Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Pete and The Pirates. Riktigt bra band som påminner om Milburn, vilket aldrig är fel, fast kanske lite mindre rockigt (tyvärr). Skaffa debutalbumet Little Death som fick 8/10 av Pitchfork! Redigerad 15 september, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Pete and The Pirates. Riktigt bra band som påminner om Milburn, vilket aldrig är fel, fast kanske lite mindre rockigt (tyvärr). Skaffa debutalbumet Little Death som fick 8/10 av Pitchfork! "Mr Understanding" är helt underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 "Mr Understanding" är helt underbar. Varför visste jag att du gillade dem? Sökte till och med för jag tänkte att du tipsat om dem men hittade inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 (redigerad) Varför visste jag att du gillade dem? Sökte till och med för jag tänkte att du tipsat om dem men hittade inget. Har bara tipsat om Pete & The Pirates en gång, och då var det just Mr. Understanding jag tipsade om faktiskt, inte så överdrivet lättfunnet d.v.s så var nog därför du inte hittade något. Redigerad 15 september, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Har bara tipsat om Pete & The Pirates en gång, och då var det just Mr. Understanding jag tipsade om faktiskt, inte så överdrivet lättfunnet d.v.s så var nog därför du inte hittade något. Det var för att du hade ett "&" istället för ett "and", din luriga jäkel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Sufjan Stevens - Chicago Så himla fin. Nästan gåshud ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 MGMT i Köpenhamn bokat. Fick till slut med mig fem polare, krävdes inte alltför mycket uppoffringar. Bara att jag betalar mitt inträde, Richards inträde, Antons inträde och middag till Anton på kvällen. Tattar-vänner! Men jag får i alla fall se MGMT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Eels - Hospital Food Old, but gold. Underbar låt, underskattat band, med sköna inslag av jazz och grymt bra sång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Pete and The Pirates. Riktigt bra band som påminner om Milburn, vilket aldrig är fel, fast kanske lite mindre rockigt (tyvärr). Skaffa debutalbumet Little Death som fick 8/10 av Pitchfork! Ja! Detta namn skrev jag ner i ett notepaddokument med titeln "band värda att kolla upp" eller liknande någon gång. Sen har jag glömt av notepaddockumentet. Tack för påminnandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 MGMT i Köpenhamn bokat. Fick till slut med mig fem polare, krävdes inte alltför mycket uppoffringar. Bara att jag betalar mitt inträde, Richards inträde, Antons inträde och middag till Anton på kvällen. Tattar-vänner! Men jag får i alla fall se MGMT. Vart spelar dom? ser inget om danmark på deras hemsida, kan faktiskt tänka mig att åka till köpenhamn och se dom, åka hem och se dom igen på Debaser, så bra tycker jag att dom är just nu. Behöver ändå en liten semester. Great Northern - This Is A Problem [youtube-old]_tzLeI0AglI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 http://amagerbio.dk/?programid=922 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 http://amagerbio.dk/?programid=922 Neeej på en torsdag, och klockan 20? wtf, i Stockholm börjar det kl 23 eller 24, och kunde det inte vara dagen efter, på lördagen, där sprack det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Neeej på en torsdag, och klockan 20? wtf, i Stockholm börjar det kl 23 eller 24, och kunde det inte vara dagen efter, på lördagen, där sprack det nog Tror förbandet startar 20.00, MGMT lär ju inte gå på förrän 22-23. Hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2008 Magi. RIP 'Iz' Israel Kamakawiwo Ole - Somewhere over the rainbow [youtube-old]zCRY_vf-bIc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 All That Remains - A Song for the Hopeless [youtube-old]a0gQzN1E5_k[/youtube-old] En av de bättre låtarna på "Overcome"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 KoRn - Hushabye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Pete And The Pirates - I'll Love Booh, ya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Metallica - All Nightmare Long [youtube-old]FTijENoePBY[/youtube-old] ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 (redigerad) Nu blev jag på sånt där humör, när det börjar med att man kollar på videos på Bloc Party från Reading 2007 och sen byter till Winamp och sätter på de bästa låtarna från Silent Alarm för att det inte är högt nog på youtube, man sitter sen och hoppar, spelar trummor, gitarr och dansar i datorstolen. När man till slut, alldeles för sent, lägger sig i sängen har man sjuk tinnitus. Men det är så värt det! humör, inte humor viktigt är att man gör allting istället för att plugga historia! Redigerad 16 september, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Älskar att leta runt och pröva nya band, senaste tillskottet till min lista över band som får tummen upp är The Wombats. Har fastnat extra hårt för två låtar hittills, Kill the Director och Moving to New York. Bra skit, ge det en chans. Redigerad 17 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts