Martin-123 Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 White Lion - Broken Heart! :( [youtube-old]DJQI61fOBDI[/youtube-old] Enligt mig är det den bästa låten som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Peggy Lejonhjärta (Framåt är bakåt och bakåt är fel) Stopp! [youtube-old]g2qqtlP7IjM[/youtube-old] Jag diggar't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Väldigt glad och skön låt jag hittade av en slump igår och som jag blivit skogstokig i. Mr. President - Coco Jambo [youtube-old]cOrc37wNUqU[/youtube-old] Redigerad 6 oktober, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Lyndsay Buckingham - Holiday Road [youtube-old]_nLiQBV6A7c[/youtube-old] Ja, det är från Ett Päron Till Farsa. Var tyst och lyssna istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Los Campesinos! - Sweet Dreams Sweet Cheeks Hela "Hold on Now, Youngster" är så sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Los Campesinos! - Sweet Dreams Sweet Cheeks Hela "Hold on Now, Youngster" är så sjukt bra. Mmmhmm, fyrtiotre minuter långt lyckopiller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Mmmhmm, fyrtiotre minuter långt lyckopiller! Märkte just till min förtjusning att deras nya skiva "We Are Beautiful We Are Doomed" har läckt! Wo-wo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Har kommit fram till att enligt last.fm så matchar min smak bäst överrens med StellHell på Very High. Mest för att vi har ett stort antal plays på samma artister (Mindless Self Indulgence & The Offspring), för annars är vår smak jätteolik. Dåligt att dom inte beräknar bättre imo Runawaydroid - The Art Of Wasting Ones Thoughts är ganska bra i mina öron. Lyssna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Har kommit fram till att enligt last.fm så matchar min smak bäst överrens med StellHell på Very High. Mest för att vi har ett stort antal plays på samma artister (Mindless Self Indulgence & The Offspring), för annars är vår smak jätteolik. Dåligt att dom inte beräknar bättre imo Runawaydroid - The Art Of Wasting Ones Thoughts är ganska bra i mina öron. Lyssna. Matchningen på last.fm är skräp. Någongång runt 07 hade jag 6000~ Bob Marley och 4000~ Lars Winnerbäck låtar spelade. Alla som jag hade super med var där enbart för dom också hade höga Lars Winnerbäck spelade. Ingen annan artist stämde in på en del. Så dom tar bara artister som ligger högt upp med många spelade låtar och matchar det med någon som har runt samma mängd spelad av samma artist. Sen finns det ju dom som lyssnar på väldigt lika (oftast nyare musik. Svårt att hitta någon som lyssnar på exakt samma som ändå är 10+ år gammalt), då det faktist stämmer, men oftast inte. T: Strax 200k låtar spelade, fira? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 The Airborne Toxic Event - Gasoline [youtube-old]59uWY1Yyr4w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Bromheads Jacket - Poppy Bird Oerhört vacker låt, fruktansvärt lätt att spe- la på gitarr. Sheffield ett, världen noll. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 illdisposed - ich bin verloren in berlin. [youtube-old]ylUa8XR_HPI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Matchningen på last.fm är skräp. Någongång runt 07 hade jag 6000~ Bob Marley och 4000~ Lars Winnerbäck låtar spelade. Alla som jag hade super med var där enbart för dom också hade höga Lars Winnerbäck spelade. Ingen annan artist stämde in på en del. Så dom tar bara artister som ligger högt upp med många spelade låtar och matchar det med någon som har runt samma mängd spelad av samma artist. Sen finns det ju dom som lyssnar på väldigt lika (oftast nyare musik. Svårt att hitta någon som lyssnar på exakt samma som ändå är 10+ år gammalt), då det faktist stämmer, men oftast inte. T: Strax 200k låtar spelade, fira? Bjuder du en runda på krogen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 (redigerad) Tipsar om Theoretical Girl. Indiepissoffs lär pissa i byxorna. http://www.myspace.com/iamtheoreticalgirl --- Los Campesinos! nya skiva var en fet besvikelse. Skränig, tråkig och repetativ. Inte alls lika lekfull och fyndig som förra. Redigerad 7 oktober, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Jag vill tipsa om Wajki - Johannes. Jag tycker att det är en fin låt. Den går att höra på hennes MySpace. Hennes Myspace där låten går att höra. (självklart tipsar jag ju bara för att hon vill veta lite vad ni tycker om hennes låtar, ingen annan anledning, skittrevlig tjej) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 (redigerad) Vincent Vincent and the Villians - Pretty Girl Trots att jag skaffade mig albumet (Gospel Bombs) för ganska länge sedan har jag inte riktigt givit det en chans, fick för mig att göra det idag - och denna fastnade jag lite extra för. Redigerad 8 oktober, 2008 av Mathias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Dirty Pretty Things - You Fucking Love(d) it. DPT var ett bra band Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Åh, längesen jag lyssnade på Chevelle. <3 Låten och videon ger mig gåshud, jag älskar videon. [youtube-old]MsyNNKb4wLg[/youtube-old] Chevelle - I Get It Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Raymond & Maria - Jag Läste Om Någon Som Stal En Bil Aaaaaaah, gaaaaleeett braa! Älska låttiteln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2008 Radiohead - Just (You Do it to Yourself) En av de bästa videorna som gjorts, till en jäkligt bra låt dessutom! [youtube-old]R5X7HKxpiQA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts