RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 The Beatles - Day tripper Skön låt, och überlätt på gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Denial Twist - The White Stripes Underbar... Svängig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag är en tönt som spelar Counter-strike. (Not, men låten är bra.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Gtapimpfoolife:kul att du gillar stone roese men det finns betydligt mer att hitta än bara i wanna be adored! Låtar du borde kolla upp: Fools Gold love spreads Breaking into heaven waterfall i am the resurection Ett litet tips till er andra förutom stone roses som fler borde upptäcka: the vines: hela albumet highly evolved men kanske främst Mary Jane, 1969 och Homesick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Jag är en tönt som spelar Counter-strike. (Not, men låten är bra.) Det är T-Röd som gör låten bara så du vet. Le knight club - Soul Bells Mäktigt soft, ställer mig dansar varje gång jag hör den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Den heter Good riddance (Time of your life). Neil Young - A man needs a maid Jag vet.. Men man kallar den ändå bara för time of your life ungefär som Metallica - Welcome Home (Sanitarium) hur många är det som nämner den låten som welcome home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Pink Floyd - Goodbye blue sky! Även gitarristen i Soads version när han gör den live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 The Beatles - Get Back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Artist: Bloodhound Gang Låt: Foxtrot Uniform Charlie Kilo Album: Hefty Fine Kommentar: Lyssna på låten och se videon! Text: Vulcanize the whoopee stick In the ham wallet Cattle prod the oyster ditch With the lap rocket Batter dip the cranny ax In the gut locker Retrofit the pudding hatch Ooh la la With the boink swatter If i get you in the loop when I make a point to be straight with you then In lieu of the innuendo in the end know my intent though I brazillian wax poetic so pathetically I don't wanna beat around the bush Foxtrot Unifrom Charlie Kilo Foxtrot Uniform Charlie Kilo Marinate the nether rod In the squish mitten Power drill the yippee bog With the dude piston Pressure wash the quiver bone In the bitch wrinkle Cannonball the fiddle cove Ooh la la With the pork steeple If i get you in the loop when I make a point to be straight with you then In lieu of the innuendo in the end know my intent though I brazillian wax poetic so pathetically I don't wanna beat around the bush Foxtrot Unifrom Charlie Kilo Foxtrot Uniform Charlie Kilo Put the you know what in the you know where Put the you know what in the you know where Put the you know what in the you know where Put the you know what in the you know where pronto Redigerad 6 november, 2005 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Iron Maiden - Montsegur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 6 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Stone Roses - Don't Stop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 The Beatles - Here Comes The Sun - ll - - Come Together - ll - - Something - ll - - The Ballad For John And Yoko Genre:Pop/Rock Alla så underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Vettefan om jag tipsat om den men gör det nu. Pink Floyd - Goodbye blue sky. Did you see the frightened ones? Did you hear the falling bombs? Did you ever wonder Why we had to run for shelter When the promise of a brave new world Unfold beneath the clear blue sky? EDIT: haha! hade fan tipsat om låten på samma sida och allt! Redigerad 6 november, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 Vettefan om jag tipsat om den men gör det nu. Pink Floyd - Goodbye blue sky. Did you see the frightened ones? Did you hear the falling bombs? Did you ever wonder Why we had to run for shelter When the promise of a brave new world Unfold beneath the clear blue sky? EDIT: haha! hade fan tipsat om låten på samma sida och allt! Du tipsade om den för fem poster sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 The Beatles - Here Comes The Sun - ll - - Come Together - ll - - Something - ll - - The Ballad For John And Yoko Genre:Pop/Rock Alla så underbara Here Comes the Sun är helt klart deras bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Det är T-Röd som gör låten bara så du vet. Jag vet, men jag ville klämma till med nåt "roligt". Ehm. Benny Benassi - Satisfaction. http://67.18.37.14/19/132/emo/banana.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 7 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Audioslave- Shadow On The sun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Sweet - The Ballroom blitz. ,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Bra låt och bra video... --------->KLICKA HÄR<--------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Bra låt och bra video... --------->KLICKA HÄR<--------- Indeed X2000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts