KvaddadPadda Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 The Verve - Rather Be Jag vet inte alls vad jag tycker om den här skivan egentligen. Jag vet heller inte vad jag förväntade mig. Ena stunden fattar jag den inte alls, ibland tycker jag den är hyfsad. Den är nog hyfsad ändå. Mogwai - The Sun Smells Too Loud Den här skivan vet jag vad jag tycker om - den är bra. Inte överdrivet bra, inte Mr. Beast-bra. Men bra. Det här är singeln och den är extra bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Saturdays Youth med M83 är en helt underbar platta. Absolut Top 10-kandidat. Ni borde verkligen lyssna. Jag vet inte riktigt vad det är, låter inte som något jag tidigare hört.. det känns drömskt, vackert, intelligent och franskt. edit: Fan vad pretto det där lät. Det är bra i alla fall, ladda hem den. Redigerad 1 september, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Canned Heat - Going Up The Country [youtube-old]7W1-SOVywb8&feature=related[/youtube-old] Älska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Saturdays Youth med M83 är en helt underbar platta. Absolut Top 10-kandidat. Ni borde verkligen lyssna. Jag vet inte riktigt vad det är, låter inte som något jag tidigare hört.. det känns drömskt, vackert, intelligent och franskt. edit: Fan vad pretto det där lät. Det är bra i alla fall, ladda hem den. Lyssnade lite på YouTube. Lät bra. Tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Razorlight - America Åh, så bra. Fylld med micro-vemod, stäm- sång, och ett intro-riff that just won't quit. [youtube-old]NQjHeh_quBY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) The Last Shadow Puppets - Separate and Ever Deadly [youtube-old]yxOFNY6pBN4[/youtube-old] Won’t let go Won’t let go Won't let go Redigerad 8 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 At The Gates - Bister Verklighet [youtube-old]GJvL1FlrdTk[/youtube-old] Hur länge ska folk mördas I sin kamp för frihet Det här är ingen film Det här är verklighet Det här är ingen film Det här är verklighet Folket kräver en fristad När staten törstar efter deras blod Det här är ingen film Det här är verklighet Det här är ingen film Det här är fan verklighet Hur länge ska folk mördas I sin kamp för frihet Det här är ingen film Det här är verklighet Det här är ingen film Det här är fan verklighet Folket kräver en fristad När staten törstar efter deras blod Det här är ingen film Det här är verklighet Det här är ingen film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Måste ju tipsa om The Libertines speciellt låten "Last post on the bugle" Kolla vilket sjukt oväntat musiktips! Lyssnade igenom Fleet Foxes album, som blivit fruktansvärt hyllat i år. Lät inte särskilt kul alls. Får ge det en chans till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Live - All Over You [youtube-old]ucWcR2XClyk[/youtube-old] Our love is like water Pinned down and abused for being strange Our love is no other Then me alone for me all day Our love is like water Pinned down and abused, hey hey hey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Dunderpatrullen - Mint awsum!!1 Redigerad 2 september, 2008 av Tossie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Lyssnade igenom Fleet Foxes album, som blivit fruktansvärt hyllat i år. Lät inte särskilt kul alls. Får ge det en chans till. Morr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Morr. Du gillar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Du gillar det? Jappp. Det är en väldigt annorlunda skiva men om du lyssnar några gånger så tror jag att du kommer gilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Jappp. Det är en väldigt annorlunda skiva men om du lyssnar några gånger så tror jag att du kommer gilla. Det var verkligen någonting helt annat än vad jag hade förväntat mig. Men ska absolut ge det fler chanser! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Det var verkligen någonting helt annat än vad jag hade förväntat mig. Men ska absolut ge det fler chanser! Alla kortvariga felsteg rätt ut på countryfältet kan du ignorera helt för resten av skivan är kanon. Det är en atmosfärskiva precis som Whitest Boy Alive - Dreams eller Wilco - Sky Blue Sky, det är inga catchiga refränger eller tunga verser utan det är själva musiken som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 (redigerad) Roger Brun ft. Skurken - Starshine Denna jävla låten har satt sig på min skalle. Helt Off - Bara för jag smögar Har börjat lyssna på Helt Off på senaste tiden. Trevligt. Redigerad 2 september, 2008 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hur kan edra "somna till musik-spellistor" se ut? Inte omöjligt att jag kör något i stil med den här ordningen inatt: Reaching Quiet - Broken Crow Stacs of Stamina - Lemon Pepper Doí - Cars. Alarms. Elliott Smith - Angeles Jason Molina - It's Easier Now Explosions in the Sky - It's Natural To Be Afraid Do Make Say Think - Chinatown Hymie's Basement - Moonhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Swingfly - Singing That Melody Vilken skön refräng och låt över huvud taget! [youtube-old]_pG_-dd58Ew[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Dagens tips: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Bloc Party - One Month Off Intimacy är kanske årets bästa skiva. Dirty Pretty Things gör en besviken, The Kooks är helt okej men inte mer, The Fratellis känns tråkigt men Bloc Party levererar fan alltid. One Month Off är bästa låten. Gitarren i början är . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts