R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Albert Hammond Jr. - Spooky Couch Jag har tipsat om den förut, men när jag igår natt gick hem från jobbet, började den här plötsligt spelas, ackompanjerad av morgonens första solstrålar, och... det var så vackert. Sommarnätter är härliga. [youtube-old]np3mBG1sTxM[/youtube-old] Den är verkligen så sjukt jävla bra. Resten av skivan säger mig nästan ingenting men den där är verkligen kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Late Of The Pier - Heartbeat. Den här skivan är kanon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Late Of The Pier - Heartbeat. Den här skivan är kanon. Skivan har väl ej släppts ännu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 The Fratellis - Mistress Mabel 'Here We Stand' är helt klart en värdig uppföljare till 'Costello Music'! Älskar salongspianot som präglar den. [youtube-old]GxWfNH5e_XU&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Bara för någon dag sen tänkte jag att "fasen, det känns sjukt konstigt men börjar jag inte tröttna lite på brittisk slyngelrock? visst kommer The Libertines alltid vara mitt absoluta favoritband och Bloc Party och Arctic Monkeys bland det bästa jag vet, men ändå.." Bland annat har jag inte varit ett dugg sugen på Fratellis nya, jag gillar inte Dirty Pretty Things nya alls och rent allmänt i år känns det som att jag vidgat mina vyer en liten del i alla fall, och fått upp ögonen för massa annat bra. Nu är jag helt fast och beroende av The Pigeon Detectives nya. Och det känns sjukt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Bloc Party - Banquet [youtube-old]vdkmhquF60o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Bloc Party - Banquet [youtube-old]vdkmhquF60o[/youtube-old] Den och This Modern Love är förmodligen deras bästa. Kan inte få nog av att kolla på när de lirar Banquet live, det är så jävla snyggt och sexigt! Kolla här, hur de spelar gitarren i början. Och Matts trummor är som vanligt bäst i världen. Orgasm. [youtube-old]_V6CFyTV5tM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Den och This Modern Love är förmodligen deras bästa. Kan inte få nog av att kolla på när de lirar Banquet live, det är så jävla snyggt och sexigt! Kolla här, hur de spelar gitarren i början. Och Matts trummor är som vanligt bäst i världen. Orgasm. Åh, mäktigt! Hela albumet Silent Alarm är ju förövrigt riktigt underbart. Måste säga att jag fastnat för Flux utav Bloc Party. Videon är ju bara för skön för den delen också! [youtube-old]ttcboE1GrNg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) LIQUIDO - NARCOTIC And I touched your face Narcotic mind from lazed Mary-Jane And I called your name Like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame And I touched your face Narcotic mind from lazed Mary-Jane [youtube-old]Jsj-37UrxeM[/youtube-old] Gammal låt som jag och grabbsen brukade lyssna på medans vi hade LAN-party flera dygn i sträck. Vi fattade såklart aldrig vad den handlade om. Good times, good times. Redigerad 27 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Gammal låt som jag och grabbsen brukade lyssna på medans vi hade LAN-party flera dygn i sträck. Good times, good times. Haha! Jag och mina kompisar brukar (brukade egentligen, vi har inte spelat sen i februari nu) alltid sitta och vissla på den tillsammans i vent, vilket såklart låter hemskt med tanke på fördröjningen som finns, och så börjar jag alltid skratta till slut och det går inte att vissla när man ler eller skrattar. Minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Alla som har sett Harold and Kumar escapes from Guantanamo bay vet vilken den här låten är. Ni andra har förmodligen aldrig hört den om det inte är er typ av musik men jag lovar er alla att den är så fruktansvärt värd att lyssna på. Jag är inte sådär jättebra på att förklara varför låtar bör lyssnas på så ni får helt enkelt ta och hämta hem för att lyssna.. Enjoy! Mickey Avalon - My dick [youtube-old]TNgWQfOd-1M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 sjyst låt P-C -- Architecture In Helsinki - Like It Or Not. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Right Side of the Tree - Far From Home Så sjukt härlig musik Låten börjar vid 0:30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Skivan har väl ej släppts ännu Som om du brukar bry dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 (redigerad) [quote name='P-C' date='Ju edit: ingen aning hur det här hände Redigerad 27 juli, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Lite partyelectro såhär. Säker på att jag har hört den här på klubb så det var lite lycka att hitta den. autoKratz. [youtube-old]r1KRWZWmOoU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Som om du brukar bry dig Du har en poäng där. Synd att det är så få nya låtar på det, men förväntningarna är skyhöga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Du har en poäng där. Synd att det är så få nya låtar på det, men förväntningarna är skyhöga. Men vad väntar du på egentligen? Har inte jag gett dig waffles-inbjudan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2008 Men vad väntar du på egentligen? Har inte jag gett dig waffles-inbjudan? Waffles har ju bara en promo med Heartbeat, en låt (inkl. instrumentell och radio-edit). Kan man ju inte kalla skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts