Tweak Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Men åh, den var ju jättehärlig! Sjukt bra röst har hon. Skriver ni eget? Åh, tack. Stina sjunger obeskrivligt bra ja, vi brukar sitta och gapa när vi repar. Ja, allt är vårt egna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Rise Against - Hero of War Måste höras! Älskar Tim McIlraths röst! [youtube-old]_gp7uwPEL9Q[/youtube-old] He said "Son, have you seen the world? Well, what would you say if I said that you could? Just carry this gun and you'll even get paid." I said "That sounds pretty good." Black leather boots Spit-shined so bright They cut off my hair but it looked alright We marched and we sang We all became friends As we learned how to fight A hero of war Yeah that's what I'll be And when I come home They'll be damn proud of me I'll carry this flag To the grave if I must Because it's a flag that I love And a flag that I trust I kicked in the door I yelled my commands The children, they cried But I got my man We took him away A bag over his face From his family and his friends They took off his clothes They pissed in his hands I told them to stop But then I joined in We beat him with guns And batons not just once But again and again A hero of war Yeah that's what I'll be And when I come home They'll be damn proud of me I'll carry this flag To the grave if I must Because it's a flag that I love And a flag that I trust She walked through bullets and haze I asked her to stop I begged her to stay But she pressed on So I lifted my gun And I fired away The shells jumped through the smoke And into the sand That the blood now had soaked She collapsed with a flag in her hand A flag white as snow A hero of war Is that what they see Just medals and scars So damn proud of me And I brought home that flag Now it gathers dust But it's a flag that I love It's the only flag I trust He said, "Son, have you seen the world? Well what would you say, if I said that you could?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Rise Against - Hero of War Tycker inte deras nya är så bra om jag ska vara ärlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Tycker inte deras nya är så bra om jag ska vara ärlig Jag gillar deras nya starkt.! Dom låtar som läckt ut var bland dom sämre på skivan, resten av låtarna är kung.. Men jag kan inte förneka att jag saknar The Suffer And The Witness-tiden, hoppades på iaf en låt som lät i stil med Done With The Compass (Injection på vissa releaser). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 (redigerad) Dirty Pretty Things - Faultlines Jag gillar verkligen 'Romance at Short Notice', den känns verk- ligen... komplett, vattentät. Lagom blandning av allt, liksom! Redigerad 2 oktober, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2008 Dirty Pretty Things - Faultlines Jag gillar verkligen 'Romance at Short Notice', den känns verk- ligen... komplett, vattentät. Lagom blandning av allt, liksom! Jag tycker den är hemsk. Det är ovanligt att vi tycker olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 bring me the horizon - the sadness will never end [youtube-old]jPBi88GAk48[/youtube-old] Jag är så galet kär i det här bandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2008 Raymond & Maria - Väntar En natt i en storstad En morgon vid snö Nån tror han är adjö Nån vinkar adjö Deras röster är http://img2.mysmiley.net/imgs/smile/love/love0031.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Modest Mouse - 3rd Planet "We should totally fuck while listnening to Modest Mouse." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Tool - Die Eier Von Satan [youtube-old]VATb8PwzbDk[/youtube-old] Det är inte en speciellt bra låt. Men jag tycker det är rätt roligt att låten i sig egentligen är ett recept för hasch kakor. Kreativiteten som Tool har är bara.. Mm! Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Bloc Party - Uniform [youtube-old]uzZ4jWrGSP4[/youtube-old] Älskar verkligen när låten "drar" igång, vid mitten. mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 The Shins - We Will Become Silhouettes Mys-rolig tolkning, även om den inte når upp i samma klass som tPS-orginalet.Men det känns inte som att den försöker göra det heller, det finns ingen prestige att förlora hos The Shins lättsamma, glada sandstrandstolkning. Och sånt är kul att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 bring me the horizon - the sadness will never end [youtube-old]jPBi88GAk48[/youtube-old] Jag är så galet kär i det här bandet. Hans tröja! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 (redigerad) Rise Against - Savior [youtube-old]-0fZ8phFCoY[/youtube-old] Älskar det nya albumet! Redigerad 5 oktober, 2008 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2008 Soilwork - Departure Plan [youtube-old]Si0KatU1aeE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 The Fratellis - Tell Me a Lie Wünderbart! Jag gillar verkligen 'Here We Stand'. So I told them all I could about what could they expect But I lost my sense of smell and I gained myself respect They told me I was curious I told them they were slow They asked me were I get this stuff I told them I don't know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Wünderbart! Jag gillar verkligen 'Here We Stand'. Nej den är fruktansvärd Costello Music håller fortfarande däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 (redigerad) Nej den är fruktansvärd Costello Music håller fortfarande däremot. Gillar inte heller den. Redigerad 6 oktober, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Gillar inte heller den. Vad... Vad händer med oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2008 Vad... Vad händer med oss? Haha! Det är bara Dirty Pretty Things och The Fratellis än så länge, inget att oroa sig över. Kan verkligen inte förmå mig att gilla Romance At Short Notice. Tråkiga, repititva och tillrättalagda gitarrer ackompanjerat av rätt så klyschiga och intetsägande texter. Vad hände med det spretiga, lekfulla och oväntade från Waterloo to Anywhere? Den är bland de bästa skivor som någonsin gjort, varenda liten gitarrslinga satt så sjukt perfekt och det var mer rått, garage och rockigt. Med texter som på vissa håll var enormt träffsäkra och man bara satt och njöt. Nu är det bara.. wäääh. De själva var ju inte helt nöjda heller, kanske hade en del i att de nu har splittrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts