kattälskaren Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Boston - More Than a Feeling [youtube-old]hZAgT8KOLF8[/youtube-old] Ted när han spelar solot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 gNARLS bARKLEY - gOING oN SÅ RUSKIGT BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Möjligt att någon postat samma före. KENT - VY FRÅN ETT LUFTSLOTT (PUNKS JUMP UP REMiX) [youtube-old]neRxRAmaZYc[/youtube-old] Riktigt nice video, dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Death Cab for Cutie - I Will Possess your Heart Jag må ha varit full och dum och ramlat på allt i lördags natt när de spelade, men när Ben Gibbard och mannar efter att ha avslutat 'I Will Follow you Into the Dark' drog igång denna åttaminuterslåt (som dock kändes som att den var två minuter) kände jag mig bra igen. Relativt bra iallafall. [youtube-old]pq-yP7mb8UE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 The Kooks - Match-Box Trodde jag hade förlyssnat den här låten, men den är fortfarande helt sjuuukt bra, trots att den kan vara rätt uttjatad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Ocean Colour Scene - Better Day Älskade 90-tal. [youtube-old]zSeTB-c2jPY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 The Black Keys - Strange Times Äntligen satte jag på den här skivan, och nu kan jag tipsa om dem, två år efter er andra. Hur står sig den senaste skivsan gentemot de äldre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Boston - More Than a Feeling Ted när han spelar solot. Underbar låt! Så jag tar och tipsar om Boston - Peace of Mind [youtube-old]OaR2JeqxQDY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2008 Drillcore-piano. Så satans bra. The Flashbulb är lätt en av de bättre musiker jag har i mitt musikarkiv. Fixa skivorna 'Soundtrack of a vacant life', 'Red Extentions of Me' och 'Kirlian Selection' nununununununuuuu. THE FLASHBULB - PASSAGE D [youtube-old]qk-FFrfE0kk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) MGMT - The Youth Sitter med en skål vaniljyoghurt, oduschad, och lyssnar på 'Oracular Spectacular'. Riktigt, riktigt bra morgonmusik! 'The Youth' är förresten den andra låt jag vet med en tonartssänkning (Albert Hammond Jr.'s 101 är den första) Redigerad 8 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Adam Tensta - My Cool (prod. Addeboy vs. Cliff) [youtube-old]rMTB_LJKIh4[/youtube-old] Adam Tensta är ju fasiken bra. Han var sjukt kul att se live på Arvika; en av de mer ösiga spelningarna jag varit på. Redigerad 8 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Headhunterz - Blame it on the music Funkar alla tider på dygnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Lightspeed Champion - Midnight Surprise Nio minuter och 55 sekunder lång underbar låt. Kollade upp honom för första gången idag och jag älskade det direkt. Eftersom hans utseende helt klart är.. speciellt trodde jag inte det kunde låta såhär bra. Bra att jag hade fel. [youtube-old]3rMwc10uNOg[/youtube-old] Redigerad 8 juli, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Ska börja lyssna ikapp alla musiknördar. Tipsa på. Och ni vet vilken musik jag menar. edit: I stort sett klar med Justice och LCD Soundsystem sååå... Redigerad 8 juli, 2008 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Headhunterz - Blame it on the music Funkar alla tider på dygnet ...som jag ska se live på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 (redigerad) Ska börja lyssna ikapp alla musiknördar. Tipsa på. Och ni vet vilken musik jag menar. edit: I stort sett klar med Justice och LCD Soundsystem sååå... Tanka Battles - Mirrored och !!! - Myth Takes. Två sjukt bra skivor med elektronisk, lite hårdare framtoning. Också bra instegsplattor i genren, har jag märkt, särskilt Myth Takes. redigering: instegsplattor, menade jag Redigerad 8 juli, 2008 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 ...som jag ska se live på lördag Ta med mig dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 The Black Keys - Strange Times Äntligen satte jag på den här skivan, och nu kan jag tipsa om dem, två år efter er andra. Hur står sig den senaste skivsan gentemot de äldre? Om man har missat att lyssna in Rubber Factory plattan har man missat väldigt mycket om jag säger så Sly & The Family Stone - Dance To The Music [youtube-old]CaaistUCHBs[/youtube-old] Skön funk och man blir väldigt glad av att lyssna på den, iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Ska börja lyssna ikapp alla musiknördar. Tipsa på. Och ni vet vilken musik jag menar. edit: I stort sett klar med Justice och LCD Soundsystem sååå... http://www.myspace.com/2emedanger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 MGMT - Electric Feel <3 Oracular Spectacular är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts