Henkibojj Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 (redigerad) Alphaville - Sounds Like A Melody [youtube-old]uxUJPry5CTE[/youtube-old] Sinnessjukt bra låt. (Best of-versionen är bättre.) Redigerad 17 november, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 In This Moment - Forever [youtube-old]GndcmwdiWA8[/youtube-old] Ja, jag vet..det är olikt mig. Men In This Moment är faktiskt asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Satte ihop en mys-playlist att plugga till. Sigur Rós - Við spilum endalaust (den låten är verkligen genial)Lightspeed Champion - Midnight SurpriseShout Out Louds - ImpossibleTravis - Writing to Reach YouMew - Comforting SoundsKate Nash - MouthwashHello Saferide - 2008The Mary Onettes - LostThe Shins - New Slang Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Modest Mouse - The Good Times Are Killing Me Blir alldeles varm i kroppen av Modest Mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Amon Tobin - Black Monday Så underbar. Besatt! [youtube-old]j7oo1BWdleA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2008 Easily Embarrassed - I Don't Want To Sleep [youtube-old]6cIMl0hkstM[/youtube-old] Randomletade efter en låt på skoj för att skicka den till en vän och det visade sig att den var riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Vilken tycker ni är kents bästa låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Vilken tycker ni är kents bästa låt? Jag tycker Sundance Kid är deras bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 (redigerad) Vilken tycker ni är kents bästa låt? Gravitation, tror jag. Minnen från sexan och mitt första band flashar förbi. VAMPIRE WEEKEND - A-PUNK Solen sken, och Vampire Weekend ljöd i mina öron. Två förutsättningar för en bra dag! Den har dessutom en riktigt härlig och kreativ video. [youtube-old]_XC2mqcMMGQ[/youtube-old] Redigerad 19 november, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Vilken tycker ni är kents bästa låt? Du Är Ånga, Sundance Kid eller kanske Palace & Main. Apbra låtar alla tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 (redigerad) Vilken tycker ni är kents bästa låt? Socker.. eller Ansgar och Evelyn.. eller 10 minuter för mig själv.. eller... Jag kan inte välja! Edit: Tweak: Du har helt rätt, Sigur Rós är underbara! Redigerad 19 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Vilken tycker ni är kents bästa låt? Noll. Helt jävla underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Guns N' Roses - Shackler's Revenge [youtube-old]dsx4aHS_eCg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Ett lite udda tips, men vill bara hinta om ett enkelt sätt att få en Spotify invite. Finns säkert många enkla sätt, men Ford har en generös tävling där man enkelt får tag i en invite (även om det dröjer några dagar innan man får den): http://www.fiestamusic.se/ För er som inte vet är Spotify ett skitbra program för att lyssna på musik gratis, tjänsten är verkligen en del av framtiden. Via internet kommer man åt massor med låtar i hög kvalité, perfekt för fester då folk gillar att spela låtar man kanske inte har. Ett annat exempel kan vara tillfällen man bara har tillgång till en liten laptop någonstans kan man ändå komma åt ett enormt bibliotek. Schysst att snabbt skicka länkar till kompisar via msn också. Och nu till det som gör det extra on-topic, riktigt bra då man blir nyfiken på låtar som droppas i den här tråden! Nackdelen är att alla låtar inte finns registrerade, förstås. Men väldigt mycket finns ändå och det är helt klart ett riktigt bra program som bara blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Bleubird - Emo Pervert stop being so goddamn perfect with that ass and boyfriend and those dogs shouldn't be allowed to walk like that shouldn't be allowed to look like that i wanna shoot myself in the face i wanna shoot myself in the face Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Freak of Nature - Candle [youtube-old]8Tt58YEIgPQ[/youtube-old] Älskar detta bandet! Har lyssnat på de ett tag och har gillat varenda låt hittils! Rekomenderar starkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Gojira - The Art of Dying [youtube-old]_xEYz74bMHA[/youtube-old] Magiskt. Unikt. Gojira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Jag har egentligen väldigt svårt för hardcore, med stark betoning på väldigt. Har svårt för scream, pigsqueal och allt annat som tillhör den scenen. Men ändå har jag lyckats fastna för Spark Is A Diamond - Check Your Lease, You're In F**k City Det har någonting, eller snarare allting att göra med den otroligt heta sångerskan(skrikerskan?), den coola trummisen och den sköna videon. Och att den har blivit taggat till något så skönt som indiecore, egna påhittade genres är så roligt. Nog talat: [youtube-old]sGG1CAZZPtE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 George Benson - El Mar Titelspåret i det soundtrack som utgör denna lata fredagsförmid- dag! Lågmäld, härlig jazz med samba- och Ennio Morricone-inslag [youtube-old]aSbL1Bbz3zg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2008 Norah Jones - Sunrise Bra låt, bra skiva, hejdåhejdå sverige, hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts