Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Kaiser Chiefs släpper nytt i oktober. Känns inte alltför intressant.

Du kan va' inte alldeles för intressant! Nej förlåt, jag menade inte det där. Men det låter som ett av höstens mest efterlängtade skivsläpp tillsammans med Franz Ferdinands och Säkert!s nya för mig!

Men nu till något helt annat:

David Bowie - The Man Who Sold the World

[youtube-old]LSnXjE66tvQ[/youtube-old]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kaiser Chefs är alltid intressant!

Edit* The Faint's nya har hittat ut! :naughty:

Och den var riktigt bra också, har inte lyssnat på dom på länge nu, väckte intresset igen.

Och jag vart ännu mer sugen på att se dom på Debaser i september.

*edit* Stavfel.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[youtube-old]Zv7cyqygbxw[/youtube-old]

Paul McCartney - Another Day

Stämmer rätt bra in på mitt liv senaste veckorna. Fast man får tänka den i ett manligt perspektiv. Befinner mig i ett vägskäl och vet inte riktigt vad jag ska hitta på i höst... tills dess "it's just another day". :naughty:

Edit: Nu ska jag gå och ta itu med en överfull diskho.

Redigerad av Misterwhoopee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DIRTY PRETTY THINGS - KICKS OR CONSUMPTION

Damn, seriöst; Romance at Short Notice är sjukt bra. Rå, känsloladdad och en grymt bra låtuppsättning från rivstartance 'Buzzards and Crows' till den omedelbara klassikern 'Tired of England, varvat med sköna lågmälda låtar som 'The North' till mer röjiga, som tipset, 'Kicks or Consumption'. Bajs, ser lovande ut för 2008-listan! Ber om ursäkt för de fula färgerna i texten, valde från dropdown-paletten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Primal Scream - Can't Go Back

Och snart är man på Berns och ser dom. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa JAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

JAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!

Jajamän!

Edit: Orka att Kaiser Chiefs släpper nytt också. The Verve, Oasis, Kasabain, Kaiser Chiefs-jävlarna och säkert tusen nya till bara i höst. Jag tror fan 2008 har varit det bästa musikåret på bra länge, rent släppa skivmässigt i alla fall. Då har ändå inte TWS släppt något. Vad fan är fel? Hur ska man hinna lära sig alla låtar så snabbt som möjligt. Jag kan fan inte en endaste DPT-låt, inte en Mötley Crüe-låt heller. Jävla skit. Det är för mycket. Fan också.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor