AngryAxel Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Lightspeed Champion - Everyone I Know is Listening to Crunk Damned right! Önskar bara jag lyssnat in mig på skivan mer innan Way out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 http://www.freewebs.com/doleboyequalsgenius/bloc%20party%20all%204.jpg Dagens läxa: tvivla aldrig på de här killarna. Aldrig. (Nej, jag kunde inte hålla mig.) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f0/Blocparty-intimacy250x250.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Kraftwerk - Radioaktivität Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Dagens läxa: tvivla aldrig på de här killarna. Aldrig. (Nej, jag kunde inte hålla mig.) Förra sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Förra sidan. Mitt tips låg en post under ditt först, så jo, jag vet. Vadå då? stavfel Redigerad 29 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Mitt tips låg en post under ditt först, så jo, jag vet. Vadå då? stavfel Lacka inte! Skulle bara säga att jag var först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Lacka inte! Skulle bara säga att jag var först. Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig. Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 http://www.freewebs.com/doleboyequalsgenius/bloc%20party%20all%204.jpg Dagens läxa: tvivla aldrig på de här killarna. Aldrig. (Nej, jag kunde inte hålla mig.) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f0/Blocparty-intimacy250x250.jpg Något spår som sticker ut och är exceptionellt bra tycker du? Har inte skaffat albumet än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Något spår som sticker ut och är exceptionellt bra tycker du? Har inte skaffat albumet än! Jag har bara lyssnat en gång. Men dog lite av hur bra Halo är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag har bara lyssnat en gång. Men dog lite av hur bra Halo är. Japp, den är kanon. Men resten av albumet tycker jag inte riktigt var så bra som jag hade förväntat mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) AC/DC - The Furor Skitskön rocklåt av rock'n'roll-kungarna från Australien [youtube-old]K6tXZpSgCtE[/youtube-old] Redigerad 29 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Japp, den är kanon. Men resten av albumet tycker jag inte riktigt var så bra som jag hade förväntat mig. Förväntade inte du dig ett skitalbum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Förväntade inte du dig ett skitalbum? Njao, jag trodde nog att det skulle bli halvdåligt men hoppades självklart på något i alla fall halvbra. Produceringen skulle ju delas mellan producenterna av Silent Alarm (Paul Epworth) och A Weekend In The City (Jacknife Lee) men det verkade bli mycket mer Jacknife än Paul. Hade delningen fungerat hade skivan säkert blivit kanon men nu blev det som det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 A Weekend In The City (Jacknife Lee) Okej, det där lär ju vara ett artistnamn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Hur gör man för att få en bild utav youtube-videon här? När du postar klicka på "Insert Special Item", och längst ner i listan finns youtube-tagen, där skriver du in videons unika namn, i ditt fall "K6tXZpSgCtE", och voila! ---- [youtube-old]FfvP5E45fSc[/youtube-old] 10cc - I'm Not in Love Bra chillåt på kvällskvisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig. Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den. Jag ser inte musik som nån tävling på nått sätt och var inte på något sätt seriös med det jag skrev. Så nu skiter vi i detta och konstaterar att Intimacy är ett bra album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) P!nk So What Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na Na [youtube-old]B0iCfvjl5Xw[/youtube-old] Redigerad 30 augusti, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) The Legend of Zelda Ocarina of Time Main Theme Song YouTubade efter saker att spela på piano, och två sekunder in i den här grät jag, nästan, av nostalgi, och för första gången förstod jag meningen med meningen med 'Det var bättre förr'. [youtube-old]QcOTlMEPYnU[/youtube-old] edit: Oj, ser man på, typ perfekt radbrytning! Redigerad 30 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Gojira - Global Warming Åh, Gojira. Ni levererar hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) YELLE! [youtube-old]m4xp6biFq_M[/youtube-old] Fransk electropop är bra grejer, seen live också dårå. edit: ni känner väl igen låten från en viss TV-serie också?! Redigerad 31 augusti, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts