xstreem Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Nationalteatern - Sent en lördag kväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 lol, så skön text. Egon Kjerrman - Kom Ner Från Taket http://www.youtube.com/watch?v=GGLBTlCDLCE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 lol, så skön text. Egon Kjerrman - Kom Ner Från Taket Fan vad skön text Grymt snygg musikvideo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 11 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2009 The Killers (feat. Wild Light & Mariachi El Bronx) ¡Happy Birthday Guadalupe! http://open.spotify.com/track/4HDRZKrSkb8wiVIp8LwYEC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Techno is the shit just nu! Kim Sozzi - Break Up ( 2 - 4 Grooves Remix) Gino M Vs Ray K - Here Without You (Top Modelz Remix Edit) Kanske ingen låt som folk vanligtvis brukar tipsa om men kom över den här låten tidigare idag och den får mig verkligen att vilja dansa. Kim Sozzi - Break Up (2-4 grooves remix) Har just kollat igenom mina tidiga musiktips i den här tråden och jävlar vad pinsamt. Så rutten musik man lyssnade på för något år sedan. Visst, vissa saker finns kvar även idag, men det jag brukade tipsa om för några år sedan gick över gränsen, totalt. Hittade dock det här tipset (som Lajnux varit så snäll och repostat i år) och ja, jag är störtförälskad i låten. Så otroligt bäst bara. Spotifyyyyyy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 The Stranglers - Golden Brown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Tom Robinson Band - Glad To Be Gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 The Raveonettes - Suicide kekekeke do it again Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Den här lär väl falla de flesta GTAsajtare i smaken: http://www.youtube.com/watch?v=ILmE7UhV8nE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 The Stranglers - Golden Brown Den låten för verkligen tankarna till Snatch, älska En annan kung låt från samma soundtrack: The Specials - Ghost Town Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Den låten för verkligen tankarna till Snatch, älska En annan kung låt från samma soundtrack: The Specials - Ghost Town Precis den anledningen jag lade upp den. Kollade nyligen på Snatch. Y'LIKE DAGGS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Hejsan, sajten! Jag har nyligen blivit småkär i Bob Dylan och hans verk, men till min stora förtvivlan så finns det knappt någon musik alls på Spotify! Så jag undrar då vilka album det är man bör införskaffa sådär till en början. Tackar, tackar i förväg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 (redigerad) Hejsan, sajten! Jag har nyligen blivit småkär i Bob Dylan och hans verk, men till min stora förtvivlan så finns det knappt någon musik alls på Spotify! Så jag undrar då vilka album det är man bör införskaffa sådär till en början. Tackar, tackar i förväg! The Freewheelin' Bob Dylan Bringing It All Back Home Highway 61 Revisited Blonde On Blonde Blood On The Tracks Detta är vad du behöver, det mesta andra är skräp. Redigerad 13 december, 2009 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 The Freewheelin' Bob Dylan Bringing It All Back Home Highway 61 Revisited Blonde On Blonde Blood On The Tracks Detta är vad du behöver, det mesta andra är skräp. Tycker Nashville Skyline och New Morning är rätt bra album också, även om de countrypastischerna väl inte går lika djupt textmässigt som de nämnda. ---- Musiktips? Jag tipsar idag om Led Zeppelin - Houses of the Holy (låten alltså, inte albumet), bra musik att spela coron till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Remixernas Remix Daft Punk - Human After All (The Disco Villains Remix) MP3 | YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 The Streets - He's behind you, he's got swine flu Älskar förresten 2:36 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 13 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2009 Soundtracket till Dragon Age: Origins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 (redigerad) Parkway drive - A cold day in hell Redigerad 14 december, 2009 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2009 Orchestral Manoeuvres in the Dark - Electricity http://open.spotify.com/track/3vy2QK19RCnS4Egaq9fGhy Pato Pooh ft. Adam Tensta - Follow Me http://open.spotify.com/track/3t0pWwEaAZ5Bcyjun5pYzh Monty feat. Lorentz - En till himmel Lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts