MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mew - Snow Brigade Gåshud. <3 [youtube-old]UgsfZChGS7w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 (redigerad) Crystal Method ft. John Garcia "Born Too Slow" [youtube-old]9MFrRyfQek[/youtube-old] Redigerad 18 augusti, 2008 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Ända sen jag spelade When You Were Young på Guitar Hero 3 så har jag varit lite förälskad i The Killers. This River Is Wild är min personliga favorit. Riktigt skön låt! [youtube-old]81tPja8Cc8U[/youtube-old] You better run for the hills before they burn, listen to the sound of the world, don't watch it turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mew - Snow Brigade Gåshud. <3 [youtube-old]UgsfZChGS7w[/youtube-old] Jag hatar dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Mew - Snow Brigade Gåshud. <3 [youtube-old]UgsfZChGS7w[/youtube-old] Bloc Party, Mew - fortsätt såhär! The Wannadies - Hit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 KoRn - HAZE [youtube-old]fYTuT0neayU[/youtube-old] KoRns nyaste låt. Tar ett par playthroughs för att gilla den, men jag gillar att KoRn gjorde en lite hårdare låt efter "Untitled" albumet. Eller vad det nu hette, den heter alltid "Untitled" i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 KoRn - HAZE [youtube-old]fYTuT0neayU[/youtube-old] KoRns nyaste låt. Tar ett par playthroughs för att gilla den, men jag gillar att KoRn gjorde en lite hårdare låt efter "Untitled" albumet. Eller vad det nu hette, den heter alltid "Untitled" i mina öron. Skön låt!!! Kommer aldrig glömma när jag såg dom i England 06. Synd bara att Jonathan var sjuk den dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nördmusik inc! Simon Viklund - Heat Wave [youtube-old]Mfy8CEd_50w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Bloc Party, Mew - fortsätt såhär! Mew - Special [youtube-old]uwOMekUff8c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Nu blev det en till låt lite tätt inpå. Inte något nördmusik den här gången. Lyssna! [youtube-old]EBTH2E5QPEE[/youtube-old] Sigur Rós - Saeglopur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Supertramp - The Logical Song är en personlig favorit, väcker fina minnen av någonting..får Deja Vu-känslor av den Youtube - Live Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 N.E.R.D - Sooner or Later Jag känner mig cool när jag lyssnar på N.E.R.D. Lite, iallafall. Men främsta anledningen är att man blir så pepp, och att det faktiskt är så mycket bätt- re än jag trodde innan konserten på WoW för drygt en vecka sen. *gör Star Trek-tecknet* [youtube-old]UMZ35n-CxZk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 Modest Mouse - I Came as a Rat När det gäller Modest Mouse har jag mest lyssnat på 'Good News...' och senaste skivan. The Moon & Antarctica från 2001 har också sina stunder, det här är helt klart bästa låten. [youtube-old]ZqAqsoaBwlY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 18 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2008 [youtube-old]aLuFfNnbAdM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Slipknot - Gematria Yeah, that's right. Nya albumet finns där ute.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 1990s - Enjoying myself Grym platta, tack axel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 N*E*R*D - Rock Star [youtube-old]6OhtIif4kx8[/youtube-old] N*E*R*D - Lapdance [youtube-old]W8_fuoypsik[/youtube-old] N*E*R*D - Truth Or Dare [youtube-old]E9UXwBFiDS8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Idag kom jag hem och var galet trött, så jag satte på musik och la mig i sängen. Den perfekta låten randomades då fram, härligt chill precis när det behövdes. Ska helt klart lyssna igenom albumet. The Weepies - World spins madly on [youtube-old]L4sa2HoXpsE[/youtube-old] Redigerad 19 augusti, 2008 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) 1990s - Enjoying myself Grym platta, tack axel. Lugnt, kul att du gillar den! !!! - Bend Over Beethoven Kom igen, ett band vars namn består av tre upprepade, snabba läten ('!!!' uttalas 'chk chk chk') KAN inte vara dåliga. Och det är de inte heller - tvärtom! Skulle jag göra om min 2007-lista skulle deras 'Myth Takes' platsa högt, that's fo' sho'. [youtube-old]ciLllSAcF-8&feature=related[/youtube-old] (Sorry, kunde inte hitta ett YT-klipp av BoB. Men det här är nästan lika bra.) Redigerad 19 augusti, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Thee More Shallows - Night At The Knight School Dosh - Um, Circles And Squares Doí - Missing Foals - Electric Bloom Altered Images - I Could Be Happy Cruisar på last.fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts