Matteus Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Bowling For Soup - Highschool Never Ends Snacka om skön och ösig låt! Grym helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 ALBERTHAMMOND,JR.-CfG Kan stundtals tycka att ¿Cómo Te Llama? som släpp- tes i år är stundtals knagglig, men det är låtar som denna som mer än kompenserar för sådant. [youtube-old]O_3dUmc2S04[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 The Libertines - Time For Heroes Bara för att Pete och Carl spelade den när de återförenades igår. Vaaa?! Länkar?! Hur missade jag det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Vaaa?! Länkar?! Hur missade jag det?! Att de hade spelat tillsammans igen? Har skett innan och det utannonseras ju inte precis i förväg. http://www.nme.com/news/the-libertines/39782 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Sonic Syndicate - Affliction [youtube-old]1mgQFfEQ7Kg[/youtube-old] Efter att ha sett "The Making of Love and Other Disasters" så börjar jag uppskatta nya albumet mer och mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Wilco - Jesus, Etc. Jag blev jättespänd, när jag såg att 'Yankee Hotel Foxtrot' hade fått 10/10 av självaste Pitchfork. Inte för att musikrecensenter alltid har rätt, men 10/10 är oerhört i Pitchfork-sammanhang. Så jag tänkte att jag hade missat ett mästerverk. Det verkar inte som att jag har gjort det, men den här låten är underbar. [youtube-old]cBhj73WtiZU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Wilco - Jesus, Etc. Jag blev jättespänd, när jag såg att 'Yankee Hotel Foxtrot' hade fått 10/10 av självaste Pitchfork. Inte för att musikrecensenter alltid har rätt, men 10/10 är oerhört i Pitchfork-sammanhang. Så jag tänkte att jag hade missat ett mästerverk. Det verkar inte som att jag har gjort det, men den här låten är underbar. [youtube-old]cBhj73WtiZU[/youtube-old] Riktigt bra låt, tack för tipset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Grizzly Bear - Knife [youtube-old]xuYZbYtAl9A[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Big Star - Thirteen Sjukt mysig låt. Ni som sett sista avsnittet av That '70s Show vet vad jag pratar om... Elliott Smiths cover är för övrigt sjukt bra den med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Att de hade spelat tillsammans igen? Har skett innan och det utannonseras ju inte precis i förväg. http://www.nme.com/news/the-libertines/39782 Vet att det hänt, men trodde att det var någon större spelning de gjort tsms. Som man kanske isf. kunnat få tag på någonstans. För att tipsa om något: Fools Garden - Lemon Tree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 The Smiths - What She Said Känner mig väldigt off på det mesta av The Smiths bort- sett från 'Meat is Murder'. Men det ska det bli ändring på! [youtube-old]YHq6FK-lSfU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Gigi D'Agostino - The Riddle [youtube-old]lrtA69G15zk[/youtube-old] *vissla* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Oasis nya har läckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Oasis nya har läckt. Den bästa sedan Be Here Now. Kolossal första hälft. Vilken öppningstrio! Liams låt (#5) är den bästa på skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Sage Francis - Good Fashion Dark lenses, tint the windows that are under my eyelids To hide from the light like I'm stuck in a fire pit Burning up a sigh, with no desire to live through these lies So I suffer in silence Culture of violence, truth stuck behind my lips Bound, gagged, and whipped, stripped, divided and split Eatin' words with a forked tounge And now the grumble of my stomache's got the thump of a war drum A battle goin' on inside, nobody's safe from Clowns are playing rush and roulette with paint guns They run in place, and they call it the human race Losin' pace with that stupid look on their face, shootin' blanks And all they ask is why I wear these glasses And all I can tell them is hell, it's good fashion All they ask is why I wear these glasses And all I can tell them is, hell... We're acting like men of steel, with a thin protective shield Gathering the raw footage that can never make the final reel So we cover up the stories that eyes tell, make way for what we take to the grave It doesn't bind both souls, buried in a ? bargain bin In the cemetary there's a joust between God and men Talkin' loud, but aint sayin' nothin, used to have daily discussions, I doubt we'll ever talk again And all they ask is why I wear these glasses And all I can tell them is hell, it's good fashion All they ask is why I wear these glasses And all I can tell them is, hell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Oasis nya var riktigt bra. Nine Inch Nails - Something I Can Never Have [youtube-old]EzuhnZ27Ci0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 Dagoba - Back from life Mums! [youtube-old]ve1edv_kF6s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2008 (redigerad) Dagoba - Back from life Mums! [youtube-old]ve1edv_kF6s[/youtube-old] Jaså, där kryper det fram! Dagoba - Face the Colossus [youtube-old]6Fm9OMCr6-Q[/youtube-old] Redigerad 20 september, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Dick Dale - Surf Rider [youtube-old]hgWGwD0DXqk[/youtube-old] Bra stuff, oh yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Depeche Mode - Walking In My Shoes [youtube-old]UGs6rkKf-lk[/youtube-old] Riktigt bra låt, hoppas på något nytt från Depeche snart, vart tyst om dom ett tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts