AngryAxel Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 (redigerad) Fleet Foxes - Mykonos Fruktansvärt fin, och mäktig låt från EPn 'Sun Giant'. Bryggan ger mig rysningar typ varje gång. Redigerad 14 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Jamie T - Man Not A Monster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2009 Fleet Foxes - Mykonos Fruktansvärt fin, och mäktig låt från EPn 'Sun Giant'. Bryggan ger mig rysningar typ varje gång. Åh, jag har helt glömt bort att lyssna på Sun Giant. Den här låten var ju jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Eminem - Till i collapse http://www.youtube.com/watch?v=RPkAHvp1Vgw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 15 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2009 Anya Marina - Whatever You Like Lyssna bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2009 (redigerad) Cursive - From the Hips Tweak, tack som fan! Tokmysig och bra låt, bra soundtrack till höstmörkret. Desaparecidos-esque ångest. Redigerad 16 november, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Eminem - Till i collapse Eminem - We Made You http://www.youtube.com/watch?v=2o8UgIgI8BU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Reverend Bizarre - Pyramids of Mars Ooh yeah! Finsk doom-metal. Mysig låt att lyssna på när man behöver slappna av, eller liknande. Simplicitet at it's finest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 (redigerad) Alltså, det här är inte alls min musikgenre, men en polare spotify:ade mig den här låten och jag blev kär redan vid de första raderna på den absolut första lyssningen! Att låten har över 17 miljoner träffar på youtube gör mig bara mer och mer säker på att det här är ett känt band som jag missat helt och hållet. Stämmer det? I alla fall, ge låten åtminstone en lyssning, jag fastnade som sagt direkt när jag hörde de första raderna på låten. Det kändes... Mäktigt på något sätt när rösten gled in och man fick höra de första orden. Ah, svårbeskrivet, men en sjukt skön känsla över introt i alla fall. Över hela låten såklart, men just introt var speciellt! Nåväl, nog med pladder här kommer låten! Flobots - Handlebars http://www.youtube.com/watch?v=AuK2A1ZqoWs Redigerad 17 november, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Djingis Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Alltså, det här är inte alls min musikgenre, men en polare spotify:ade mig den här låten och jag blev kär redan vid de första raderna på den absolut första lyssningen! Att låten har över 17 miljoner träffar på youtube gör mig bara mer och mer säker på att det här är ett känt band som jag missat helt och hållet. Stämmer det? I alla fall, ge låten åtminstone en lyssning, jag fastnade som sagt direkt när jag hörde de första raderna på låten. Det kändes... Mäktigt på något sätt när rösten gled in och man fick höra de första orden. Ah, svårbeskrivet, men en sjukt skön känsla över introt i alla fall. Över hela låten såklart, men just introt var speciellt! Nåväl, nog med pladder här kommer låten! Flobots - Handlebars http://www.youtube.com/watch?v=AuK2A1ZqoWs Helt sjukt skön låt, tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Alltså, det här är inte alls min musikgenre, men en polare spotify:ade mig den här låten och jag blev kär redan vid de första raderna på den absolut första lyssningen! Att låten har över 17 miljoner träffar på youtube gör mig bara mer och mer säker på att det här är ett känt band som jag missat helt och hållet. Stämmer det? I alla fall, ge låten åtminstone en lyssning, jag fastnade som sagt direkt när jag hörde de första raderna på låten. Det kändes... Mäktigt på något sätt när rösten gled in och man fick höra de första orden. Ah, svårbeskrivet, men en sjukt skön känsla över introt i alla fall. Över hela låten såklart, men just introt var speciellt! Nåväl, nog med pladder här kommer låten! Haha, handlebars! Flobots är inget känt band och jag kommer ihåg när den där låten hade mindre än 200 000 träffar på youtube. Originalvideon är dessutom helt annorlunda. Nästan bättre än re-maken. Kan inte förklara hur mkt jag och en annan polare nött den låten hur länge som helst. Den blir aldrig dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 The Connells - '74-'75 Sjukt härlig unt avslappnande låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 (redigerad) Arctic Monkeys - Dance Little Liar Arctic Monkeys – Dance Little Liar Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att Humbug skulle bli så bra som den är. Den avslutande kvartetten är allra bäst, med Dance Little Liar i topp. Haha, vad konstigt det blev med Spotifylänken. Är det något nytt påhitt? Redigerad 19 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 19 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2009 Haha, vad konstigt det blev med Spotifylänken. Är det något nytt påhitt? Haha jag är helt borta och fattar inte :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Markus Krunegård - Lika Barn Leka Bra Overall är jag ganska besviken på Krunegårds båda nya album. Fartigheten och pow:et i de fartiga låtarna fattas mig även om det rent text- och musikmässigt faktiskt finns potential. Däremot har han lyckats med flera lugna låtar där det inte behövs något riktigt klimax, varav denna är min favorit. Refrängen känns verkligen klockren på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Borde inte lyssna på sånt här egentligen. Inte nu. Men... bra skit. Secondhand Serenade – Goodbye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Markus Krunegård - Lika Barn Leka Bra Overall är jag ganska besviken på Krunegårds båda nya album. Fartigheten och pow:et i de fartiga låtarna fattas mig även om det rent text- och musikmässigt faktiskt finns potential. Däremot har han lyckats med flera lugna låtar där det inte behövs något riktigt klimax, varav denna är min favorit. Refrängen känns verkligen klockren på något sätt. Om de promotar KoL's 'Only by the Night' som ny på Spotoify så räknas PAP/LSEGDSEH helt klart som nya! Jag gillar dem. Arctic Monkeys - Potion Approaching Inte så praxis att köra två 'Humbug'-tips på samma sida, men what the hell. Jag är också oerhört positivt överraskad av AM's nya, och tycker att dem håller en väldigt hög jämn standard, med - som Tweak påpekade - ett underbart klimax mot slutet av den sista halvan. 'Cornerstone' har dessutom blivit något av en ny favoritlåt att spela på gitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Mike Tramp - Mr.Death! :D (:!!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=dIR0avJ8vnESommar. Sol. Ligga i gräset. Titta på den man älskar. Man ler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Maskinen - Buffalo Blues http://dovre.com/tl_files/dovre/Ambasadorer/Afasi_Filthy/maskinen_2009-1.jpg ELLER DANSA MED VAPEN Redigerad 21 november, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts