mr_tobbe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Rätt dålig New Order/The Smiths-vibe på Electronic! Electronic - Tighten Up [youtube-old]uvxVSDzAMJo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Death Cab For Cutie - I'll Follow You Into The Dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Bon Iver - Skinny Love Har aldrig lyssnat på honom förr men jag har egentligen bara en sak att säga - whoa! Jag är som förtrollad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Parkway drive - Pictue perfect, pathetic If looks could kill. You would be a fucking shot gun. Against my head so fucking cold. Picture perfect and pathetic. I would so love to hang you. Cat got your tongue? Selling yourself short again? Your selling you're self short again. Bare your insecurities. I want to see you cry. I want to see your tears. Why did you throw your heart away. Why did you let yourself down? Why did you throw your heart away. Why did you let yourself down time and again. Why did you throw you heart away. So taste the skin and let your heartbeat slow. Feel you bleeding away. Lifeless. Why did you let yourself down. Why did you throw your heart away. That cheap fucking smile carries you to bed. And those lips are social suicide but I just want to see you dead. You're like a shotgun baby. Pointed at my head. And those lips are suicide but I just want to see you dead. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Smötsiga höndar - Smötsig Jul The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York JULRADIOPEPP! Vid tolvslaget drar det igång - jag och fyra vänner kör traditionsenlig uppesittarkväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Ett lite udda tips, men vill bara hinta om ett enkelt sätt att få en Spotify invite. Finns säkert många enkla sätt, men Ford har en generös tävling där man enkelt får tag i en invite (även om det dröjer några dagar innan man får den): http://www.fiestamusic.se/ För er som inte vet är Spotify ett skitbra program för att lyssna på musik gratis, tjänsten är verkligen en del av framtiden. Via internet kommer man åt massor med låtar i hög kvalité, perfekt för fester då folk gillar att spela låtar man kanske inte har. Ett annat exempel kan vara tillfällen man bara har tillgång till en liten laptop någonstans kan man ändå komma åt ett enormt bibliotek. Schysst att snabbt skicka länkar till kompisar via msn också. Och nu till det som gör det extra on-topic, riktigt bra då man blir nyfiken på låtar som droppas i den här tråden! Nackdelen är att alla låtar inte finns registrerade, förstås. Men väldigt mycket finns ändå och det är helt klart ett riktigt bra program som bara blir bättre. Vill också rekommendera Spotify. Fick en invite av en kompis. Kan bara säga att det är ett sjukt bra program! Igen laddningstider överhuvud taget. Och eftersom de har avtal de fyra stora musikbolagen i världen är bibloteket enormt. Och det är jättesmidigt att sitta och bläddra bland låtarna och göra spellistor. Dessutom är ett svenskt program också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) As I Lay Dying Confined [youtube-old]UzAXKdNYuUE[/youtube-old] Bäst. EDIT: Såg nyss Axels lilla förklaring till ett "genrekrig", bring it. Redigerad 1 december, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) The Pogues and Kirsty MacColl - Fairytale of New York JULRADIOPEPP! Vid tolvslaget drar det igång - jag och fyra vänner kör traditionsenlig uppesittarkväll. Adolphson & Falk - Mer Jul Fairytale of New York är f.ö. världens bästa jullåt. Redigerad 1 december, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 As I Lay Dying EDIT: Såg nyss Axels lilla förklaring till ett "genrekrig", bring it. Gå in i krig med en scen som innehåller charmerande bandnamn som "Dying Fetus", "As I Lay Dying", och "Torsofuck"? Jag tror jag föredrar min torso... o-fuckad. kärlek > hat THE THRILLS TEENAGER Hela skivan. Fantastiskt bra, sedan förra året får jag enorma jul-vibbar vid lyssning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 (redigerad) En fenomenalt galet bra remix på Phantom Part II av Justice, det har Boys Noize gjort. [youtube-old]2FPVTNfaKUY[/youtube-old] The Kooks - I Want You Back Första var så bra. Hjärtkrossade och hjärtkrossande texter, som faktiskt kändes sanna och ärliga. Take me back to the place where I Loved that girl for all time Why must life just take away Every good thing one at a time Redigerad 2 december, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Chiodos - Is it progression if a cannbial uses a fork? [youtube-old]bY61a2DdyU0[/youtube-old] Bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Leverar lite hat innan jag går och lägger mig! suicide.silence - no.pity.for.a.coward. [youtube-old]mPbo5GZEl_w[/youtube-old] Grymt skönt breakdown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Leverar lite hat innan jag går och lägger mig! suicide.silence - no.pity.for.a.coward. /kram! Belle and Sebastian - A Summer Wasting Härligt svängig låt från 'The Boy with the Arab Strap'. Fiol är vackert! [youtube-old]Z8LmfH2kuB8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 ^ Den goda sidan segrar alltid! Ingrid Michaelson - Be Ok [youtube-old]LTlDVPL1fIQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 ^ Den goda sidan segrar alltid! Ingrid Michaelson - Be Ok [youtube-old]LTlDVPL1fIQ[/youtube-old] Oh! Hon är bra. Har du hört Die Alone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Oh! Hon är bra. Har du hört Die Alone? Jepp, riktigt bra. Jag gillar hennes låtar. Sökte förresten på "Ingrid" i den här tråden innan jag postade och såg att du hade tipsat om den låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 EHE JAG SKA KONTRIBUTERA TILL METALNISSARNA! http://pici.se/pictures/AtDTIYNso.jpg Dichotomy [youtube-old]ZGER7o9a4Nk[/youtube-old] IN THIS HOUR THE TOWER SHALL FALL! Initially they rationalized with futile speculations Which brought about their ultimately fatal calculations They sewed their own eyes shut To protect them from the light Closed the doorway of their minds Barred and sealed it tight Their foolish hearts were darkened Their vacant minds deceived The lies that they exchanged for truth Became all that they believed They exchanged the incorruptible For the image of fallen man Worshiped creature rather than creator The image rather than his hand The heavens wait in silence For the coming of the end As man perfects his own imperfection Destruction closes in In the grave they chose to make their beds Now all that they've created Comes crashing down, down, down upon their heads Death is waiting IN THIS HOUR THE TOWER SHALL FALL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 EHE JAG SKA KONTRIBUTERA TILL METALNISSARNA! http://pici.se/pictures/AtDTIYNso.jpg Dichotomy [youtube-old]ZGER7o9a4Nk[/youtube-old] IN THIS HOUR THE TOWER SHALL FALL! Initially they rationalized with futile speculations Which brought about their ultimately fatal calculations They sewed their own eyes shut To protect them from the light Closed the doorway of their minds Barred and sealed it tight Their foolish hearts were darkened Their vacant minds deceived The lies that they exchanged for truth Became all that they believed They exchanged the incorruptible For the image of fallen man Worshiped creature rather than creator The image rather than his hand The heavens wait in silence For the coming of the end As man perfects his own imperfection Destruction closes in In the grave they chose to make their beds Now all that they've created Comes crashing down, down, down upon their heads Death is waiting IN THIS HOUR THE TOWER SHALL FALL! Fixar dirr, thx (Y). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Simply Red - Stars En av mina genom tiderna favoritlåtar, gillar sången och refrängen starkt! Blir väldigt nostalgisk. [youtube-old]fpHRHSLWBMw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 IWRESTLEDABEARONCE - Corey Feldman Holocaust [youtube-old]cYHJ5pXpPxk[/youtube-old] Bring it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts