Tweak Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 The Strokes - Razorblade "Oh no, my feelings are more important than yours" Kom på att jag faktiskt gillar deras annars så hatade tredjealbum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Hello Saferide - I Wonder Who Is Like This One HS har släppt nytt för er som har missat det. Grymt bra öppningsspår även om jag hörde den för typ ett halvår sen på youtube när Annika står i en hiss i spanien och spelar gitarr. Skaffa dirr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 (redigerad) Okkervil River - Singer Songwriter Deras senaste platta The Stand Ins är riktigt bra, har lyssnat in mig på den mer nu och nu tycker den tillhör deras topp 3, bra texter, bra melodier, jämn nivå genom hela skivan. Redigerad 25 september, 2008 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Belle & Sebastian - The Boy Done Wrong Again Höst, för mig. Höstdepression till och med kanske. : ) Belle & Sebastian - Judy and the Dream of Horses If you're ever feeling blue Then write another song about your dream of horses Call it 'Judy and the Dream of Horses' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Jag måste hoppa med på denna sida av bra tips! Kings of Leon - Revelry Åååuwhmwhuagh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 13 & god - soft atlas http://www.youtube.com/watch?v=4LJMoWofpe8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Johnny Truant - The Bloodening [youtube-old]yxLqPljR40I[/youtube-old] Läste om Johnny Truant i augustinumret av Metal Hammer, inte förrens nu jag bestämde mig för att ta mig en titt på detta band. Jag gillar det jag hör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Hello Saferide - 25 days "you stupid fuck" woho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 Som många andra dagar började jag dagen idag med Aphex Twin - Windowlicker. [youtube-old]2fmo1Sjn7dg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2008 (redigerad) Immortal Technique - Mistakes [youtube-old]U46EMUWuBek[/youtube-old] Hur fan kunde jag missa att han är i Sverige idag? Redigerad 25 september, 2008 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Killswitch Engage - My Last Serenade [youtube-old]7zkxDeFRat8[/youtube-old] Gaah, vet inte om jag tycker att Killswitch var bättre innan Howard. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Someone Still Loves You Boris Yeltsin - Modern Mystery [youtube-old]IvNHSru6EsI[/youtube-old] Det finns ingen bättre pluggmusik, SSLYBY's album "Pershing" slår allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Bob Hund - Helgen v. 48 [youtube-old]CmVPk3hqiTI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2008 Ah, ni vet hur det är med min musiksmak. Jag lyssnar i stort sett på allting. Några gillar jag mer än andra, vissa mindre och vissa är helt okej. Nu har jag fastnat för denna låt. Har lyssnat på den hela dagen och kommer nog lyssna sönder den (som tur är), men ah, för bra alltså! Känns som ett australiensiskt t.A.T.U. The Veronicas - Untouched [youtube-old]4NLs3odG2Kc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 MGMT - Pieces of What. Denna skivan hamnar lätt på min 2008-lista. Jag som inte ens brukar gilla musik åt det elektroniska hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 [youtube-old]mhwufCg7THM[/youtube-old] Entourage ftw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 [youtube-old]mhwufCg7THM[/youtube-old] Entourage ftw. Härlig låt. Angående det, creditsmusiken i just Entourage är alltid riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 Rise Against - Whereabouts Unknown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 (redigerad) Håkan Hellström - Hurricane Gilbert [youtube-old]1HonAdLIAPU[/youtube-old] Jag tyckte jag gjorde en jättevacker gitarrcover på den här låten, det tyckte inte min far. "ÅÅÅH, ALLA TALAR OM DIG HURRICANE!" Redigerad 28 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2008 Modest Mouse - Float On Min kärlek till Modest Mouse går inte att berätta i ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts