Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Lacka inte! Skulle bara säga att jag var först. :confused:

Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig.

Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något spår som sticker ut och är exceptionellt bra tycker du? Har inte skaffat albumet än!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förväntade inte du dig ett skitalbum?

Njao, jag trodde nog att det skulle bli halvdåligt men hoppades självklart på något i alla fall halvbra.

Produceringen skulle ju delas mellan producenterna av Silent Alarm (Paul Epworth) och A Weekend In The City (Jacknife Lee) men det verkade bli mycket mer Jacknife än Paul. Hade delningen fungerat hade skivan säkert blivit kanon men nu blev det som det blev.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att få en bild utav youtube-videon här?

När du postar klicka på "Insert Special Item", och längst ner i listan finns youtube-tagen, där skriver du in videons unika namn, i ditt fall "K6tXZpSgCtE", och voila!

----

[youtube-old]FfvP5E45fSc[/youtube-old]

10cc - I'm Not in Love

Bra chillåt på kvällskvisten. :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte lack, förlåt om det lät så. Dock blir jag lite lack nu, har svårt för människor som ser musik som någon slags tävling om vem som vet mest eller var först. Och om du kollar tillbaka några sidor till såg du också anledningen till att "du var först", jag bestämde mig för att vänta till den materiella releasen av albumet men klarade inte av att hålla mig.

Det var bra att du tipsade, och jag valde att göra det även jag just för att de flesta som (innan dig) skrivit om Intimacy inte tyckt om den, och därför tyckte jag det var viktigt att berätta att jag tyckte om den.

Jag ser inte musik som nån tävling på nått sätt och var inte på något sätt seriös med det jag skrev. Så nu skiter vi i detta och konstaterar att Intimacy är ett bra album.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Legend of Zelda Ocarina of Time Main Theme Song

YouTubade efter saker att spela på piano, och två sekunder in i den här grät jag, nästan, av

nostalgi, och för första gången förstod jag meningen med meningen med 'Det var bättre förr'.

[youtube-old]QcOTlMEPYnU[/youtube-old]

edit: Oj, ser man på, typ perfekt radbrytning!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor