låtar, en riktig "gråta och vråla" låt. Hmm? Vad var det jag hörde? "Inte en Alice låt till"? Kom hit så ska jag slå dig över skinkorna med en pulka! Okej, jag tar väl några andra ändå. The Scorpions - Rock you like a hurricane Queen - Killer Qeen Sådärja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 David Bowie - Ziggy Stardust Ziggy played guitar, jammin' good with Weird and Gilly, The spiders from Mars, he played it left hand But made it too far Became the special man, then we were Ziggy's band Ziggy really sang, screwed up eyes and screwed down hairdo Like some cat from Japan, he could lick 'em by smiling He could leave 'em to hang Came on so loaded man, well hung and snow white tan So where were the spiders while the fly tried th break our balls Just a beer light to guide us So we bitched about his fans and should we crush his sweet hands? Ziggy played for time, jiving us that we was voodoo The kids was just crass. He was the nazz With God given ass He took it all too far, but boy could he play guitar Making love with his ego, Ziggy sucked up into his mind Like a leper messiah When the kids had killed the man I had to break up the band Ziggy Played Guitar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Titel: Serve The Servants Artist/Band: Nirvana Album: In Utero Kommentar: Otroligt skön låt från det bästa albumet någonsin. Text: Teenage angst has paid off well Now I'm bored and old Self-appointed judges judge More than they have sold If she floats than she is not A witch like we had thought A down payment on another One at salem's lot Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no That legendary divorce is such a bore As my bones grew they did hurt They hurt really bad I tried hard to have a father But instead I had a dad I just want you to know that I Don't hate you anymore There is nothing I could say That I haven't thought before Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no That legendary divorce is such a bore Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no Serve the servants - Oh no That legendary divorce is such a bore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 Michael Jackson - Beat it Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 25 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2005 (redigerad) Michael Jackson - Beat it Van Halens gitarrsolo (:!!! Redigerad 25 november, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts