KalleR Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Maxïmo Park - Apply Some Pressure (original demo version) Bättre än den slutgiltliga versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa IS YOUR BED MADE?! [youtube-old]f5ksJ7TN2xA&feature=related[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 [youtube-old]KgvPsV9FbnU&NR=1[/youtube-old] Kolla publiken 1:10 och framåt. Way Out West. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Tvåmansband är coolt. Matt & Kim - Yea Yeah [youtube-old]4Yg-CgIwaHs[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) Rise Against - Give It All [youtube-old]8I4nNj1r4uQ[/youtube-old] Eller varför inte Life Less Frightening [youtube-old]O6vOj_OPzHo[/youtube-old] Redigerad 9 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Modest Mouse - Bukowski [youtube-old]xr_B2IOUYSw[/youtube-old] Woke up this morning and it seemed to me, that every night turns out to be A little more like Bukowski. And yeah, I know he's a pretty good read. But God who'd wanna be? God who'd wanna be such an asshole? God who'd wanna be? God who'd wanna be such an asshole? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Rage Against The Machine - Testify [youtube-old]1JSBhI_0at0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 (redigerad) pulpa - we fall in love Electro/pop från hemstaden ;> http://www.myspace.com/pulpa Nån som är medlem får gärna tanka låtarna och skicka ;> Redigerad 9 juli, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 pulpa - we fall in love Electro/pop från hemstaden ;> http://www.myspace.com/pulpa Nån som är medlem får gärna tanka låtarna och skicka ;> Puss, grabben! Riktigt, riktigt bra skit! Zeigeist-vibbar! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Puss, grabben! Riktigt, riktigt bra skit! Zeigeist-vibbar! <3 Om du nu är medlem på myspace tycker jag du tankar och skickar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Guyz Nite - Die Hard - Performed by Sandy MacDonald [youtube-old]0aFCh0drZNg[/youtube-old] Fyfan vilken partystarter! Skön trubadur dessutom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Justice - Phantom p† II Laddar upp inför emmaboda. [youtube-old]xao_IFohe_c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Rage Against The Machine - Testify Oh, jag har nyligen börjat gilla RATM extremt mycket. Sitter här och headbangar lite lätt fram o tillbaka. Justice - Phantom p† II Laddar upp inför emmaboda. Fransk elektro när den är som bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Modest Mouse - Bukowski [youtube-old]xr_B2IOUYSw[/youtube-old] Woke up this morning and it seemed to me, that every night turns out to be A little more like Bukowski. And yeah, I know he's a pretty good read. But God who'd wanna be? God who'd wanna be such an asshole? God who'd wanna be? God who'd wanna be such an asshole? Wiiiiiie! Blir helt full av glädje varje gång jag ser att någon lyssnar på Modest Mouse! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Wiiiiiie! Blir helt full av glädje varje gång jag ser att någon lyssnar på Modest Mouse! Tror det är rätt många här som gör det. Modest Mouse ligger på 18 plats på last.fm för mig just nu. Borde egentligen ligga högre, men det har blivit lyssna-på-i-bilen-musik. Musiken jag lyssnar på i bilen brukar jag inte orka lyssna på vid datorn. Saleen: Fransk electro ÄR bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Wiiiiiie! Blir helt full av glädje varje gång jag ser att någon lyssnar på Modest Mouse! Om du söker ser att du typ alla gjort det jättelänge.. Justice kommer bli sjukt grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Oj, det var länge sedan jag var i den här tråden nu. För jag har inget att tipsa om, jag bara lyssnar på samma gamla (tråkiga) låtar som jag har lyssnat på i mer än ett år nu. ...MEN nu ska jag faktiskt ta och tipsa! Jag hade helt missat att Morgonjuice har släppt en EP, vilken har fått namnet Med dem För er som inte vet så är det här bitpop så det bara smäller om det, bland annat zentrix är med i gruppen. Helt sjukt ösiga låtar allihop, lyssna nu! Ladda ner här: http://morgonjuice.dk/Morgonjuice_-_Med_Dem_(2008).rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Jag hade helt missat att Morgonjuice har släppt en EP, vilken har fått namnet Med dem För er som inte vet så är det här bitpop så det bara smäller om det, bland annat zentrix är med i gruppen. Helt sjukt ösiga låtar allihop, lyssna nu! Ladda ner här: http://morgonjuice.dk/Morgonjuice_-_Med_Dem_(2008).rar Tack för tipset! Hade ingen aning om det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Hot Club De Paris - My Little Haunting. Deras förra vara hopplöst dålig. Den här är dock helt kanon. Meningslös musik men väldigt svängig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2008 Ta med mig dit Det finns biljetter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts