Tweak Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Bästa covern på Seven Nation Army korad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Genrén heter hiphop, jag rekommenderar hiphop-tråden! Hehe, ja.. men... okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Bästa covern på Seven Nation Army korad. Jävligt skön. ----------- Guns 'N Roses - Shacklers Revenge Jag diggar fortfarande GNR, om än i lite mindre utsträckning än tidigare. Nya skivan var dock rätt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 En riktigt underlig svensk rapduo från 90-talet. Deras musik/rap är så sjukt underlig och udda så det inte är sant. Egentligen är låtarna i sig väldigt dåliga, men något i dem gör så att jag vill lyssna vidare på dem. Det är dagens musiktips! Två blåbär - Vill inte Två blåbär - Jag vill dö idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 The Decemberists - I'm Sticking With You Bra, om än lite fantasilös, cover på Velvet Undergrounds låt med samma namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 To Live Is To Die är inte så märkvärdig, alla låtar på den skivan är bättre. In Flames - Moonshield Okej, jag tycker tvärtom att den är en av plattans starkaste, efter One och Blackened. Moonshield, grym låt, grym In Flames era. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Laakso - Long Beach iTunes shufflade fram denna och en hel ocean av minnen bara dränkte mig. Jäklar vilket sätt att börja dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Kings of Leon - Fans Jag är oerhört taggad på Hultsfred sen det senaste bandsläppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 The Libertines - The Good Old Days. Jag ligger här i sängen med feber och lyssnar på The Libertines. Up The Bracket är en av de få skivorna jag kan spela gång på gång och ändå bli helt tagen av hur bra den är, varenda gång. Peters (som han numera heter) solo-skiva kommer ut om några dagar och det är också en Babyshambles-skiva på gång snart. Vad som gör saken ännu bättre är att Pete i den här videon säger att en Libertines-återförening kommer inom några år: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Vad som gör saken ännu bättre är att Pete i den här videon säger att en Libertines-återförening kommer inom några år: Vilket han velat länge, problemet är ju att få med de andra, haha. The Kilians är ett riktigt bra tyskt indierockband som den tyska tjejen som bodde här visade mig. Till skillnad från de andra banden hon visade sjunger de, tack och lov, på engelska. De påminner rätt mycket om The Strokes. Plus också för fyndigt albumnamn - "Kill the Kilians". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 En riktigt underlig svensk rapduo från 90-talet. Deras musik/rap är så sjukt underlig och udda så det inte är sant. Egentligen är låtarna i sig väldigt dåliga, men något i dem gör så att jag vill lyssna vidare på dem. Det är dagens musiktips! Två blåbär - Vill inte Två blåbär - Jag vill dö idag Påminner sjukt mycket om JustD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Vilket han velat länge, problemet är ju att få med de andra, haha. The Kilians är ett riktigt bra tyskt indierockband som den tyska tjejen som bodde här visade mig. Till skillnad från de andra banden hon visade sjunger de, tack och lov, på engelska. De påminner rätt mycket om The Strokes. Plus också för fyndigt albumnamn - "Kill the Kilians". Tack till tyskan och tack som fan till dig, återigen. "Kill the Kilians" har förgyllt min pluggdag. Har legat i sängen med datorn och sugit i mig kaffe, samt lyssnat på grym musik. Jag vill passa på att tipsa om en låt från 2006; "Bridge to Nowhere", av Sam Roberts: http://open.spotify.com/track/5B84sioOTKPOTyQ3BfiTbG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Thrice - A Song For Milly Michaelson Jag har inte hört något så här vackert på väldigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Good point, hur ska släppceremonin hållas? Den blev väldigt spotan (inte för att jag hade tänkt planera något). Jag och en vän satte på det samtidigt och diskuterade sedan det under tiden. Första intrycket är wow. Riktigt mysigt. spontan Redigerad 12 mars, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Goldfinger - Tell Me Punk rock på sitt bästa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Kid Karpet - Hip Hip Hooray http://www.youtube.com/watch?v=8oiZB5SjA8M Underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Oasis - I hope, I think, I know If I stumble catch me when I fall Cos baby after all You'll never forget my name You'll never forget my name <3 spotify:track:4Wk01qgPBgA5h7GtLXlLNx Redigerad 12 mars, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...ideoid=53389623 The Whitest Boy Alive spelar live på en gata i Berlin, sjukt bra. "- I guess that was our last song.. - Noooo! - Unless we play one more." Haha! Redigerad 13 mars, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Oasis - I hope, I think, I know If I stumble catch me when I fall Cos baby after all You'll never forget my name You'll never forget my name <3 spotify:track:4Wk01qgPBgA5h7GtLXlLNx Ah, tack för att du påminde mig hur bra 'Be Here Now' är! OASIS - MAGIC PIE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 Ah, tack för att du påminde mig hur bra 'Be Here Now' är! OASIS - MAGIC PIE ^^ Håller med dig. Kan inte fatta att vissa tycker att "Be Here Now" är ett av Oasis sämsta album. Jag menar, D'You Know What I Mean, My Big Mouth, Stand By My etc. Magiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts