Tux Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Den heter Brian Tyler - Neela Drifts. "The full music track from the Neela drift scene from the movie Fast And The Furious: Tokyo Drift." Kolla PM. Jo jag vet vad låten heter. Men det finns en Rocklåt som har exakt samma ackord som "Neela Drifts". Det är Rock låten jag är ute efter, men tack ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 Television - Torn Curtain Åh, bra <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2008 (redigerad) Neil Young - Rocking in the free world! Just soooo badass! Redigerad 18 juli, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Jag lyssnar på diverse album, tillmästa delas är de WP muski som tex: Angriff - Välkommen till riket, throne of rats m. Whithe preide whorld wide, Totenkopf - our symbol is death, även på en del techno, fast mäst för basens skull och en del hårdrock o metal Sen lyssnar jag på Swastike, storm, agent bulldog, Brigada totenkopf, Brigada M, English roses, skrewdriver mf.l Patriotisk musik: ultima thule, karoliner, pluton svea, alla calolus rex skivorna Andra band som: Asta kask, dia psalama, björn rosenström, machiane supremacy, sonic syndicate, social distrubtion mf.l Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (redigerad) Jag lyssnar på diverse album, tillmästa delas är de WP muski som tex: Angriff - Välkommen till riket, throne of rats m. Whithe preide whorld wide, Totenkopf - our symbol is death, även på en del techno, fast mäst för basens skull och en del hårdrock o metal Sen lyssnar jag på Swastike, storm, agent bulldog, Brigada totenkopf, Brigada M, English roses, skrewdriver mf.l Patriotisk musik: ultima thule, karoliner, pluton svea, alla calolus rex skivorna Andra band som: Asta kask, dia psalama, björn rosenström, machiane supremacy, sonic syndicate, social distrubtion mf.l Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum, motsatsen är dock mycket svårare. Edit: Btw, http://www.myspace.com/bernarddolan Redigerad 19 juli, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 tillmästa delas är de WP muski Många slipups där. WT-musik ska det väl vara? Primal Scream - Kowalski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum, motsatsen är dock mycket svårare. Edit: Btw, http://www.myspace.com/bernarddolan Vad ska man svara en vis man som du? Många slipups där. WT-musik ska det väl vara? Primal Scream - Kowalski För mig gäller de iaf, men kan tyvär inte påstå att resten av Sveriges befolkning håller med om den punkten tråkigt nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Någon som kan tipsa om bra pop-band? Allt godtas. Gärna mycket som är likt t.ex Razorlight, Paramore och Aimee Mann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (Nuclear Blast All-stars) Sonic Syndicate - The Gilded Dagger [youtube-old]oNp_afSLpdI[/youtube-old] En vecka kvar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Någon som kan tipsa om bra pop-band? Allt godtas. Gärna mycket som är likt t.ex Razorlight, Paramore och Aimee Mann. Last.fm är väldigt bra när det gäller att hitta liknande band; skriv in något av banden du nämnde i radion, så spelas liknande band upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 (Nuclear Blast All-stars) Sonic Syndicate - The Gilded Dagger [youtube-old]oNp_afSLpdI[/youtube-old] En vecka kvar!! Såg dem igår utav en slump, eftersom att de uppträdde på lilla scen i Kilafors och just då var det inget annat band som spelade... ...inte min musiksmak, trots det har jag snubblat över dem live två gånger på ett år nu. The Kooks - Jackie Big Tits Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Såg dem igår utav en slump, eftersom att de uppträdde på lilla scen i Kilafors och just då var det inget annat band som spelade... ...inte min musiksmak, trots det har jag snubblat över dem live två gånger på ett år nu. Ska se dom på Piteå Dansar och Ler om en vecka nu. Första gången jag ska se dom live, extra spännande med tanke på att det är mitt favoritband . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Ska se dom på Piteå Dansar och Ler om en vecka nu. Första gången jag ska se dom live, extra spännande med tanke på att det är mitt favoritband . Och oj så dyrt det kommer bli. lolol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Before the Dawn - Black Dawn [youtube-old]7pLQmFI_1z0[/youtube-old] Before the Dawn är världens bästa metalband, punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 the roots ft erykah badu - you got me [youtube-old]7HIvhm6yfLU&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Arctic Monkeys - The Bakery Mysig B-sida jag precis fick upp ögonen (eller öronen) för! [youtube-old]z1XCW2bjvlA[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2008 Slayer - New Faith [youtube-old]MQMiPM8U0QQ[/youtube-old] Slayer - Disciple [youtube-old]SyD02UkZ9lE[/youtube-old] Children of bodom - Hate crew deathroll [youtube-old]fz8CgUt5ck4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Belle and Sebastian - Sleep the Clock Around Det känns verkligen som om jag aldrig, aldrig kommer tröttna på den. Vacker, simpel, mini-vemodig, och så himla, himla bra. Fan-gjord video nedan. [youtube-old]9nkSd9wbr3I[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 Belle and Sebastian - Sleep the Clock Around Det känns verkligen som om jag aldrig, aldrig kommer tröttna på den. Vacker, simpel, mini-vemodig, och så himla, himla bra. Fan-gjord video nedan. [youtube-old]9nkSd9wbr3I[/youtube-old] :wubbah: :wubbah: :wubbah: Belle and Sebastian - Stay Loose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2008 THREATSIGNAL ANEWBEGINNING [youtube-old]LEDI5S-W2RU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts