tommy killer Skrivet 11 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2008 Young Jeezy - Put On (feat. Kanye West) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Jag minns inte om jag har tipsat om den men Omnikrom - Danse La Poutine featuring TTC är bäst i dagens läge. När jag har rååååååååååd ska jag köpa hela skivan för den finns inte på waffles. [youtube-old]6LLA-fyGs6E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 N*E*R*D - Maybe Håller på att snöa in mig efter den sjukt röjiga (och bra!) spelningen på Way out West i lördags, men de är helt klart bättre live. Damn! [youtube-old]C3LcDspi9Bw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Black Rebel Motorcycle Club - Fault Line Det är sådan sjuk, sjuk och åter sjuk känsla i det munspelet. Det slår det mesta helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 (redigerad) Köp Metallica-albumet "..and justice for all", innehåller bara bra låtar, lite komplicerade takter och riff men underbar sång och låtskrivning av kungen James Hetfield. Så underskattat album! Enskild låt som väcker fina minnen från tidigt 2000-tal; Rollergirl - Superstar, blir alltid lugn och lite rörd när jag hör den, jättefin Redigerad 12 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Köp Metallica-albumet "..and justice for all", innehåller bara bra låtar, lite komplicerade takter och riff men underbar sång och låtskrivning av kungen James Hetfield. Så underskattat album! När man ändå är inne på Metallica så kan jag rekommendera de tre albumen som släpptes innan Justice. Kill 'em All (1983), Ride The Lightning (1984), Master Of Puppets (1986). Håll också utkik efter deras kommande platta Death Magnetic som släpps den 12 September i år. Ser ut att bli deras starkaste på många år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2008 Genesis - Watcher of the skies Watcher of the skies watcher of all His is a world alone no world is his own, He whom life can no longer surprise, Raising his eyes beholds a planet unknown. Creatures shaped this planets soil, Now their reign has come to an end, Has life again destroyed life, Do they play elsewhere, do they know More than their childhood games? Maybe the lizards shed its tail, This is the end of mans long union with earth. Judge not this race by empty remains Do you judge God by his creatures when they are dead? For now, the lizards shed its tail This is the end of mans long union with earth. From life alone to life as one, Think not now your journeys done For though your ship be sturdy, no Mercy has the sea, Will you survive on the ocean of being? Come ancient children hear what I say This is my parting council for you on your way. Sadly now your thoughts turn to the stars Where we have gone you know you never can go. Watcher of the skies watcher of all This is your fate alone, this fate is your own. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Muse and The Streets - Who Knows Who Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Muse and The Streets - Who Knows Who Mums! Intressant samarbete indeed! Halfbra låt, dock :/ The Zutons - Harder and Harder Öppningsspåret på 'You Can Do Anything'. Bra stuff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 (redigerad) Los Campesinos - You! Me! Dancing! Oh yes! Mys Mys [youtube-old]Nj6SO_yKMe8[/youtube-old] Bästa nya jag hört på riktigt länge, fy fasen vad bra! Tusen tack. Redigerad 13 augusti, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Jag tycker att introt till Oasis nya singel 'Shock Of The Lightning' låter rätt bra! http://www.youtube.com/watch?v=t0A6WDWZ7Y0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Los Campesinos - We Throw Parties, You Throw Knives Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Ghettosocks - Gorilla Yer Illa Yesyesyesyesyes! Sedan kan jag inte sluta lyssna på MGMT - Pieces of What och New Order - Bizarre Love Triangle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Kansas - Carry on my wayward son Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 Muse and The Streets - Who Knows Who Mums! Najj, inget bra. Som tur var inget seriöst projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 13 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2008 The Flashbulb - Stinger [youtube-old]Iu63PlHZM0I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Lillasyster - Umbrella [youtube-old]s7pAr1KpRqk[/youtube-old] Att en cover av en skitlåt blir så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Caesars - New Years Day Från 2008 års 'Strawberry Weed'. Det är coolt att slä- ppa dubbelskiva. Ännu coolare att göra det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 14 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2008 Caesars - New Years Day Från 2008 års 'Strawberry Weed'. Det är coolt att slä- ppa dubbelskiva. Ännu coolare att göra det bra! Åh, älska Ceasars (eller Caesars Palace som jag föredrar att kalla dem)! Brukade lyssna på dem när jag var runt 9-11 år. De fick dock en revival efter spelningen på WoW och nu är jag galen i dem igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2008 Markus Krunegård - Den Som Dör Får Se / Markus Kyrkogård Om du är räääääääääääääääääääääääääääääääääääääädd, sluta med det! Om du är brääääääääääääääääääääääääääääääääääääänd, lägg av med! Lita på mig! Börja med det! Lita på mig! Testa det! Alltså, jag började tappa lite efter att ha sett honom live tre gånger nu i sommar men den här låten är bara för bra. Mwhmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts