Henkibojj Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Toots and The Maytals - Blah Blah Blah [youtube-old]8nxqRcMtbBA[/youtube-old] Fanken, vad min kompis har schyssta låtar Inspelningen ger inte låten rättvisa, alla sköna basgångar etc drunkar i prasselsorl Redigerad 28 november, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 The Last Shadow Puppets - She's So Heavy Bra cover! Visste inte att Miles sjöng så bra. Det bor- de de utnyttjat mer på 'Age of the Understatement'. [youtube-old]Tvi_4SB_2vs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Skid Row - I Remember You [youtube-old]pGhlUzzib6c[/youtube-old] Världens bästa låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 The Last Shadow Puppets - She's So Heavy Bra cover! Visste inte att Miles sjöng så bra. Det bor- de de utnyttjat mer på 'Age of the Understatement'. [youtube-old]Tvi_4SB_2vs[/youtube-old] Har du hört Standing Next To Me-EQ:n? Den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) MGMT har gjort det här årets bästa album, gjort det här årets fyra bästa låtar (Time to Pretend, Kids, Pieces of what och The Handshake) och skrivit det här årets bästa text (Time to Pretend). Det är bra gjort. I'm feeling rough, I'm feeling raw, I'm in the prime of my life Let's make some music, make some money, find some models for wives I'll move to Paris, shoot some heroin and f*ck with the stars You man the island and the cocaine and the elegant cars This is our decision to live fast and die young We've got the vision, now let's have some fun Yeah, it's overwhelming but what else can we do Get jobs in offices and wake up for the morning commute? Forget about our mothers and our friends We were fated to pretend To pretend We were fated to pretend To pretend I'll miss the playgrounds and the animals and digging up worms I'll miss the comfort of my mother and the weight of the world I'll miss my sister, miss my father, miss my dog and my home Yeah, I'll miss the boredom and the freedom and the time spent alone But there is really nothing, nothing we can do Love must be forgotten, life can always start up anew The models will have children, we'll get a divorce We'll find some more models, everything must run its course We'll choke on our vomit and that will be the end We were fated to pretend To pretend We were fated to pretend To pretend Redigerad 28 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 The Last Shadow Puppets - Standing Next to Me http://www.youtube.com/watch?v=_8YRx47oylM rymt bra låt samt video såhär på Fredagskvisten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jay-Z och Linkin Park har gjort det bättre än någon annan när det gäller att mixa sina/sin album/musik och framföra det på bästa möjliga sätt. Izzo/In The End - Jay-Z feat. Linkin Park [youtube-old]IOZACGVr32Q[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Jag tycker Sundance Kid är deras bästa. Gravitation, tror jag. Minnen från sexan och mitt första band flashar förbi. Du Är Ånga, Sundance Kid eller kanske Palace & Main. Apbra låtar alla tre. Socker.. eller Ansgar och Evelyn.. eller 10 minuter för mig själv.. eller... Noll. Helt jävla underbar låt. Jag skulle säga Mannen i den vita hatten (16 år senare). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dark Draction Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Brain Drill - Apocalyptical Feasting. Skön death metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Kristian Anttila "Västra Frölunda" [youtube-old]2O1BoifT_PM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Tror det vad mr_tobbe som skrev om Crystal Castles för ett tag sen. Eftersom du fick mig att ladda hem Beirut, som är världsbäst, gav jag dem en chans också. Asbra! Är det någon som vet vilken låt de har samplat i slutet av Untrust Us? Hittar inte på Wikipedia, men det låter verkligen som Death From Above 1979. Redigerad 29 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Jay-Z och Linkin Park har gjort det bättre än någon annan när det gäller att mixa sina/sin album/musik och framföra det på bästa möjliga sätt. Izzo/In The End - Jay-Z feat. Linkin Park [youtube-old]IOZACGVr32Q[/youtube-old] Har albumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Är nya The Killers värd att lyssna på? Jag har hört Human och det var bland det värsta jag har hört. Är resten av plattan bättre? Annars vågar jag inte lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 The Killers nya album Day And Age är underbar .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 The Killers nya album Day And Age är underbar .. Borde jag ge det en tredje chans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Apoptygma Berzerk - Back On Track Satt och kollade igenom musiktips tråden när denna dök upp i huvudet. Nostalgi på hög nivå! [youtube-old]d_65l0xwGyE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Är nya The Killers värd att lyssna på? Jag har hört Human och det var bland det värsta jag har hört. Är resten av plattan bättre? Annars vågar jag inte lyssna. Verkligen inte, låter inte som dem lät under Sam's town.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Lykke Li - I'm Good, I'm Gone [youtube-old]ngd45o-M_M4[/youtube-old] Sjukt peppad inför mondagen! Helt mindblowing video, checka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 50hertz: Älskat Ivor [youtube-old]LYhQgt012yw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 En gammal klassiker; ERIC CLAPTON - COCAINE [youtube-old]qYS732zyYfU[/youtube-old] Börjar med lite skönt jammande från Clapton, sen kommer fler instrument in och snart sätter de igång med låten. Jag spelar ju trummor, och det är väldigt få saker när man spelar inför stor publik som är så jävla härliga för en trummis som nicken vid 1:16 från frontfiguren och publikens reaktion när de hör vilken låt det är. Fuuuuck, jag vill spela inför folk igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts