KvaddadPadda Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 I'm from Barcelona - Houdini 'Who Killed Harry Houdini?' är 29manna-bandets nya album, och det låter bra! Perfekt med lite glad musik nu när höstkvällarna blir mörkare och mörkare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Raymond & Maria - Vi ska bara leva klart Alltså, wow! Jag antar att många av er har hört Ingen Vill Veta Var Du Köpt Din Tröja, men då endast den låten från deras genialiska debutalbum! För ett tag tillbaka bestämde jag mig för att trots allt leta upp R&M och se till att införskaffa deras album och wow! Jag älskar verkligen debutalbumet och uppföljaren är inte lite dålig den heller! Deras röster, musiken och allting annat är ofta öronorgasm för mig. Det är bara så himla bra! Åh, ett väldigt hett tips! Redigerad 21 september, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 (redigerad) Ja då... Min andra post får bli lite musiktips, två låtar... Min nya fluga... emo med lite metal i... Underoath - When The Sun Still Sleeps [youtube-old] [/youtube-old] Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall [youtube-old]http://www.youtube.com/watch?v=7m_MJX58qk8[/youtube-old] Redigerad 21 september, 2008 av rob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Ja då... Min andra post får bli lite musiktips, två låtar... Min nya fluga... emo med lite metal i... Underoath - When The Sun Still Sleeps [youtube-old]Ixttl2b6SRA[/youtube-old] Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall [youtube-old]7m_MJX58qk8[/youtube-old] Åfan, mig gör du ett gott intryck på! Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Åfan, mig gör du ett gott intryck på! Välkommen! Haha! Tack, jag känner mig redan välkommen! Nu när det är åtminstone någon som gillar den musiken som jag lyssnar på måste jag också tipsa om denna: The Used - All That I've Got [youtube-old] [/youtube-old] Denna är inte så mycket "skrikig" om man säger så... fast... Rösten på sångaren och soundet är asskönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter det där bandet som kommer från sverige och blandar bitpop med metal? Jag har det på tungan, men kan fan inte komma på vad dom heter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vad heter det där bandet som kommer från sverige och blandar bitpop med metal? Jag har det på tungan, men kan fan inte komma på vad dom heter! Machinae Supremacy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Rise Against - Paper Wings [youtube-old]LIP4Q_L5iCM[/youtube-old] Brukar normalt inte lyssna på Rise Against så mycket, men fan..Paper Wings är ju vrålbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Uppskattar det mer och mer, känns som en nämnbar del av festmusiken inför hösten åtminstone. Skream - Dutch Flowerz [youtube-old]wYbjen1P1nk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Machinae Supremacy? TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Maud Lindström - Hyllningsvisa Till Lesbiskt Sex Det blev alldeles för mycket sprit ikväll Det är den enda ursäkt jag kan komma på Ingen av oss var särskilt homosexuell Men nu ligger vi här nakna båda två Jag vågar knappast andas för hon sover på min arm Den nya dagen randas, hon är söt och mjuk och varm Hur ska jag våga tänka på hur hon rörde nyss vid mig? Hur ska jag våga fatta att jag just har knullat med en tjej? Jag kan inte neka till att hon är snygg Hon kan få varenda kille här i stan Men nu ligger hon och sover sött på rygg Intill en utmattad och nyfrälst lesbian Jag vågar knappast andas för hon sover på min arm Den nya dagen randas, hon är söt och mjuk och varm Hur ska jag våga tänka på vad som hänt här i min bädd? Hur ska jag våga tänka alls utan att bli rädd? Två behåar, två par trosor på mitt golv Allt är annorlunda, ändå likadant Vad min mamma tycker spelar ingen roll Jag ska vakna upp i morgon och vara glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Underoath - When The Sun Still Sleeps Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall The Used - All That I've Got Välkommen hit och så, men tråden har ett tips per dag som regel. Det kan töjas på lite då och då, men det kan vara bra att veta! Rilo Kiley - Dejalo [youtube-old]b07L2v6964s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 [youtube-old]gg7WG6tCbrw[/youtube-old] Jonathan Richman & the Modern Lovers - Egyptian Reggae Hörde ett radioprogram om den här snubben för några dagar sedan. Har undrat vem som gjort denna udda låt, men nu vet jag i alla fall. Låter inte som nått annat jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 BLACK DAHLIA MURDER - FUNERAL THIRST [youtube-old]JBHNiebX2Mo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob. Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 (redigerad) Välkommen hit och så, men tråden har ett tips per dag som regel. Det kan töjas på lite då och då, men det kan vara bra att veta! Ack.. Där kom väggen. Tack för påminnelsen, jag får ta igen det någon dag. Nu när man ändå skriver får jag väl ge lite mer tips! Todays theme, Working Class Hero. John Lennon - Working Class Hero [youtube-old] [/youtube-old] Otroligt chill låt, fungerar var som helst och när som helst. Sen gör Green Day en cover på Working Class Hero, den är också otroligt bra! Green Day - Working Class Hero (inom parentes:[youtube-old]http://www.youtube.com/watch?v=ttTUT1maGdY[/youtube-old] ) Redigerad 22 september, 2008 av rob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Modest Mouse - Black Cadillacs Jag hoppas att jag någon gång ska hitta en Modest Mouse-låt jag inte tycker om. And we were done, done, done with all the fuck, fuck, fuckin' around! Tack för påminnelsen, har inte lyssnat på dom på säkert en månad. Tror faktiskt inte att det finns någon MM-låt som jag ogillar, strange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Nirvana - Stain Well he never bleeds and he never fucks And he never leaves 'cause he's got bad luck. Well he never reads and he never draws. And he never sleeps 'cause he's got bad luck, yeah I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain Ugh.... Well he never bleeds and he never fucks And he never leaves 'cause he's got bad luck. Well he never reads and he never draws. And he never sleeps 'cause he's got bad luck, yeah I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain Ugh.... (solo) I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain, I'm a stain Ugh.... Well he never bleeds and he never fucks And he never leaves 'cause he's got bad luck. Well he never reads and he never draws. And he never sleeps 'cause he's got bad luck, yeah I'm a stain (x8) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Volbeat - We Jäklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Volbeat - We Jäklar. Volbeats nya är ju helskön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Bright Eyes - Train Under Water Jag vet inte vad jag ska skriva, känner att jag inte kommer på något fantasi- fullt och speciellt. Den är bra, iallafall. Hela skivan är ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts