VaXXoR Skrivet 31 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2008 Blue oyster cult - I'm burning for you Väldigt skön låt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Jag tipsar om svenska Twig. Romantisk bibliotekariepop, lite Orange Juice och Smiths med en gnutta Belle & Sebastian. http://www.oasisgeneration.com/redir.asp?u...musik-med-twig/ - mysig liveversion av "Ciao Ciao Bomb", lyssna...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 MOVITS! - Äppelknyckarjazz [youtube-old]C8fIVTH0TiM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Foals - Olympic Airways [youtube-old]DMuD3DBskpg[/youtube-old] The Bumblebees - Fluffy Clouds Of Joy http://www.myspace.com/thebumblebeesinfestya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 Har tipsat om Ensamhushåll förut men .. trots att de har bara gjort tre låtar håller det fortfarande! Ensamhushåll - Såpbubbledrottningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2008 (redigerad) Har tipsat om Ensamhushåll förut men .. trots att de har bara gjort tre låtar håller det fortfarande! Ensamhushåll - Såpbubbledrottningen - samt att deras cover på Vinternoll2 inte är av den sämre varianten! EPIC! Redigerad 1 november, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) Har Razorlights nya om någon minut. Har så tråkigt att jag ruckar på min "inte lyssna på läckta skivor"-princip med 22 timmar. Kommer bli intressant! Låter sådär efter en genomlyssning. Kanske lite för mycket som andra plattan, som förlorat det rockiga och oslipade från första och istället gått mot slätstrukenhet. Blood for Wild Blood och Monster Boots favoriter just nu. Redigerad 2 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Har tipsat om Ensamhushåll förut men .. trots att de har bara gjort tre låtar håller det fortfarande! Ensamhushåll - Såpbubbledrottningen Du är sjukt äcklig, P-C! Du tipsade om exakt samma låt förra gången det tog slut med min dåvarande flickvän (ungefär ett år sedan), och samma sak har i princip hänt nu igen exakt då du tipsar om den låten - igen... Väldigt bra låt f.ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Har Razorlights nya om någon minut. Har så tråkigt att jag ruckar på min "inte lyssna på läckta skivor"-princip med 22 timmar. Kommer bli intressant! Låter sådär efter en genomlyssning. Kanske lite för mycket som andra plattan, som förlorat det rockiga och oslipade från första och istället gått mot slätstrukenhet. Blood for Wild Blood och Monster Boots favoriter just nu. Jag som trodde att jag skulle vara först Men jag håller med. Låter faktiskt inte dåligt alls men lite slätstruket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jag som trodde att jag skulle vara först Denna eviga tävling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Denna eviga tävling. Tänkte samma sak. I låten You And The Rest sjunger Johnny "You can beg and steal or borrow but count me out" (tror jag, kan vara något fel för det är svårt att höra, haha). Pete-referens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Black Kids - I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How to Dance With You [youtube-old]1G9nMIbPRB8&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Blue oyster cult - I'm burning for you Väldigt skön låt faktiskt Speaking of them, så är "Don't fear the reaper" väldigt trevlig. [youtube-old]d75g7gEu1MM&feature=related[/youtube-old] Kvaliten suger roev btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 (redigerad) Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die [youtube-old]hM5UJvnbbuY[/youtube-old] Det ända bra med Quantum of Solace. Seriously. Redigerad 2 november, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die [youtube-old]hM5UJvnbbuY[/youtube-old] Det ända bra med Quantum of Solace. Seriously. Så sant så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Jack White & Alicia Keys - Another Way To Die [youtube-old]hM5UJvnbbuY[/youtube-old] Det ända bra med Quantum of Solace. Seriously. Sämsta Bondlåten ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2008 Gojira - A Sight to Behold Lite småspeciell låt men riktigt riktigt skön! [youtube-old]rXfdRLPA9is[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Gojira - A Sight to Behold Lite småspeciell låt men riktigt riktigt skön! [youtube-old]rXfdRLPA9is[/youtube-old] Såg dom live igår (förband åt In Flames). Dock tyckte jag de var riktigt kassa, blev nertaggad när dom spelade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 KAISERCHIEFS-NEVERMISSABEAT 'Off with their heads' är riktigt bra! När hösten och kylan tränger sig på är det tur att det finns sådana här upptempo-iga energigiv- ande lyckopiller. Fan ta dom för att de inte kommer till Stockholm! [youtube-old]n6UH4IDnjpk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 (redigerad) Grabbar! (och tjejer? ) jag behöver eran hjälp! jag behöver lite tips på låtar som liknar Jonas Brothers "Burning Up", jag syftar mest på trummorna ska likna. [youtube-old]ScXLHgPcZuc[/youtube-old] Redigerad 3 november, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts