Lajnux Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Pointer Sisters - I'm so Excited Jäklar vilket röj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Jasså minsann. Lite 1980-talsfrossa såhär på Lördagseftermiddagen. Duran Duran - Girls On Film [youtube-old]dd0EmqnNgvQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Åh, har drunknat i Coldplay för tillfället. Deras nya skiva är ingenting annat än en fröjd för örat. Helt fantastisk. För er som tror att jag inte upptäckt det förän nu har fel, det är bara det att jag inte tipsat om någonting på länge, men kände att dessa tre låtar är ett måste för varje musikälskare. Coldplay - Viva La Vida It was the wicked and wild wind Blew down the doors to let me in. Shattered windows and the sound of drums People couldn't believe what I'd become Coldplay - Violet Hill Was a long and dark December From the rooftops I remember There was snow White snow Coldplay - 42 Those who are dead are not dead They're just living my head And since I fell for that spell I am living there as well Oh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 White Lion - You're All I Need [youtube-old]CeomMgfrX1k[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Amon Amarth - Twilight of The Thunder God [youtube-old]eABVwEgzIss[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Åh, har drunknat i Coldplay för tillfället. Deras nya skiva är ingenting annat än en fröjd för örat. Helt fantastisk. För er som tror att jag inte upptäckt det förän nu har fel, det är bara det att jag inte tipsat om någonting på länge, men kände att dessa tre låtar är ett måste för varje musikälskare. Coldplay - Viva La Vida It was the wicked and wild wind Blew down the doors to let me in. Shattered windows and the sound of drums People couldn't believe what I'd become Coldplay - Violet Hill Was a long and dark December From the rooftops I remember There was snow White snow Coldplay - 42 Those who are dead are not dead They're just living my head And since I fell for that spell I am living there as well Oh... Death And All His Friends är ju bäst! Grymt album, bland de bästa i år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 The Cure - Lovecats Lite jazzigt sodär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 The Killers - Spaceman Gillar deras nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Det här är obeskrivligt bra. Kan man inte få Stone Roses kan man i alla fall få Ian Brown. Hur han gör I Wanna Be Adored på T in the Park 2007 är bland det bästa jag sett. [youtube-old]E7dq6w9klDg&[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 The Killers - Spaceman Gillar deras nya. Absolut! Human är också jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Det här är obeskrivligt bra. Kan man inte få Stone Roses kan man i alla fall få Ian Brown. Hur han gör I Wanna Be Adored på T in the Park 2007 är bland det bästa jag sett. Haha, så skön stil. Allsången går inte av för hackor heller. --- ... och förövrigt anser jag att fler borde spana in I'm from Barcelona's nyaste platta, Who Killed Harry Houdini? Åtminstone Mingus: [youtube-old]_BD8siHtYKE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Zucchini Drive - Earth to Kurtwood. Jag önskar att det fanns någonstans där jag kunde hitta texten eller någonstans där det går att lyssna på den. Fast det sista finns ju. Här på last.fm går det att lyssna på hela låten. Om ni gör det är upp till er att göra. Men det är verkligen den finaste låten ifrån albumet Being Kurtwood som är ett råbra album. Fler människor bör tycka om Zucchini Drive. Eller egentligen inte. Men fler bör åtminstone ge Zucchini Drive en chans. Det är allt jag ber om. Eller egentligen inte. Jag tipsar bara om den låt som jag tycker är finast på deras fina album. last.fmlänkigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Stone Roses is the shit. The Libertines - Boys In The Band [youtube-old]7xg5MAQ3dAU&feature[/youtube-old] Man får leva på äldre meriter när det kommer till The Libertines, en comeback ser väldigt långt borta ut, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Man får leva på äldre meriter när det kommer till The Libertines, en comeback ser väldigt långt borta ut, tyvärr. Hur menar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Hur menar du då? Pete vet man ju inte vart man har, Carl har ju ett annat projekt på gång nu efter Dirty Pretty Things, och som jag skrev i konserttråden, Dirty Pretty Things spelade I Get Along vilket var en trevlig överraskning men det kändes samtidigt som en hint "lyssna och njut för The Libertines kommer aldrig göra en comeback". Det är bara en känsla jag har, visst dom kan säkert göra en spelning för en kväll, vilket dom gjorde eller skulle göra för något år sen, men en turné och en ny skiva känns avlägset. Men jag skulle flyga land och rike runt för att se om det blev verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Hur många här inne lyssnar på This will destroy you? Jag började lyssna på dem för ett par veckor sedan, och jag älskar det. Nästan bättre än Explosions in the sky. This will destroy you - The world is our [youtube-old]8qseh99s-yM[/youtube-old] Redigerad 23 november, 2008 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 As I Lay Dying The Sound Of Truth [youtube-old]DdF9nTldGn8[/youtube-old] Förmodligen en av deras bästa låtar någonsin! Ni har väl förresten hört Tims sidoprojekt Austrian Death Machine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 (redigerad) VAMPIRE WEEKEND George Benson Två bra tips, tackar! Redigerad 24 november, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Två bra tips, tackar! Oj, varsågod Black Kids - Hurricane Jane Jag förstod att jag inte skulle hinna med att se alla band jag ville på Accelerator, men bajs, att jag skulle missa BK! Härlig låt, wünderbar skiva. [youtube-old]kg9oZvgnb5A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Coheed and Cambria - A Favor House Atlantic Mannen med kvinnliga rösten, anyways så är det bra som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts