Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Älskar att leta runt och pröva nya band, senaste tillskottet till min lista över band som får tummen upp är The Wombats. Har fastnat extra hårt för två låtar hittills, Kill the Director och Moving to New York.

Bra skit, ge det en chans.

Tro mig, det har vi. :whistling: Sök så får du se! Rätt många hade med deras platta på sina topp 10:or förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohh nej?! VADÅ?! Var jag inte först?

Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig.

Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den.

Där är vad jag tycker om att vara först-hetsen. Tänkte bara bidra till diskussionen genom att berätta att många andra här redan gillar dem. :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor