Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Oh Laura - Release Me Rätt så härlig och harmonisk musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Sportsday Megaphone är ett band som jag missade helt och hållet under 2008. Synth/electro-indiepop som är riktigt bra. http://open.spotify.com/track/7r1qdBCEA8eRV8UkvTgzd3 http://open.spotify.com/track/1bACBeICBhKB1HQYqqfc9t [youtube-old]_eJnbdELh-8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Ska bara tipsa om min brorsas och en polares band (trummis och sångare) Incurvatus. De har hittils två låtar uppe på myspace. De som gillar thrash metal eller, ja, bara metal över huvud taget borde ta sig en titt. http://www.myspace.com/incurvatus Förresten, vad har hänt med waffles.fm? Det har varit nere hur länge som helst nu ju. Redigerad 5 januari, 2009 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Ska bara tipsa om min brorsas och en polares band (trummis och sångare) Incurvatus. De har hittils två låtar uppe på myspace. De som gillar thrash metal eller, ja, bara metal över huvud taget borde ta sig en titt. http://www.myspace.com/incurvatus Förresten, vad har hänt med waffles.fm? Det har varit nere hur länge som helst nu ju. waffles är uppe för mig iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 waffles är uppe för mig iaf.. Welcome to waffles.fm Coming soon, the greatest recipe site the internet will ever know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Welcome to waffles.fm Coming soon, the greatest recipe site the internet will ever know Kräken lurade mig med! Du loggar in via admin login. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Kräken lurade mig med! Du loggar in via admin login. Fan, nu är mitt konto borta. Antagligen har det gått för lång tid sen jag loggade in senast. Trodde ju sidan var nere. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Jag tror att jag är påväg in i en liten rock-period. Därför tipsar jag om Neon Plastix - Prick Tease. Till hela forumet. Varsågoda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Ah, jag diggar ju Dr. Albans och Kikki Danielssons Papaya Coconut ifrån 1998. Fattar inte varför så många tycker att den var så dålig, jag gillar den verkligen! Refrängen är 100% sommarkänsla, sången är bra, varför skulle man inte tycka om den? [youtube-old]rDAY8BwlYYM[/youtube-old] Redigerad 5 januari, 2009 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Sportsday Megaphone är ett band som jag missade helt och hållet under 2008 och så även jag. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 Foals - Cassius Eller Foals - Balloons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) !ATOM AND HiS PACKAGE! SPOTiFY YOUTUBE MYSPACE !KLiCKA FöR MUSiK! Edit: Åker med på tweaks electroindie-stil. Edit 2: Håller med Lajnux, det var den första låten jag hörde med dem <3 Redigerad 5 januari, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 !ATOM AND HiS PACKAGE! SPOTiFY YOUTUBE MYSPACE !KLiCKA FöR MUSiK! Edit: Åker med på tweaks electroindie-stil. I'm Downright Amazed at What I Can Destroy With Just a Hammer är ju asskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) En annan miss är The Black Ghosts, som är fantastiskt grymma, består bland annat av en tidigare Simian-medlem. Någon form av riktigt bra, och festlig, electro här. Ge Anyway You Choose to Give It några lyssningar. http://open.spotify.com/track/1OOKgLNmq5QeUHzJGIENvd [youtube-old]WVAdxmd0RdA[/youtube-old] Så, nu funkar youtube. Redigerad 6 januari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Detta är ju jävligt party också, och även 2008. Såg först nu att det fanns upplagt på youtube. 80kidz - Life Begins At Eighty [youtube-old]IUvyv0vjvSs[/youtube-old] Låten Alt A är dock bäst, men den finns inte på youtube. De har även gjort en hel del remixer som är bra, Yelle, Black Kids, MGMT etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 Andrew Bird - Heretics Det var ett bra val att göra 'Heretics' till den första låten jag lyssnade på denna morgon. Nu mår jag ännu bättre Och jag vet inte, min eviga kärlek till 'Armchair Apocrypha' bara växer och växter, det är ett så full- komligt album, på alla sätt, så att jag fortfarande ryser flera gånger när jag lyssnar på det. [youtube-old]g48C0CEL0dQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Fel tråd. Redigerad 6 januari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Hittade tack vare spotify en för mig ny och störtskön grupp. The Hush Sound - Not Your Concern [youtube-old]514VW-3VQ6g[/youtube-old] Dem har gjort fler bra låtar. Klicka (Spotify) Redigerad 6 januari, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2009 (redigerad) Ablaze In Hatred - A Walk Through The Silence :) ^_^ Redigerad 6 januari, 2009 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Jag önskar jag hade något nytt att bidra med. Hela mitt musikarkiv känns ganska uttömt och tjatigt, jag har i princip tröttnat på alla album jag har vilket är väldigt hemskt men inte heller kan jag inte tanka ny musik eftersom min trådlösa signal från baren jag lånar är så svag att den bryts om jag flyttar laptopen en centimeter. Nåja, får väl dra en klassiker: Underworld Born Slippy [youtube-old]TlLWFa1b1Bc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts