Jump to content

Musiktips

jaeger
 Share

Recommended Posts

Den heter Brian Tyler - Neela Drifts.

"The full music track from the Neela drift scene from the movie Fast And The Furious: Tokyo Drift."

Kolla PM.

Jo jag vet vad låten heter. Men det finns en Rocklåt som har exakt samma ackord som "Neela Drifts". Det är Rock låten jag är ute efter, men tack ändå! :>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på diverse album, tillmästa delas är de WP muski som tex: Angriff - Välkommen till riket, throne of rats m. Whithe preide whorld wide, Totenkopf - our symbol is death, även på en del techno, fast mäst för basens skull och en del hårdrock o metal

Sen lyssnar jag på Swastike, storm, agent bulldog, Brigada totenkopf, Brigada M, English roses, skrewdriver mf.l

Patriotisk musik: ultima thule, karoliner, pluton svea, alla calolus rex skivorna

Andra band som: Asta kask, dia psalama, björn rosenström, machiane supremacy, sonic syndicate, social distrubtion mf.l

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på diverse album, tillmästa delas är de WP muski som tex: Angriff - Välkommen till riket, throne of rats m. Whithe preide whorld wide, Totenkopf - our symbol is death, även på en del techno, fast mäst för basens skull och en del hårdrock o metal

Sen lyssnar jag på Swastike, storm, agent bulldog, Brigada totenkopf, Brigada M, English roses, skrewdriver mf.l

Patriotisk musik: ultima thule, karoliner, pluton svea, alla calolus rex skivorna

Andra band som: Asta kask, dia psalama, björn rosenström, machiane supremacy, sonic syndicate, social distrubtion mf.l

Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum, motsatsen är dock mycket svårare.

Edit: Btw, http://www.myspace.com/bernarddolan

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum, motsatsen är dock mycket svårare.

Edit: Btw, http://www.myspace.com/bernarddolan

Vad ska man svara en vis man som du?

Många slipups där. WT-musik ska det väl vara?

Primal Scream - Kowalski

För mig gäller de iaf, men kan tyvär inte påstå att resten av Sveriges befolkning håller med om den punkten tråkigt nog. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

(Nuclear Blast All-stars) Sonic Syndicate - The Gilded Dagger

[youtube-old]oNp_afSLpdI[/youtube-old]

En vecka kvar!!

:P

Såg dem igår utav en slump, eftersom att de uppträdde på lilla scen i Kilafors och just då var det inget annat band som spelade...

...inte min musiksmak, trots det har jag snubblat över dem live två gånger på ett år nu. :)

The Kooks - Jackie Big Tits

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg dem igår utav en slump, eftersom att de uppträdde på lilla scen i Kilafors och just då var det inget annat band som spelade...

...inte min musiksmak, trots det har jag snubblat över dem live två gånger på ett år nu. :)

Ska se dom på Piteå Dansar och Ler om en vecka nu. Första gången jag ska se dom live, extra spännande med tanke på att det är mitt favoritband :P.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Belle and Sebastian - Sleep the Clock Around

Det känns verkligen som om jag aldrig, aldrig kommer tröttna på den.

Vacker, simpel, mini-vemodig, och så himla, himla bra. Fan-gjord video nedan.

[youtube-old]9nkSd9wbr3I[/youtube-old]

:wubbah: :wubbah: :wubbah:

Belle and Sebastian - Stay Loose

Länk till kommentar
Dela på andra sidor