AngryAxel Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Jamie T - Alicia Quays Vad kan jag säga, jag älskar den. Verklig- en. De flesta låtar gillar jag, tycker är bra och så, men... jag älskar den här! Den är så fri, så härligt lättsam, och så bra på alla sätt i dess enkelhet. Jag kommer inte ens på en passande färg att ge den. [youtube-old]SlMNluNXDeY[/youtube-old] edit: youtube, såklart! Redigerad 28 september, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Silent Hill 2 - Dog Ending [youtube-old]GUDcSeUvkOw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Michael Penn - Walter Reed [youtube-old]iWGL3mPE114[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 runawaydroid - Neglected [Lies, Cries and Goodbyes] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 runawaydroid - Neglected [Lies, Cries and Goodbyes] Har du EPn på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Radiohead - Karma Police För att jag nästan glömt hur bra 'OK Computer' är! [youtube-old]5LeLAELIxKY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Gojira - The Art of Dying [youtube-old]_SN2jjDhDyc[/youtube-old] Här har vi något som lätt kan anses vara en av Gojiras bästa låtar ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Machinae Supremacy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 Machinae Supremacy. Oja! Overworld = årets bästa album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 (redigerad) Machinae Supremacy blev dåliga efter Overworld ju. Ångrar fan att jag inte hängde med DimpZ och gänget då Machinae spelade live på PDOL förra året... Redigerad 29 september, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2008 @Marky: Alla deras album är ganska ohnoes. Låtarna dom släpper på internet är skitbra. Dock gör dom sig inte bra live, men ändå, dom är ruggigt bra live. Har du EPn på datorn? Yes, ska jag skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Oja! Overworld = årets bästa album. Machinae Supremacy blev dåliga efter Overworld ju. Ångrar fan att jag inte hängde med DimpZ och gänget då Machinae spelade live på PDOL förra året... Har egentligen bara lyssnat ordentligt på Gimme..erhm nått... den med bitpop-influenser.. De andra låtarna har inte lika mycket sådant, va? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 (redigerad) Har egentligen bara lyssnat ordentligt på Gimme..erhm nått... den med bitpop-influenser.. De andra låtarna har inte lika mycket sådant, va? eller? Deus Ex Machine och Redeemer, ta dig en titt på de albumen. De är bäst. Flagcarrier, Player One, Soundtrack to the Rebellion, Kings of the Scene, Ronin, Rise, Fury och Through the Looking Glass är deras bästa låtar imo. Sen har vi alla de där låtarna till ett spel (som jag glömt namnet på) som de gjorde, de låtarna är helnajs. Redigerad 30 september, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Stereolab - Neon Beanbag [youtube-old]f9LwpTYLJvY[/youtube-old] GLÄDJE! Althia & Donna - Uptown Top Ranking. [youtube-old]JxqK3KEa5Ps[/youtube-old] CLASSIC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Black Label Society- Stillborn [youtube-old]HYobAsC7mo4[/youtube-old] Så sjukt grym låt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 slipknot - vermilion pt.2 [youtube-old]DoTUIe1-2fo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Angels & Airwaves - It Hurts AvA är nästan kärlek! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Yes, ska jag skicka? Hittade den! Tack ändå.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Franz Ferdinand - 40" Fortfarande deras bästa. [youtube-old]j2oCC_0EDDo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2008 Franz Ferdinand - 40" Fortfarande deras bästa. [youtube-old]j2oCC_0EDDo[/youtube-old] Har man suttit och dregglat över för mycket brittiska festivalklipp när man genom att se scenen kan räkna ut vilken festival spelningen är ifrån? Oasis nya är helt klart långt över mina förväntningar. Nog för att de var lika med noll, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts