Mark Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Gojira - The Way of All Flesh Lätt bästa låten på nya skivan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jens Lekman - A Postcard to Nina Åh, så mysig! Älskar Jens texter. Och hans röst, och hans låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 The Raconteurs - These Stones Will Shout Om en vecka grabbar. Om en vecka. Fyfan. I feel compelled to just yell out for you. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 The Raconteurs - These Stones Will Shout Om en vecka grabbar. Om en vecka. Fyfan. I feel compelled to just yell out for you. Glädjs med dig och är ruggigt avundsjuk på samma gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Fel tråd. Redigerad 17 september, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Glädjs med dig och är ruggigt avundsjuk på samma gång! Tackar tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Älskar att leta runt och pröva nya band, senaste tillskottet till min lista över band som får tummen upp är The Wombats. Har fastnat extra hårt för två låtar hittills, Kill the Director och Moving to New York. Bra skit, ge det en chans. Tro mig, det har vi. Sök så får du se! Rätt många hade med deras platta på sina topp 10:or förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Tro mig, det har vi. Sök så får du se! Rätt många hade med deras platta på sina topp 10:or förra året. Ohh nej?! VADÅ?! Var jag inte först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Ohh nej?! VADÅ?! Var jag inte först? Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig. Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den. Där är vad jag tycker om att vara först-hetsen. Tänkte bara bidra till diskussionen genom att berätta att många andra här redan gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Där är vad jag tycker om att vara först-hetsen. Tänkte bara bidra till diskussionen genom att berätta att många andra här redan gillar dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 [youtube-old]xTS97ZZhwME[/youtube-old] DET SVÄNGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Chemical Vocation - Walls Hela albumet finns på deras MySpace! Inte samma Chemical Vocation som förut, men ack så bra det är! Inget skrik, men grym melodi! Redigerad 17 september, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Howie Day - In The Sun [youtube-old]j_SMdOKZiJc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Howie Day Joseph Arthur - In The Sun Howie gjorde en cover boi. Redigerad 17 september, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Howie gjorde en cover boi. Visste jag inte ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Visste jag inte ;> Men nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 The Stone Roses - Love Spreads [youtube-old]xYFK1R-wUwg[/youtube-old] Det ryktas om en återförening av ett av dom bästa banden som kommit från England, om bara Ian Brown kan lägga ner sitt solo ett tag så (inget fel på det, men det kommer inte upp i samma klass som Stone Roses). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Albert Hammond, Jr - Miss Myrtle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Håkan Hellström - Gårdakvarnar Och Skit [youtube-old]3Q9jw-5QDME [/youtube-old] Jag saknar gamla Håkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 The Libertines - Time For Heroes Bara för att Pete och Carl spelade den när de återförenades igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts