AngryAxel Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 Jag brukar snöa in på gammal britpop när jag får välja musik på efterfester Hey, vänta lite - Du sneak-redigerade det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2008 The used - I'm a fake Haha minnen, min NFS låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Nomy - Cocain [youtube-old]Dtfb--ftGKI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Say Whaaat? varför? edit* never mind. http://www.milburn-music.com/2008/03/28/mi...ficially-split/ Jag vet, hände längesen också ju, jag råkade se det på kommentarerna på en youtube-film. Att man missat det alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Hey, vänta lite - Du sneak-redigerade det där? Minns ej. Möjligt. Eller jo, ändrade nog från 90-tal till bara gammal då jag insåg att låten jag tipsade om faktiskt släpptes på 00-talet Tips: Daft Punk - Da Funk Har pga brist på ork aldrig skaffat Daft Punks första album föräns nu. Det är jävligt tungt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Lightspeed Champion - Midnight Surprise Nio minuter och 55 sekunder lång underbar låt. Kollade upp honom för första gången idag och jag älskade det direkt. Eftersom hans utseende helt klart är.. speciellt trodde jag inte det kunde låta såhär bra. Bra att jag hade fel. [youtube-old]3rMwc10uNOg[/youtube-old] Men vänta lite, va? Jag lyssnade, och njöt, och så plötsligt var låten slut. Det där kan inte ha varit tio minuter. Jag kör på 'Ockhams rakblad', och skyller på en reva i tid/rum-väven som jag råkade utsättas för. Bra tips, som sagt - Lätt att man ser honom/dom på WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Electrelane - To The East [youtube-old]mlSfPmqiplY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Whithin temptation - Say my name. [youtube-old]65aYXNeCrCQ[/youtube-old] hon är galet vacker, och live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 03 - Of Montreal - Wraith Pinned to the Mist and Other Games.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Battles - Atlas Ah, stört bra. Spelade, inte helt oväntat, på Accelerator (de bokar alla bra band!) nu senast, men jag missade dem tyvärr, då jag stressade för att hinna med sista tunnelbanan. [youtube-old]IpGp-22t0lU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Jag ÄLSKAR pre-Beirut så sjukt mycket! [youtube-old]BXViq84tz_M[/youtube-old] [youtube-old]PIFFCrSYqio[/youtube-old] [youtube-old]z5Ccx8H_l0Y[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Help! She can't swim - hospital Drama. Hittar dock inga andra låtar men, gillar denna starkkkkkkkkkt ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Kaiser Chiefs - Ruby --- Kaiser Chiefs - Learnt My Lesson Well Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 (redigerad) Nvm. Sry. Fel tråd. Redigerad 12 juli, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 12 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2008 Diablo II - Tristram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 En till gammal spel låt Ill Nino - What you deserve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 (redigerad) Bra tips, som sagt - Lätt att man ser honom/dom på WoW WoW? Berätta för en Warcraft-skadad person vad ni menar. För jag antar att ni inte snackar om MMO't? ;) Redigerad 13 juli, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 WoW? Berätta för en Warcraft-skadad person vad ni menar. För jag antar att ni inte snackar om MMO't? Way Out West, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 The Feeling - Love It When You Call I love it when you call I love it when you call I love it when you call But you never call at all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2008 The Flaming Lips - Are You A Hypnotist??. Bra är dom Vilken skiva ska man titta på efter Yoshimi Battles The Pink Robots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts