Plaisir Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Du trodde att du var ensam om att tycka om svensk hiphop? Typ.. Känner inte någon som tycker om det så jag får lyssna på det i allra största ensamhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 The Kooks - Seaside The Kooks är underbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Gym Class Heroes - Peace Sign Index Downfeat. Busta Rhymes [youtube-old]EuJiPsOEEKs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 TheToughAlliance - SomethingSpecial YOU WERE SOMETHING SPEEEEEEEEEEEEEEEEEECIAL! Jag drar även en personlig favorit i repris, som är sjukt bra. Pete & The Pirates - Mr. Understanding Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2008 Maskinen - Psykopat [youtube-old]iPQmb-qGj_E[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Scar Symmetry - Morphogenesis Fin fin melodic death metal från bandets senaste platta, en av de bästa låtarna. [youtube-old]MG6XEzgg7jQ[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Eric Johnson - Cliffs of Dover Ja, jag har spelat den på GH. Nej, jag klarade den inte. På Hard. [youtube-old]55nAwmVLQSk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Morphogenesis Scar Symmetry - Artificial Sun Projection [youtube-old]bAtv2RXaVuE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Du gillar nog den här, då jag ser att vi har ungefär lika musiksmak! Soilwork - Rejection Role [youtube-old]1C6b34-ESfo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Soilwork - Rejection Role Old, men bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 FJOLLPUNK! Dropkick Murphys - Kiss Me, I'm Shitfaced Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 (redigerad) Eddie Izzard - Being For The Benefit Of Mr. Kite [youtube-old]P35WWj0DSKY[/youtube-old] "Just tune in, turn on, drop out, drop in, switch off, switch on and explode!" Från Across The Universe <3 Redigerad 29 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 Jet - Look what you've done [youtube-old]XD1cxSE25ck[/youtube-old] Jet - Will you be my girl [youtube-old]CmOFEthlu-k[/youtube-old] (Note: Inte den officiella musikvideon! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 [youtube-old]LzHUbTohLWo[/youtube-old] Varför har jag inte fattat att det är det här Stereo Total som kommer till Emmaboda? Nu hinner jag inte lyssna in mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2008 XX Teens - The Way We Were mmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 KvaddadPadda har väl tipsat så det räcker, egentligen, men jag vill också tipsa om Sigur Rós nya skiva. De är inte alls så svårgillade och komplicerade som jag trodde. Jättebra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2008 (redigerad) DMTS Redigerad 6 augusti, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Mogwai - Glasgow Mega Snake. Kommer till Cirkus i november VEM SKA MED? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Mogwai - Glasgow Mega Snake. Kommer till Cirkus i november VEM SKA MED? Läste det, det lockar så in i norden, tyckte att jag läste att dom skulle vara förband åt The Last Shadow Puppets men på lugers hemsida är det ju två olika datum. Songs: Ohia - Farewell Transmission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 31 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2008 Beyonce - Ring The Alarm (Freemasons Remix) [youtube-old]yzxp4qm3hus[/youtube-old] S*iiiit bra remix på Beyonce - Ring the alarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts