Ma__Cipriani Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Pseudo Echo - Funky Town En riktigt svängig låt med en keyboardmelodi jag tror de flesta känner igen [youtube-old]v8ae0gdXf5E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Red Riders - Slide In Next To Me [youtube-old]YlP7H7KQTWY[/youtube-old] Skönt australienskt band, bra gung i musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Red Riders - Slide In Next To Me [youtube-old]YlP7H7KQTWY[/youtube-old] Skönt australienskt band, bra gung i musiken. På tal om band från Australien vill jag tipsa om Cut Copy. [youtube-old]2gMk6mZotsk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 DJ Méndez - Estocolmo [youtube-old]5m8nBihxGo0[/youtube-old] Okej, jag vet verkligen inte varför jag tipsar om den här kassa låten.. Men jag fann den via Spotify av ren slump och fick flashbackgåshud Det värsta är att jag kommer lyssna på den hela veckan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) The Stone Roses sångare, Ian Brown, har efter splittringen stått för en riktigt imponerande solokarriär. Utöver det magiska framförandet av I Wanna Be Adored på T in The Park har han än skrivit några schyssta låtar. Här är en av dem, Illegal Attacks, som är rätt aktuell en dag som denna. http://open.spotify.com/track/7M9mEvMqdbtsDrnFgro5Jg Redigerad 30 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Nada Surf - Bacardi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Santogold - You'll Find A Way. Hennes självbetitlade (och enda) skiva är bra! Väldigt bra. Den här videon är visserligen till låt men den jag ville ha fanns inte: [youtube-old]TwNkuw-YTVo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Idag lyckas jag inte tröttna på Flyktsoda med Ebba Grön. Jag är inget megafan men slängde ihop en liten nostalgi-playlist med Thåström i Spotify. Han har skön stil och jag gillar't. [youtube-old]ImqSGqJeAys[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Last.fm: Danger är namnet på en fransk producent och artist. Han sysslar både med eget material och remixar. Hans musik kan beskrivas som dansvänlig electro, något som också sätter prägel på remixarna. DANGER - 11h30 [youtube-old]Fr-iawLvNr4[/youtube-old] You got us up top, lock into me, Yeah, system is make me shouting get confounded in me, Hey, surrender, they both got dirty and she, Now, say oh my, the beat you gotta get off of me Follow me, Hold me, All those things you told me, Follow me, Blame me Techno takes over. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 The Hives - You Dress Up for Armageddon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Inser att det kanske inte är så många som gillar hiphop här men det kan vara lite intressant att höra något från Young Maylay, annars känd som rösten till CJ i GTA:SA. WC, XZibit, MC Ren & Young Maylay - Roll On Em (andra versen) [youtube-old]KkxRzvVaHpc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Bob Hund - Nu är det väl revolution på gång? [youtube-old]gg1zDg1uKMY[/youtube-old] Ah, Spotify gör det igen. Bob Hund är en mysig återtripp till sent 90-tal då min syster spelade deras skivor. Nu sitter jag här och drar igenom deras skivor igen, bra grejer än idag måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 PSYCROPTIC - Initiate [youtube-old]IHbu2xKP59A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 R.E.M. - Losing My Religion Känns som att jag inte har en aning om var jag står just nu, lyssnar på allt mellan himmen och jord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 (redigerad) Känns som att jag inte har en aning om var jag står just nu, lyssnar på allt mellan himmen och jord. Själv har jag bara blivit lyckligare sen jag började med det! Rekommenderar dig att fortsätta. ____ Roxy Music - Do the Strand Det är något med Roxy Music... tur att man lär sig tycka om viss musik efter ett tag. Redigerad 1 januari, 2009 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 (redigerad) [youtube-old]hQ54cHjnhEk[/youtube-old] Redigerad 2 januari, 2009 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 En asskön cover på Ozzy Osbourne's Crazy Train Iron Horse - Crazy Train [youtube-old]sMrAbPSUhA4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Mushroomhead 1200 http://open.spotify.com/track/4cC8qhct6jeyMyrZAPIBRK Okej. Slipknot eller Mushroomhead? /care vem som var först, Mushroomhead är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Happy Mondays - Kinky Afro [youtube-old]LLh2d-EwzGI[/youtube-old] Jag är verkligen helt inne i Madchester-eran för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Vampire Weekend – The Kids Don't Stand A Chance (Chromeo Remix) Skitskön faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts