Pixiegnom Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) Jimmy Eat World - Hear You ME Var lite beroende av den låten för något år sen. Riktigt mysig är den. So what would you think of me now? So lucky, so strong, so proud. Redigerad 28 januari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 (redigerad) En låt jag måste rekommendera! Nils Lofgren - Keith dont go från albumet Acoustic Live (1997) http://open.spotify.com/track/40krTfxpE4g2wuSRn1ubrs Redigerad 28 januari, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Jag har snöat in mig totalt på The Flashbulb igen de senaste dagarna. Har hittat varenda obskyr EP-release och lyssnat igenom varje förvirrat spår. Flashbulb - Brown #12 [youtube-old]zl8GANZOBJw[/youtube-old] Hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 The Long Blondes - Giddy Stratospheres Damn, har verkligen fallit för de här bandet! Särskilt skivan "Someone to Drive you Home". Femmannaband med b la Pulps gitarrist Steve Mackey och sångerskan Karen Jackson, som dessutom är ruskigt het. [youtube-old]56tjK3HRFjU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Tips till folk som ska se Bloc Party i februari - lyssna på förbandet delphic. De är riktigt bra. http://www.myspace.com/delphic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Någon som kan tipsa om typ Stripp musik? "Soho Dolls - Stripper"- liknande musik? [youtube-old]_AUIVx-KQt4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Roger Pontare & Mårterns Hjältar - Heja MODO [youtube-old]4Rfnqt-U_Qc[/youtube-old] För er som inte hört den, Modofans som icke modofans, så kommer här en riktigt, riktigt skön låt! Melodierna är grymt härliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 (redigerad) Slipknot - Snuff [youtube-old]3dTo48hSLsw[/youtube-old] Det går bara att sammanfatta med en smiley. Redigerad 29 januari, 2009 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2009 Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och börjat lyssna på Franz Ferdinans nya. Och det är bra, mycket bra. Jag har inte fastnat någon speciell låt sådär än, utan tycker att helheten är hur bra som helst. Så, hela skivan Franz Ferdinand - Tonight får bli mitt första riktiga musiktips på flera månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har dålig koll på bob hund, bara hört och älskat "tralala lilla molntuss", så kan någon sätta ihop en topp 10 eller de låtar som de troligast kommer spela i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har dålig koll på bob hund, bara hört och älskat "tralala lilla molntuss", så kan någon sätta ihop en topp 10 eller de låtar som de troligast kommer spela i sommar? Hela "Jag rear ut min själ, allt ska bort!!" är en råbra platta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Pulp - Disco 2000 What do you do on Sunday, baby? Would you like to come and meet me, maybe? You can even bring your baby! Ooooh, oh oh oh oh oh oh! Åh! Nittiotal, MTV, brittpop. Fantastisk låt, tokmysig video. Jarvis Cocker. [youtube-old]jddGaZ26Rwg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har dålig koll på bob hund, bara hört och älskat "tralala lilla molntuss", så kan någon sätta ihop en topp 10 eller de låtar som de troligast kommer spela i sommar? Nu är det väl revolution på gång Upp, upp, upp, ner Skall du hänga med? Nä! Dansa efter min pipa Dubbel tvekan Ett fall och en lösning Dubbel tvekan Allt på ett kort Jag rear ut min själ En som stretar emot Tralala lilla molntuss Från den nya plattan har dom än så länge bara spelat Fantastiskt, Tinnitus i hjärtat och Det där nya som skulle vara så bra (vad jag har hört) men det lär väl bli fler efter skivsläppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Nu är det väl revolution på gång Upp, upp, upp, ner Skall du hänga med? Nä! Dansa efter min pipa Dubbel tvekan Ett fall och en lösning Dubbel tvekan Allt på ett kort Jag rear ut min själ En som stretar emot Tralala lilla molntuss Från den nya plattan har dom än så länge bara spelat Fantastiskt, Tinnitus i hjärtat och Det där nya som skulle vara så bra (vad jag har hört) men det lär väl bli fler efter skivsläppet. Bara för den där listan måste jag dra ihop en bob hund-playlist. Satan vad jag vill se dom live någon gång men det verkar inte bli så så länge de inte kör någon mysig utekonsert i stockholm i sommar. bob hund - Dansa efter min pipa [youtube-old]KGeSTjMjgWY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Bara för den där listan måste jag dra ihop en bob hund-playlist. Satan vad jag vill se dom live någon gång men det verkar inte bli så så länge de inte kör någon mysig utekonsert i stockholm i sommar. Dom lär ju spela på Gröna Lund i sommar, det brukar dom alltid göra när dom är på turne, annars lirar dom på cirkus den 2 maj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Bara för den där listan måste jag dra ihop en bob hund-playlist. Satan vad jag vill se dom live någon gång men det verkar inte bli så så länge de inte kör någon mysig utekonsert i stockholm i sommar. bob hund - Dansa efter min pipa Inget återbesök på emmaboda i år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Jag har dålig koll på bob hund, bara hört och älskat "tralala lilla molntuss", så kan någon sätta ihop en topp 10 eller de låtar som de troligast kommer spela i sommar? Helgen vecka 48 rådiggade jag på voxpop-tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Anna Ternheim - Shoreline Underbar cover, underbar. Behöver jag säga någonting mer? [youtube-old]xFofMFww_ag[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Anna Ternheim - Shoreline Underbar cover, underbar. Behöver jag säga någonting mer? Denna likaså Anna Ternheim - New York, New York http://open.spotify.com/track/5Ea3Ez4o85x4BnbZxyXjAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts