Martin-123 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Breaking Benjamin - So Cold (Acoustic) [youtube-old]i-ZZNslJpus[/youtube-old] Så sjukt skön låt, tycker den akustiska är bättre än orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Kör julmys ikväll och eftersom jag inte kan bjuda på några pepparkakor, får det bli en låt istället: The Wombats - Is This Christmas? [youtube-old]QQAmwRM-vXU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Alexisonfire - .44 Caliber Love Letter [youtube-old]61bBOS4JLro[/youtube-old] Sett live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Fairytale of New York är f.ö. världens bästa jullåt. You scumbag, you maggot You cheap lousy faggot Happy christmas your arse I pray God its our last! Den är jättebra, lite tråkigt att de spelar sönder den i julradion dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Mother's Little Helper av Rolling Stones är så bra att jag ryser när jag hör den. I alla fall på jättehög volym, som Rolling Stones ska lyssnas på. Alla bör skaffa Spotify så man kan länka dit istället för tuben som har så dålig kvalle. http://open.spotify.com/track/58YM8VkruEgy7qcrySsB3l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Alla bör skaffa Spotify så man kan länka dit istället för tuben som har så dålig kvalle. http://open.spotify.com/track/58YM8VkruEgy7qcrySsB3l Visserligen synd att allt inte finns där, men ja. Jag har 2 invites ifall någon är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 (redigerad) Jag har en Spotify-invite över om någon vill ha - pma mig helst så jag ser det. Redigerad 13 december, 2008 av Cinekadens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Har hela 40 minuter av låten [youtube-old]4ZximBJsP0Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 Spotify är grymt bra för en kille som inte orkat föra över all musik från gamla datorn, trots att han haft fem månader på sig. Nostalgilyssnar Milburns första nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 311 - Beautiful Disaster Sjukt sköna verser, refrängen är maffig! Riktigt bra låt helt enkelt. [youtube-old]iTs7ioZUXiU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2008 [youtube-old]4_e43fWEt7A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Kan Bizarre love triangle vara den största dängan genom tiderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) Den här låten gillar jag. Det var även den första Sage Francis-låten som Corleone tipsade mig om. Sage Francis - Escape Artist [youtube-old]sJ7w-z4BvMo[/youtube-old] When I first got into magic it was an underground phenomenon, now everyone is like "pick a card - any card!" Redigerad 14 december, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Kanye Wests nya platta 808s & Heartbreak är verkligen riktigt bra, den har rullat ett tag hos mig nu, både på cd, mp3, jobbet, datorn och jag gillar det jag hör. Den är inte lika mycket hiphop som hans tidigare alster, man hör att grunden är hiphop, men YE är och har aldrig varit rädd för att blanda olika genres med varandra, man kan se och höra honom på allt från Justice, Coldplay, Peter, Bjorn and John, Keane till Jay-Z, det är det som jag tycker gör honom unik som artist och en av dom bästa inom hiphop. Men tänkte tipsa om en polare till honom också, låten Superstar från albumet The Cool vart lite av Lupe Fiasco genombrott i somras, riktigt bra låt och en riktigt bra skiva. [youtube-old]Ty0u1PzXfTo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 Scorpions - Big City Nights Vilken låt! Riktigt skön rock av legenden Scorpions ifrån 1984 års album Love at first sting. Refrängen är riktigt, riktigt bra. Ett bra tips! [youtube-old]kLOG9H1uUQ8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 14 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2008 (redigerad) TRIVIUM Pull Harder On The Strings Of Your Martyr Pull, Harder, Strings, Martyr Stop you cry that's a lie Flush gasping white reddening You smile and destroy it It's time that we end this It's our curse that makes this world so hopeless Allowing our king to spread his genocidal wings Ascendancy är fortfarande bästa albumet. Redigerad 14 december, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Skitsystem - Apokalypsens Svarta Änglar [youtube-old]HYg1Qnl-Efo[/youtube-old] Lite synd att dom splittrades för ett bra tag sen. >: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Jullåt - La Marche Des Rois [youtube-old]29eHU2kPQpc[/youtube-old] Alla versioner på Youtube är absolut totalt värdelösa. Se till att få tag på Orphei Drängers version, eller för delen nån annan rejäl manskörsversion. Då kan det bli ordentligt maffigt. Heck, strunta nästan i att kolla videon ovan vetja, den är bara till för att dra uppmärksamhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 INSOMNIUM In The Groves Of Death [youtube-old]f9QCK6l6gKg[/youtube-old] Finnarna är fanimej bäst i världen på melodisk dödsmetall, det här är magnifikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cinekadens Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 (redigerad) Kan Bizarre love triangle vara den största dängan genom tiderna? Skulle inte tro't, men jävlar så bra den är. Downloadia nowidia Köp YT genast ni som inte hört den! Redigerad 15 december, 2008 av Cinekadens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts