Merkky Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Dregel! Rise Against - Re-Education (Through Labor) Från deras nya album, Appeal To Reason. Älskvärd låt, väldigt annorlunda sound, men fan, det är bra! Edit: The Haunted - Moronic Colossus, från Haunteds nya album Versus. SKÅL på en jävligt bra natt med 18 årsfirande ensam med människor på msn och en cigarr, och när man hittar ny musik! Redigerad 20 augusti, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 GOJIRA - Where Dragons Dwell [youtube-old]xfnZr5ZMrQA[/youtube-old] Jag tror jag använder uttrycket "grymt bra" för mycket, men Gojira är grymt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Amon Amarth:s nya skiva Twilight of the Thunder God är extremt bra. Speciellt låten Where Is Your God? [youtube-old]-mQEOLBzjjU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Kollade runt lite på Wikipedia igår, och till min stora glädje såg jag att Mogwai släpper ett nytt album i slutet av september. Underbart, Mogwai kanske räddar skivåret. Auto Rock från förra skivan är bra. [youtube-old]jLFd6k1BHDk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Kollade runt lite på Wikipedia igår, och till min stora glädje såg jag att Mogwai släpper ett nytt album i slutet av september. Underbart, Mogwai kanske räddar skivåret. Auto Rock från förra skivan är bra. Mogwai spelar också på Cirkus i november. Går du med mig Paddan? Jag har ingen att gå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 ANANDA SHAKE Disco Dancer [youtube-old]ROVw65OIK_U[/youtube-old] Wise Study of L.S.D [youtube-old]NtlWWDIiMm0[/youtube-old] Grymt bra låtar, grymt bra band. Rekommenderas stark till dom flesta, iallafall ni som gillar Trance då detta är Psytrance. Ananda Shake - Final Effect är också bra men hittade inte den på Younoob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Håkan Hellström - Kär I En Ängel Och det känns som att sooooolen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Royksopp - Remind Me Damn. Minns hur jag för några år sedan såg den här videon, och blev sjukt impo- nerad. Det blir jag fortfarande. Sedan får man inte glömma att låten är väldigt bra också! [youtube-old]lBvaHZIrt0o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 I Are Droid - Time on Time [youtube-old]X2dz7oHYGoA[/youtube-old] Relativt nytt band från Sverige, släppte debuten I Are Debut tidigare under sommaren, hörde dom på P3 Live session tidigare ikväll, lät svängigt live och låter svängigt på skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Reaching Quiet - Broken Crow eller WHY? - Broken Crow fast Nick T. - Broken Crow är också fin. you've gone skinny all alon in new york it's okay, spread the peanut butter thick. you're back home. sleep 'til noon and listen to the shape shifters in the volvo on your way to borrow foreign movies from the library. did they teach you french kiss in new york? did you learn to shave your face close with dial soap and a steak knife? how to slickly wipe a sweaty palm on your pants thigh before shaking hands firm with the shadiest show promoters? i know it's hard for a single person to fold queen size bed sheets. you left your reds hat in the back seat of mom's volvo. i know it's hard for a single person to fold queen size bed sheets. you left your reds hat in the back seat of the volvo. she wanted to have it cast in bronze to be put on display next to your baby shoes and first buck on the t.v. in the den. but i knew you'd be back to eat a bowl of peanut butter bumpers, to jerk off to the lingerie ads in the j.c. penny catalogue. i knew you'd be back. i knew you'd come back, to go back to school or get a job at the downtown library, the health food store, painting apartments for ray ritchie, or to work at the cigar kiosk at kenwood mall. it's cool. just make sure you get out of here by december. go to california. go to hawaii. cincinnati sucks in the winter, you know that like the bump on the back of your neck. it sucks the leaves from the trees, and by the time the snow is melting, they always find four or five bodies hanging by belts from the train trestles, or in empty parking lots slit wrists, turning what's left of the snow into cherry slushy. i know, all beautiful places are prone to natural disaster. but being swallowed by the earth in manilla beats a slow death in the midwest. last night i practiced holding my breath. my record is two minutes thirteen seconds. but that was in the swimming pool last summer. it's easier in water. just do the dead-man's-float. let your limbs drift. don't count in your head. ignore your pumping blood. focus on the quiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jättemysig cover. Vågar nästan säga att det är bättre än originalet [youtube-old]aO2n1NGCEqU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Bloc Party - Better Than Heaven. Nya skivan finns att köpa som hemladdning från och med idag. Jag är fortfarande lite skeptisk efter Mercury men jag ska ge den en rejäl lyssning. *edit* Den verkar suga. En lyssning. Redigerad 21 augusti, 2008 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Sonic Syndicate - Damage Control Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Bloc Party - Better Than Heaven. Nya skivan finns att köpa som hemladdning från och med idag. Jag är fortfarande lite skeptisk efter Mercury men jag ska ge den en rejäl lyssning. *edit* Den verkar suga. En lyssning. Jag väntar tills den släpps på riktigt. Då är det mörkt ute. Mörkt ute är Bloc Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag väntar tills den släpps på riktigt. Då är det mörkt ute. Mörkt ute är Bloc Party. Du med dina idéer. Har lyssnat en gång och den verkar dålig. Det är bra att de vågar byta stil och prova nya saker (känns som att det inte är många band som gör det nuförtiden), men det kändes verkligen inte som Bloc Party. Halo är dock en av deras bästa låtar någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Jag väntar tills den släpps på riktigt. Då är det mörkt ute. Mörkt ute är Bloc Party. Det där låter faktiskt väldigt vettigt, jag hänger på! Bloc Party är liksom värmen i vintern. Gamla BP alltså, får se hur nya blir. The Kooks - Young Folks ...och jag som tyckte PBJ's version var bra! (typ första gången jag använder den smileyn. Det måste räknas som något!) [youtube-old]t9FkQS_UyIY[/youtube-old] Redigerad 21 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag tänkte slänga in ett sådant där coolt tips om Oomph!:s nya album Monster! Mycket nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Lindstrom - I Feel Space Skream - Glamma Northern Portrait - Crazy The Bumblebees - Fluffy Clouds Of Joy Grand Archives - Miniature Bird Jojje Wadenius - Kalles Klätterträd Redigerad 21 augusti, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag tänkte slänga in ett sådant där coolt tips om Oomph!:s nya album Monster! Mycket nöje! VAD I HELVETE GE MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Hanoi Rocks - A Day Late, A Dollar Short [youtube-old]EXRAWl94g_4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts