xstreem Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 Kal P. Dal - Jonnie [youtube-old]luz7RKt-Fdk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Vet inte om den hör hemma här eller om jag redan postat men: [youtube-old]iP-86de-oUA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Lynn Anderson - Rose Garden Underbar sångröst, skön text, behövs inget mer för att skapa bra lugn och stämning [youtube-old]etqVnea3PwY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Igår hade en kompis upptäckt t-shirt- och slipsmeningen i Brianstorm ("Cause we can't take our eyes off the t-shirt and ties combination, well see you later, innovator"), en mycket viktig rad, det ser hemskt ut, och skickade den till mig för han gillade den. Jag visade honom stoppa-ner-jeansen-i-vita-strumpor-texten i A Certain Romance som är minst lika bra. Hursomhelst ledde detta till att jag började lyssna på Arctic Monkeys, som jag varit totalt osugen på, nästan ogillat, i ett halvår nu. Och det ledde till ett riktigt återfall, nu är jag helsåld igen. Arctic Monkeys - Still Take You Home I fancy you with a passion You're a Topshop princess, a rockstar too You're a fad you're a fashion And i'm havin a job trying to talk to you But it's alright, put it all on one-side Cause everybody's looking You got control of everyone's eyes Including mine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Okej, hörrni. Världens fräckaste grej hände på skolan idag. Jag satt bara och slösurfade på en dator och klickade ner för att se skrivbordet. Då gick en klasskamrat förbi och såg att jag hade ett Saosin-skrivbordsunderlägg. -Visste du att Saosin har spelat in en musikvideo i "Bonnstan"? sa han Och se på fan, det hade dom tydligen gjort! Bara ca 100 meter ifrån min skola har ett av mina favoritband spelat in en musikvideo, grymt häftigt ! SAOSIN - YOU'RE NOT ALONE [youtube-old]uhD8WnBQQIw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Queen - Bring Back That Leroy Brown Bring back bring back bring back that Leroy Brown Yeah! Bring back bring back gotta ring that Leroy Brown Yeah! Bet your bottom dollar bill you're a playboy Yeah Yeah! Daddy cool with a ninety dollar smile (ooh Yeah) Took my money out of gratitude And he git right out of town Well I gotta getty up steady up shoot him down Gotta hit that latitude babe Bring back bring back bring back that Leroy Brown Yeah! Bring back bring back gotta ring that Leroy Brown Yeah! Big bad Leroy Brown he got no common sense No no he got no brains but he sure gotta lotta style Can't stand no more in this here jail I gotta rid myself of this sentence Gotta get out of the heat step into the shade Gotta get me there dead or alive babe Wooh wooh big bad Leroy Wooh wooh wooh wooh Big bad Leroy Brown Bring back bring back bring back that Leroy Brown Yeah! Bring back bring back gotta bring back Leroy Brown Yeah! Big mama Lulu Belle she had a nervous breakdown She had a nervous breakdown Leroy's taken her honey chile away But she met him down at the station Oohoo Put a shotgun to his head and unless I be mistaken This is what she said Big bad big boy big bad Leroy Brown I'm gonna get that cutie pie Bring back bring back bring back that Leroy Brown Yeah! Big bad caused a mighty fine sensation Yeah Yeah! Gone and got himself elected President We want Leroy for President Next time you gotta hit a bitty baddy weather This time like a shimmy shammy leather He's a big boy bad boy Leroy I don't care where you get him from Bring that big bad Leroy back Want him back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 George Benson - Theme from Summer of '42 Det här är en bra morgon att knarka jazz, och låten tar en verkligen tillbaka till den där sommaren '42. Från skivan 'White Rabbit', som jag verkligen önskar att jag hade på vinyl, det känns som att den ha- de blivit så mycket bättre då. Och det är inte att säga lite, för att jag blir överväldigad av den i .mp3-format också. [youtube-old]KcfdydLjpWE[/youtube-old] spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag borde tipsa om Franz Ferdinands nya men det har redan så många gjort innan mig såå.. God is an Astronaut - Coda [youtube-old]d8Gk2kaaFxY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 The Subways - Rock 'n' Roll Queen Jag säger bara mmmmmm. [youtube-old]II68Y8DRldo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Jag borde tipsa om Franz Ferdinands nya men det har redan så många gjort innan mig såå.. På tal om att tipsa om sånt alla redan gjort vill jag tipsa om Love is Noise med The Verve. Orkade inte kolla upp skivan eller singeln förra året men Love is Noise är sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Governor Andy - Bonus på kortet [youtube-old]1t6Mc3yTmzU[/youtube-old] SOMMARSOMMARSOMMARSOMMAR! Påminner mig om slappa sommardagar i nyköping. Sitta och röka vattenpipa i ett stort träd. Här är det mörkt och kallt. Snö och dimma. Fffffaaaan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Daft Punk - Around The World / Harder, Better, Faster, Stronger [youtube-old]x5__Ogi4Tek[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Bob Dylan - Buckets of Rain Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva - jag kan knappast säga något om Dylan som inte redan sagts. Så det räcker väl med det, egentligen. Jättebra låt, makalöst album. [youtube-old]X0cRGSlwBBk[/youtube-old] spotify Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 I dis. Santana - Soul Sacrifice Live at Woodstock 1969 [youtube-old]XnamP4-M9ko[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Television Personalities - Geoffre Ingram Vet inte riktigt vad det är med detta band som gör att man fortsätter lyssna. Dialekten och lite likheter med Mike Skinners stil kanske. [youtube-old]QTxj4aL1oNQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2009 Sonseed - Jesus Is My Friend [youtube-old]7-NOZU2iPA8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Lars Winnerbäck - Söndermarken [youtube-old]RhErLH2uRKg[/youtube-old] Jag gillar faktiskt Lasse. Väldigt mycket till och med, den här låten är så oerhört simpelt musikaliskt sett, men ändå jättebra och personlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 Rob Zombie - Dragula [youtube-old]B0CmvUeORAE[/youtube-old] Minns när jag spelade Sled Storm till Playstation och den låten var med. Hittade låten för någon månad sen, fortfarande bra tycker jag. Åh, herre gud! Den där låten har jag försökt finna sedan flera år tillbaka. Spelade också Sled Storm som liten Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) ENTER SHIKARI KICKING BACK ON THE SURFACE OF YOUR CHEEK http://open.spotify.com/track/7yuDENFlzeZy26zBhRH8zX http://www.youtube.com/watch?v=DISpcy9P-NU Okej, tänk er typ..techno/trance och brittisk post-hardcore. Mixa. Varsågod, en portion Enter Shikari. Grymt härligt sound och jag rådiggar namnet Redigerad 17 januari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2009 (redigerad) Parken - Åt Helvete Med Himlen [youtube-old]4foPbflvTa4[/youtube-old] Så sjukt, fruktansvärt jäkla bra. Lyssna! Redigerad 17 januari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts