Saleen Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 (redigerad) Den Svenska Björnstammen - Finrum Redigerad 7 december, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 David Bowie - Heroes http://open.spotify.com/track/1qyRX6xXvsmbxR6FEnVSv2 Jag vill också tipsa om David Bowie. http://www.youtube.com/watch?v=hZ3nzrvSPwM Win, en soulig ballad från en av mina Bowie-favoritplattor, Young Americans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2009 Jag vill tipsa om ANDREAS GREGA - TA VAD DU VILL ...för att det är en stört bra låt på en EP som höjer ribban med "Stefan Holf tränar spänst"-längder för ett kommande skivsläpp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 (redigerad) Bara för att bryta stilen i tråden. Sub Focus - Rock It Frank Klepacki - Hell March 2 http://www.youtube.com/watch?v=9WqwFhX6Cqg Redigerad 8 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vad får man om man korsar The Black Keys och hiphop? Blakroc. http://open.spotify.com/album/5ysxoGFZWIZxDRUghvCBRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Vad får man om man korsar The Black Keys och hiphop? Blakroc. http://open.spotify.com/album/5ysxoGFZWIZxDRUghvCBRL Har slölyssnat lite på albumet och jag tycker det låter sjukt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag tipsade om Now, Now Every Children en dag efter att jag hört dem för första gången. En vecka senare är jag helt fast. Tjejens (vars namn jag inte luskat fram ännu) röst, instrumenten och allt annat är wunderbart! Kärlek på dem! Now, Now Every Children - Everyone You Know Now, Now Every Children – Everyone You Know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag tipsade om Now, Now Every Children en dag efter att jag hört dem för första gången. En vecka senare är jag helt fast. Tjejens (vars namn jag inte luskat fram ännu) röst, instrumenten och allt annat är wunderbart! Kärlek på dem! Hon heter Cacie. Jag vill, precis som KvaddadPadda, tipsa om Mumford & Sons. Sigh No More är en sjukt mysig skiva som sätter sig direkt, perfekt att plugga till såhär i vintermörkret. Påminner inte särskilt lite om Noah and the Whale, dock mindre lättsamt poppigt och en "massivare" ljudbild, även om massivt är typ det sista det är. Känns som det händer lite mer bara. Mumford & Sons – Sigh No More Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2009 Jag vill, precis som KvaddadPadda, tipsa om Mumford & Sons. Sigh No More är en sjukt mysig skiva som sätter sig direkt, perfekt att plugga till såhär i vintermörkret. Påminner inte särskilt lite om Noah and the Whale, dock mindre lättsamt poppigt och en "massivare" ljudbild, även om massivt är typ det sista det är. Känns som det händer lite mer bara. Banden är väl dessutom kompisar, om jag inte hört fel? Yeah Yeah Yeahs - Runaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Jag glömde ju posta Frank Klepacki's skönaste låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 (redigerad) J. Geils Band - Whammer Jammer http://open.spotify.com/track/3Z1XRmvrUhFWMSuFPrY49r Blues-rock Redigerad 9 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 MSTRKRFT - Bounce (Bloody Beetroots Remix) På gränsen till bättre än originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 Tack Karatemorfar för du tipsade om Super Viral Brothers när deras första singel kom! Super Viral Brothers - Captain Cessna (klicka på texten för länk!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2009 MSTRKRFT - Bounce (Bloody Beetroots Remix) På gränsen till bättre än originalet. Skön version, TUNG bas! Fast synd att de tagit bort sången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 Barry White - Can't get enough of your love, babe Kan tillsammans med Marvin Gayes Let's get it on-album rädda vilken kväll som helst. Underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) Arvid youtubade mig med en låt som gav mig riktiga 90-talsvibbar för några dagar sedan. Hade försvunnit ur medvetandet, men kom tillbaka igen efter några sekunders lyssning. Skee-Lo - I Wish från 1995. http://www.youtube.com/watch?v=LAC8CbwN01s I wish i was a little bit taller... Edit: Whoops! En bokstav föll bort i taggen, så kan de gå! Kan ju passa på att inflika att DrStupids tips är nice. Redigerad 10 december, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 De här lär ju va världens bästa video, fan så clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 De här lär ju va världens bästa video, fan så clean. Den var riktigt nice faktiskt. Fan vad jag betingar den låten med sommaren 2009, kastas tillbaka direkt, känns som jag sitter här efter en dag på stranden, sönderbränd av solen och ska till Öland och jobba imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 De här lär ju va världens bästa video, fan så clean. Fantastiskt fin video! AngryAxel visade mig den när han var här häromdagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2009 (redigerad) Fantastiskt fin video! AngryAxel visade mig den när han var här häromdagen. That's right, vi hänger IRL nuförtiden! Girls - Laura Får lov att tacka Kiedis som supplyade mig med 'Girls'! Tokbra skiva, inga pretentioner liksom. Härlig video! Redigerad 10 december, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts