AngryAxel Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Brigada Totenkopf - Batallon Ezquerra Jävligt bra låt, tycker jag. Fast de sjunger på spanska. Men, what the - jag vet att 'musiktips' inte är rätt tråd för en diskussion, men... va? Okej visst, du är patriot, nationalist, rasist, du vill stoppa invandringen till Svea Rikes gränser (och antagligen sparka ut alla 'blattar') och allt det där, men att du också sympatiserar med spanska neonazister (vilket jag antar att de är, med tanke på det stora antal swastikor de har i YT-klippet)? Vari grundar sig detta? Tycker du att Hitler gjorde rätt när han systematiskt avrättade sex miljoner judar? Tycker du att världen vore en bättre plats om endast den ariska rasen hade levnadsrättigheter? Eller kan du helt ärligt säga att låten hade varit bra även om musikvideon hade bestått av något helt annat än ytterst provocerande och främlingsfientliga symboler? Förlåt, jag svamlar, men va? The Tough Alliance - New Chance [youtube-old]YtHvrIc8WU8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 (redigerad) The Tough Alliance - New Chance [youtube-old]YtHvrIc8WU8[/youtube-old] Sjuuukt skön låt, älska TTA! The Tough Alliance - The New School Redigerad 22 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Men, what the - jag vet att 'musiktips' inte är rätt tråd för en diskussion, men... va? Okej visst, du är patriot, nationalist, rasist, du vill stoppa invandringen till Svea Rikes gränser (och antagligen sparka ut alla 'blattar') och allt det där, men att du också sympatiserar med spanska neonazister (vilket jag antar att de är, med tanke på det stora antal swastikor de har i YT-klippet)? Vari grundar sig detta? Tycker du att Hitler gjorde rätt när han systematiskt avrättade sex miljoner judar? Tycker du att världen vore en bättre plats om endast den ariska rasen hade levnadsrättigheter? Eller kan du helt ärligt säga att låten hade varit bra även om musikvideon hade bestått av något helt annat än ytterst provocerande och främlingsfientliga symboler? Förlåt, jag svamlar, men va? Första gången jag ser dig göra rätt för ditt namn, härligt! - - - - - Innerpartysystem - Don't Stop [youtube-old]QIvt6VxNPW0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 All of You Pretty Girls Jim Moray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2008 Men, what the - jag vet att 'musiktips' inte är rätt tråd för en diskussion, men... va? Okej visst, du är patriot, nationalist, rasist, du vill stoppa invandringen till Svea Rikes gränser (och antagligen sparka ut alla 'blattar') och allt det där, men att du också sympatiserar med spanska neonazister (vilket jag antar att de är, med tanke på det stora antal swastikor de har i YT-klippet)? Vari grundar sig detta? Tycker du att Hitler gjorde rätt när han systematiskt avrättade sex miljoner judar? Tycker du att världen vore en bättre plats om endast den ariska rasen hade levnadsrättigheter? Eller kan du helt ärligt säga att låten hade varit bra även om musikvideon hade bestått av något helt annat än ytterst provocerande och främlingsfientliga symboler? Förlåt, jag svamlar, men va? Frågade om han var antisemit (och då på vilka grunder) för ett tag sedan. Väntar fortfarande på svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Top Gun Anthem [youtube-old]zCTJmXrgsFg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) Men, what the - jag vet att 'musiktips' inte är rätt tråd för en diskussion, men... va? Okej visst, du är patriot, nationalist, rasist, du vill stoppa invandringen till Svea Rikes gränser (och antagligen sparka ut alla 'blattar') och allt det där, men att du också sympatiserar med spanska neonazister (vilket jag antar att de är, med tanke på det stora antal swastikor de har i YT-klippet)? Vari grundar sig detta? Tycker du att Hitler gjorde rätt när han systematiskt avrättade sex miljoner judar? Tycker du att världen vore en bättre plats om endast den ariska rasen hade levnadsrättigheter? Eller kan du helt ärligt säga att låten hade varit bra även om musikvideon hade bestått av något helt annat än ytterst provocerande och främlingsfientliga symboler? Förlåt, jag svamlar, men va? The Tough Alliance - New Chance [youtube-old]YtHvrIc8WU8[/youtube-old] Jag tycker det inte spelar så stor roll hur det ser ut utanför Sveas grännser och även resten av norden. Och vad det gäller låten.. Jag tycker den är bra Jag bryr mig inte vad det är för symboler i en video på internet. Gillade du låten? Jag vet att du inte gillade texten, men för de finns de dom som gillar musiken. Redigerad 23 juli, 2008 av ERROLS_TRUMMA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 SONIC SYNDICATE - MISANTHROPIC COIL [youtube-old]YZCJWaVprKg[/youtube-old] 3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 BlesstheFall - Higinia [youtube-old]Jy2LcOU-n14[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Tycker du att Hitler gjorde rätt när han systematiskt avrättade sex miljoner judar? http://img215.imagevenue.com/aAfkjfp01fo1i-9315/loc137/64860_1203359415394ys5_122_137lo.jpg För att tillföra: Margot & the Nuclear So and So's - Skeleton Key Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 P-C, myspys till maximum. --- Igår hittade jag tillbaka till mitt 2007 med Clap Your Hands Say Yeahs självbetitlade album. Sångarens skräniga röst är guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gasoline Kiss Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Hähähä. Me like. [youtube-old]nkMPpgoOR0o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Hähähä. Me like. [youtube-old]nkMPpgoOR0o[/youtube-old] Joe Walsh - In The City right? Älskar den låten. Älskar The Warriors! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 P-C, myspys till maximum. I knew I could count on you! -- The Birthday Massacre - To Die For. Crescendot efter "So open your eyes.." är helt otroligt överväldigande. Grymt, grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 Anterior - The Silent Divide [youtube-old]Q6pcJOS_vTE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2008 (redigerad) The Tough Alliance - First Class Riot Så jää-häävla bra jue. Redigerad 23 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Aerosmith - Love in an Elevator [youtube-old]IhGuA_2KWBo&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Stacs of Stamina - Stay Beautiful (featuring One-Two) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 [youtube-old]oK3SyeafrzM[/youtube-old] Hard Skin - Oi not jobs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2008 Sonic Syndicate - Enclave [youtube-old]76zOrUwvDRI[/youtube-old] 2 dagar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts