Geten123 Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Silversun Pickups - Lazy Eye Sjukt mysig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Beastie Boys Brass Monkey Nostalgin flödar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Så jäääävla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Så jäääävla bra Wow - det där är nog den näst mest obekväma bongospelaren jag sett! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 FOO FIGHTERS - LONG ROAD TO RUIN mumz, med ett z på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Kenge Kenge - Obama for Change Sköna kenyanska Kenge Kenge gjorde denna svängiga kamp-låt för Obama någon gång förra året. Att höra den tog mig tillbaka till Way out West förra året, och det spontana conga-tåg som uppstod vid Kenge Kenges spelning. Vote Obama! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 FOO FIGHTERS - LONG ROAD TO RUIN mumz, med ett z på slutet. Så sånt, så sant. Millencolin - Danger for Stranger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 George Baker Little Green Bag Sjukt mysig låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2009 Alltså, Papa Roachs' nya album är helt insane! Jag har aldrig riktigt varit ett fan av dem, måste väl medge att jag lyssnade sönder Last Resort för ett par år sen. På deras nya album Metamorphosis så märkts det att de har mognat till sig litegrann, eller så är det bara något slags önsketänkande jag har. Hur som helst så kan jag säga att detta albumet gör att jag kommer öppna ögonen för Papa Roach. Glöm "Last Resort-eran", säg hej till de nya låtarna på Metamorphosis! Tips: Papa Roach - Change Or Die http://open.spotify.com/track/3OM5u15pmCNmLEzMGDcLfq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 Skulle vilja tipsa om en Lucy In The Sky With Diamonds cover. Den är gjord av ett helt gäng artister, Billy Gibbons, Vivian Campbell, Mike Porcaro, Greg Bisonnette, Joe Fazzio. Låten hittas på albumet Butchering The Beatles, eller här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) UFO - Lights Out Oh yes! Redigerad 8 april, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 8 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2009 (redigerad) Nightwish - Escapist http://open.spotify.com/track/5fdM9ZgC2OoalzsdlSKqFd Redigerad 8 april, 2009 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Sébastien Tellier Devine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Sébastien Tellier Devine Så rätt. Han borde släppa en längre version. Eller finns det redan? Den där låten skulle varit så mycket bättre om den inte skapades för Eurovision Song Contest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 (redigerad) Cattle Decapitation - To Serve Man Redigerad 10 april, 2009 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 The Jim Jones Revue - Rock'n'Roll Psychosis Fucking shit, det här är bra, riktigt skön engelsk skitig garage-punkrock med tydliga influenser från 50-tals rocken, tillsammans med The Eighties Matchbox B-Line Disaster så är det här ett av dom bättre band inom genren som kommit fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2009 (redigerad) The Magic Numbers - I See You, You See Me Är inte världens Magic Numbers-fan men den här låten är verkligen obeskrivligt vacker. Den är allra vackrast om man bortser från att de som sjunger är syskon (tror jag, har inte koll på vem av tjejerna som sjunger edit: yes de är inte syskon!). Redigerad 11 april, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Inte för att jag tror att många har missat.. men just in case, 03.12, påskdagen: Placebo - Special Needs http://open.spotify.com/track/63Cg39cB5xAmjObaKPAd9z Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Boys Noize - Oh! http://www.youtube.com/watch?v=QQB-cZYAfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Vill ni se en av de vackraste och mest innovativa musikvideosarna som någonsin gjorts samtidigt som ni avnjuter mysig söndagsmusik rekommenderar jag: Oren Lavie - Her Morning Elegance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts