Kiedis Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Okkervil River - Lost Coastlines [youtube-old]p6kFXyF-lF8[/youtube-old] Nya plattan The Stand Ins är verkligen helt fantastisk, skönt med lite nytt från dom, och dom besöker huvudstaden senare i vinter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Atreyu - The Crimson [youtube-old]VDtxDRvFRdo[/youtube-old] Just live and breathe, try not to die again. En utav Atreyu's bästa låtar. Dan Jacobs är sjukt bra! Redigerad 22 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Big Noyd - Air It Out [youtube-old]p06gaOjaONc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 [youtube-old]EJCIsCrfzJ0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 (redigerad) Även om inte så många av er här på forumet lyssnar på Slipknot; en låt som jag inte kände till eftersom den fanns i nån Australian Tour grejs av deras Vol:3 album, men jag stötte på den i nån random video på Youtube. Slipknot - Scream [youtube-old]Dev2aDI_dHM[/youtube-old]' Det finns ingen orginalvideo. Redigerad 22 augusti, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 The Haunted - All Against All [youtube-old]BHVDj-UiAa8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 The Haunted - All Against All [youtube-old]BHVDj-UiAa8[/youtube-old] Deras nya har läckt, finns lite här och där. You MUST hear it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Deras nya har läckt, finns lite här och där. You MUST hear it! Lugn, bara lugn. That's already taken care of Redigerad 23 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Draconian - Bloodflower Den är så jävla bra! Growlet är så sjukt skönt! [youtube-old]8qjkoLX04fI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Lindstrom - I Feel Space et cetera, et cetera Lyssnar in mig lite då det är spelning ikväll, Dans Dakar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Va Bon Jovi fan när jag va liten, så känner för att slänga upp en Bon Jovi låt. Bon Jovi - Always [youtube-old]rTycK193HfM[/youtube-old] Hatade låten när jag va mindre, är min favorit låt med Bon Jovi nu! Redigerad 23 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Någon som kan tipsa om en låt som är 100% typiskt Electronica musik? och en som är 100% Electro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 The Offspring - Hammerhead [youtube-old]HntWZRWQ-mk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 It's dancy time! [youtube-old]_cPqoxv8kQM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 It's dancy time! [youtube-old]_cPqoxv8kQM[/youtube-old] LAN-låten nummer ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 COLDPLAYCLOCKS [youtube-old]c9j_RZDqYc4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 25 HOURS A DAY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) DOPE - Burn [youtube-old]z824u-FFo5o[/youtube-old] Redigerad 24 augusti, 2008 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Soulja Boy - Turn My Swag On Video Ni får tycka vad ni vill om Soulja Boy men den här låten är så förbannat bra, får mig att bli på riktigt bra humör. Bästa låten på riktigt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Kan inte få nog av Friska Viljor - Arpeggio, underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts