Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Har Razorlights nya om någon minut. Har så tråkigt att jag ruckar på min "inte lyssna på läckta skivor"-princip med 22 timmar. Kommer bli intressant!

Låter sådär efter en genomlyssning. Kanske lite för mycket som andra plattan, som förlorat det rockiga och oslipade från första och istället gått mot slätstrukenhet. Blood for Wild Blood och Monster Boots favoriter just nu.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har tipsat om Ensamhushåll förut men .. trots att de har bara gjort tre låtar håller det fortfarande!

Ensamhushåll - Såpbubbledrottningen

Du är sjukt äcklig, P-C! Du tipsade om exakt samma låt förra gången det tog slut med min dåvarande flickvän (ungefär ett år sedan), och samma sak har i princip hänt nu igen exakt då du tipsar om den låten - igen... :confused:

Väldigt bra låt f.ö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har Razorlights nya om någon minut. Har så tråkigt att jag ruckar på min "inte lyssna på läckta skivor"-princip med 22 timmar. Kommer bli intressant!

Låter sådär efter en genomlyssning. Kanske lite för mycket som andra plattan, som förlorat det rockiga och oslipade från första och istället gått mot slätstrukenhet. Blood for Wild Blood och Monster Boots favoriter just nu.

Jag som trodde att jag skulle vara först :confused:

Men jag håller med. Låter faktiskt inte dåligt alls men lite slätstruket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor