StellHell Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Gwen Stacy - Hummelbubb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 The clash - Guns of brixton! Sångarens ton i den är fantastisk! Och jag vet att det inte är The clashs vanliga sångare! Paul Simonon sjunger, om du undrar. Pixies - The holiday song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Now playing: Led Zeppelin - Dazed And Confused "The Song Remains The Same" 26.55 min äger. Redigerad 20 november, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Nu ska jag göra som Crice och okka gör, det är läckert. Artist: The White Stripes Låt: Blue Orchid Platta: Get Behind Me Satan Kommentar: Skön låt med Jacks sköna röst. Bästa på plattan. Text: You got a reaction You got a reaction, didn't you? You took a white orchid You took a white orchid turned it blue Something better than nothing Something better than nothing, it's giving up We all need to do something Try to keep the truth from showing up How dare you How old are you now, anyway? How dare you How old are you now, anyway? You're given a flower But I guess there's just no pleasing you Your lip tastes sour But you think that it's just me teasing you You got a reaction You got a reaction, didn't you? You took a white orchid You took a white orchid turned it blue Get behind me Get behind me now, anyway Get behind me Get behind me now, anyway You got a reaction You got a reaction, didn't you? You took a white orchid You took a white orchid turned it blue Så jävla skön låt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kultiration - En timme kvar att leva Dagen är här, Är jag beredd? Några minuter från min dödsbädd Så Mediterar jag på Hur jag spenderat mitt liv och så Ser hur det sakta försvinner Så vad är det jag finner Bland lycka och bland misär, Ångesten är det som sliter mig isär När det knackar på min dörr Vad jag än gjort så väntar det på mig Det knackar på din dörr En gång var jag hungrig och gick på krigsstigen Nu är jag rädd och övergiven Allt som var nära är så långt bort Mitt långa liv hur blev det så kort Ingen mening att beklaga Jag är nu bytet och samvetet jagar Allt som betydde något var kärleken Är det för sent nu, förlåt mig min sanna vän? Ref: Jag har en timme kvar att leva Fader du som över oss vakar Varför är det kaos vi förorsakar Det är vid din sida vi borde vandra Så lär oss att ta hand om varandra Och leva det liv vi verkligen vill Allt vi behöver finns ju här intill Det är så vi kan återuppstå Det är den enda vägen vi borde gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Razorlight - in the city, vice och stumble and fall till för dig som gillar typ the clash, typ sahara hotnights och kanske ramones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Kiss - Firehouse Basen är riktigt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond (part 1 och 2) Skönaste saxofon-solot EVERR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Pink Floyd - Shine On Your Crazy Diamond (part 1 och 2) Skönaste saxofon-solot EVERR!! Nej. Första solot av Charlie Parker på A Night In Tunisia med Charlie Parker All Stars. Allvarligt - det låter som en fjäril. Fast en underbar låt, det är det. Onekligen. Favoriten på Wish You Were Here. Tipsar om Neu!, två Kraftwerk-medlemmars efterprojekt, eller hur det nu är. Underbart. Helt underbart. Editation, yo! Måste förstärka The Dude's tips om Masters Of War med Bob Dylan, väldigt stark låt. Svar ja: även jag har gett vika för Dylan's kraft. Redigerad 20 november, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Iron Maiden - The Clansman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Pixies - Caribou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Mer Vita Ränderna. Artist: The White Stripes Låt: Girl, You Have No Faith In Medicine Platta: Elephant Kommentar: Ojojoj!! Det här är starka ord, men detta är faktiskt en av de bästa låtarna som jag någonsin lyssnat på. Då är det åndå inte den bästa Stripes-låten. Text: Girl, you have no faith in medicine Acetaminophen You see the medicine Girl, you have no faith in medicine Is there a way to find the cure for this Implanted in a pill? Is it just the name upon the bottle That determines if it will? Is the problem you're allergic To a well familiar name? Do you have a problem with this one If the results are the same? Acetaminophen You see the medicine Girl, you have no faith in medicine Well strip the bark right off a tree And just hand it this way Don't even need a drink of water To make the headache go away Give me sugar pill And watch me just rattle Down the street Acetaminophen You see the medicine Girl, you have no faith in medicine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Now Playing: Led Zeppelin - Dazed And Confused [The Song Remains The Same] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 (redigerad) Queen - Dont Stop Me Now Queen - Killer Queen Kommentar: stavfel Redigerad 21 november, 2005 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 System Of A Down - Lonley Day Äckligt skön låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Björn Rosenström - Ragnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Björn Rosenström - Ragnar Omg... Den låten är utan tvekan den dummaste, tråkigaste och mest fantasilösa låten nånsin. Skjut dig själv omgående. Hela AFIs album 'Sing The Sorrow' och 'The Art of Drowning' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Omg... Den låten är utan tvekan den dummaste, tråkigaste och mest fantasilösa låten nånsin. Skjut dig själv omgående. Hela AFIs album 'Sing The Sorrow' och 'The Art of Drowning' :'( Vi haver alla olika smaker. Get use to it, I don't give a sitting duck about you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 Daft Punk - Digital Love. Jäkligt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2005 :'( Vi haver alla olika smaker. Get use to it, I don't give a sitting duck about you Ta det lugnt, P-C yrar bara i suspensoaren ( ) "Ni har hört låten om Lennart, men ni har inte hört den om hans bror. Han heter Ragnar, tillverkar vagnar, han bor i Flen men han har ett probelm! Ragnar är översexuell-sexuell han är kåt som ett djur han får sitta i bur. Han vill våldta o antasta allt som han ser och när han har gjort det så ber han om mer." Hmm..kan för många Rosenström o Meduza låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts