mr_tobbe Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Joy Division - Disorder Jag hoppas verkligen framtida generationer kommer erkänna den här som den bästa post-punken i historien. Jag har svårt att tänka mig att jag någonsin kommer tröttna på den. Deras bästa tycker jag, kanske Transmission också. Twenty four hours har jag gråtit till. Love will tear us apart är onödig att nämna. Control berörde mig väldigt mycket, och min kompis som har haft ett helvete senaste månaderna fastnade i Joy Division-koma. Farlig musik. --- FORTSÄTTNING: New Order - Bizarre Love Triangle [youtube-old]w77T0AncLKo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 The Game - Money Album: L.A.X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Queen - Don't Stop Me Now Enligt mig den bästa låten av Queen (följd av Bohemian Rhapsody och Innuendo) [youtube-old]58CJih1iYC0[/youtube-old] <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 You Me At Six - If I Were In Your Shoes. hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Hela nya slipknot albumet, det är helt galet. Jag saknar ord. Jaa... tipsar om det iallafall. Ni kommer inte tro era öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Hela nya slipknot albumet, det är helt galet. Jag saknar ord. Jaa... tipsar om det iallafall. Ni kommer inte tro era öron. Alltså, om jag får säga vad jag tycker om nya albumet så finns det egentligen bara 2-3 låtar som utmärker sig gentemot de andra. De är Psychosocial, All Hope is Gone och Gematria. Resten låter som vilket randomband som helst. För övrigt så blir dagens musiktips Soulfly - Unleash. Först suger den, men efter några försök att höra ett sammanhang i låten så är den helt insane. Ta er en titt! Redigerad 28 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Conor Oberst - Get-Well-Cards Nya skivan är typ jättebra, helt klart topp-tio-material! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Roxy Music - Love Is the Drug [youtube-old]ci9jA_4O3GI[/youtube-old] Ja juste, love is the drug! 800 sidor med musiktips, eller i alla fall sånnt som är relaterat till musiktips... Redigerad 28 augusti, 2008 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Queen - Bicycle Race [youtube-old]hwgagS0t3-I[/youtube-old] Snubblade över den när jag kollade på lite andra filmer med liknande innehåll... Tycker inte seriöst om låten, men den är bara skön på något sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Resten låter som vilket randomband som helst. Vilket betyder att det är dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 (redigerad) Vilket betyder att det är dåligt? Vilket betyder att det redan har gjorts och därför inte behöver göras igen. -- Håkan Hellström - Nu kan du få mig så lätt Redigerad 28 augusti, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Vilket betyder att det redan har gjorts och därför inte behöver göras igen. Förstår fortfarande inte resonemanget. Visst kan man tycka att det är tråkigt och visst kan man tycka det är dåligt, men man kan aldrig säga att något är likadant om det inte verkligen är det. Varje låt är sin egen grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Conor Oberst - Get-Well-Cards Nya skivan är typ jättebra, helt klart topp-tio-material! Knappt lyssnat, men det är väldigt mycket Bright Eyes över det hela va? --- Nick T. - Broken Crow Kan inte beskriva den här versionen med ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Flobots - Handlebars [youtube-old]waRtcBy_GMI[/youtube-old] Åh, gud, så bra! Jag finner inga ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Nordpolen - Skimret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Knappt lyssnat, men det är väldigt mycket Bright Eyes över det hela va? Ja, skulle jag säga! Dock en nypa mer folk/country än BE, till min stora glädje. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 And So I Watch You From Afar - And The Voiceless ---> Myspace! <--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Bloc Party's nya album Intimacy är... Wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Placebo - Meds [youtube-old]9eh0rAUwZSQ[/youtube-old] Snyggaste videon och mysigaste låten på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Wolf Parade spelar i Köpenhamn i november. Kanske kommer till Stockholm också. Intressant. Redigerad 29 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts