Crice Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 (redigerad) Gargh! Det här är var ett måttstock i GTA-litteratur din nyktra jävel Nu har jag plöjut igenom sörjan och kan nog hålla med om att det var ett fint inlägg. Bene. Oh... ett tips. Ehm... The Supremes - Come See About Me. Skulle ha skrivit längre, men jag är för trött, och dessutom har jag bråttom. Ugh. Redigerad 15 november, 2005 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Let's Go To War Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Vad som helst med Devendra Banhart. Det verkar passande just nu. Bra skrivet, Mahalo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Hanson de Wolfe United - Existens maximum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Visste inte att det fanns så många som digga Rammstein här. Lite knäppt då knappt någon förstår texterna (Jag gör det det däremot ) Låt:Zwitter Album: Mutter Kommentar:Hahaha, så jävla härlig låt. En av de mest fyndiga texterna någonsin! Garvade rätt högt när jag hörde den första gången! Låt: Keine Lust Album: Reise, Reise Kommentar: Härlig låt med grymt bra text där man känner igen sig. Rekommenderad av HEADBANGER PATROL! Låt: Amour Album: Reise, Reise Kommentar: Bästaste texten där de skildrar kärleken som ett slags stort djur som 'gräver gånger genom dina revben'. Låt: Ohne Dich Album: Reise, Reise Kommentar: Börjar nästan lipa till den låten Låt: Tier Album: Sehnsucht Kommentar: Rammstein goes FUNKY i introt men texten och låten är i övrigt skit. Låt: Mein Hertz Brennt Album: Mutter Kommentar: Awww Låt: Sonne Album: Mutter Kommentar: Ganska trevlig text med ett härligt sound. WOOHOO! Låt: Moskau Album: Reise, Reise Kommentar: Favorit-låten. Låt: Mutter Album: Mutter Kommentar: Ännu en grinar-låt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Visste inte att det fanns så många som digga Rammstein här. Lite knäppt då knappt någon förstår texterna (Jag gör det det däremot ) Låt:Zwitter Album: Mutter Kommentar:Hahaha, så jävla härlig låt. En av de mest fyndiga texterna någonsin! Garvade rätt högt när jag hörde den första gången! Låt: Keine Lust Album: Reise, Reise Kommentar: Härlig låt med grymt bra text där man känner igen sig. Rekommenderad av HEADBANGER PATROL! Låt: Amour Album: Reise, Reise Kommentar: Bästaste texten där de skildrar kärleken som ett slags stort djur som 'gräver gånger genom dina revben'. Låt: Ohne Dich Album: Reise, Reise Kommentar: Börjar nästan lipa till den låten Låt: Tier Album: Sehnsucht Kommentar: Rammstein goes FUNKY i introt men texten och låten är i övrigt skit. Låt: Mein Hertz Brennt Album: Mutter Kommentar: Awww Låt: Sonne Album: Mutter Kommentar: Ganska trevlig text med ett härligt sound. WOOHOO! Låt: Moskau Album: Reise, Reise Kommentar: Favorit-låten. Låt: Mutter Album: Mutter Kommentar: Ännu en grinar-låt :'( Håller med. Såg du dom i globen eller? Skumt att du inte rekommenderar nåt från nya skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Håller med. Såg du dom i globen eller? Skumt att du inte rekommenderar nåt från nya skivan Ja, det gjorde jag =D Nej, jag rekommenderade inga låtar från 'Rosenrot' för att: 1. Inga vidare låtar förutom 'Ein Lied' och 'Spring' 2. Alla har väl redan köpt/tankat Rosenrot altså behöver jag inte rekommendera nåt från Rosenrot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Rolling Stones - Rough Justice. Från nyaste plattan, klockren låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 AC/DC - Shake Your Foundations Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Allt på hypnotize! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Artist: Bob Dylan Låt: Positively 4th Street Album: Bob Dylan's Greatest Hits (1967) Kommentar: Har säkerligen tipsat om den här förut, men det spelar mig ingen roll. Förträfflig text, grym poesi, skön melodi och fina pikar mot den, ironiskt nog, trångsynta 'folkscenen'... orkar inte dra hela bakgrundssagan nu, är för sussig. Text: You got a lotta nerve To say you are my friend When I was down You just stood there grinning You got a lotta nerve To say you got a helping hand to lend You just want to be on The side that's winning You say I let you down You know it's not like that If you're so hurt Why then don't you show it You say you lost your faith But that's not where it's at You had no faith to lose And you know it I know the reason That you talk behind my back I used to be among the crowd You're in with Do you take me for such a fool To think I'd make contact With the one who tries to hide What he don't know to begin with You see me on the street You always act surprised You say, "How are you?" "Good luck" But you don't mean it When you know as well as me You'd rather see me paralyzed Why don't you just come out once And scream it No, I do not feel that good When I see the heartbreaks you embrace If I was a master thief Perhaps I'd rob them And now I know you're dissatisfied With your position and your place Don't you understand It's not my problem I wish that for just one time You could stand inside my shoes And just for that one moment I could be you Yes, I wish that for just one time You could stand inside my shoes You'd know what a drag it is To see you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Wig wam - In my Dreams http://www.nice-music.ch/images/links/Wig%20Wam.jpg Norges bidrag till Eurovision Song Contest. Bara gamla tanter som rösta, därför dom inte vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Wig wam - In my Dreams Norges bidrag till Eurovision Song Contest. Bara gamla tanter som rösta, därför dom inte vann. Jepp dom va fan grymma Btw, har du blockat mig på msn :'( ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2005 Jepp dom va fan grymma Btw, har du blockat mig på msn :'( ? Har ju en ny. Har addat dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Big & Rich - Comin' To your City Madonna - Sorry Madonna - Push Madonna - I Love New York Big & Rich - Soul Shaker Ozzy Osbourne - Mississippi Queen Ozzy Osbourne - Good Times Hilary Duff - Metamorphosis T.a.t.U - Friend or foe En salig jävla blandning men wattafakk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Axel Rudi Pell - Still I'm Sad. See the stars come falling down from the sky Gently passing, they kiss your tears and your cry See the wind can't stop me blow your hair from your face And the rain come falling down in its crazy way Oooh Still I'm sad, still I'm sad Oh, myself, my tears just fall in the dust They will dry every night we find the love Hey, see the wind can't stop me blow time in my heart And the rain come falling down while we are apart Oooh Still I'm sad, still I'm sad, oh! See the stars come falling down from the sky Gently passing, they kiss your tears and your cry See the wind can't stop me blow your hair from your face And the rain come falling down in its crazy way Oooh Oooh, oooh, oooh, ooo-ooh I'm so sad, I'm so sad, yeah Ooh, ooh... But still I'm sad Feeling so sad, feeling so bad, you're making me sad Breaking my back, ah Oooh, I'm sad, yeah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja, det gjorde jag =D Nej, jag rekommenderade inga låtar från 'Rosenrot' för att: 1. Inga vidare låtar förutom 'Ein Lied' och 'Spring' 2. Alla har väl redan köpt/tankat Rosenrot altså behöver jag inte rekommendera nåt från Rosenrot Härligt. Jag med. Satt rätt långt upp dock. Jag tycker att nya skivan är grym, men man tycker ju som man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Pixies - Debaser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Murder Pie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Frankenstein Drag Queens From Planet 13 - Murder Pie FÅR JAG OCKSÅ SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts