Misterwhoopee Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 [youtube-old]bRyyoQo0qj4[/youtube-old] Harlem Underground Band - Smokin' Cheeba-Cheeba -Hey bro! -What's happenin' bro? -Got that good cheeba-cheeba! Ride on! -You dare? -I'm ready! -Good cheeba-cheeba... cheeba cheeba -DYNAMITE! Mina ansiktsutryck i turordning när jag lyssnade igenom den här låten ordentligt första gången -> Jag vill också ha en sån där cool mörk röst. -They call me the hoocie-coochie man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 När jag lyssnar på Stacs of Stamina - Lemon Pepper känner jag mig stolt över att vara svensk. Jag vill fortfarande ha texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 (redigerad) När jag lyssnar på Stacs of Stamina - Lemon Pepper känner jag mig stolt över att vara svensk. Jag vill fortfarande ha texten. DO YOU LIVE INSIDE A GIANT PEACH? --- Rock 'N' Roll Soldiers [youtube-old]JYPHxyQ9gkk[/youtube-old] Aesop Rock [youtube-old]8ZjXX3gmZYk[/youtube-old] Redigerad 3 juli, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag vill tipsa om några av låtarna jag har med mig till Kalmar. Ganjareggae: Seeed - Waterpumpee Marlon Asher - Ganja Farmer Crackhiphop: Andre Nickatina - The Stress Factor Andre Nickatina - Soul Of A Coke Dealer Andre Nickatina - Ayo For Yayo Vanlig hiphop: Papoose - Alphabetical Slaughter Papoose - Build Or Destroy (Album) Papoose - The Best Of Papoose (Album) Damian Marley - One Loaf Of Bread Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Lyssnar en del på Alaska in Winter, perfekt för den som önskar sig ha party i Balkan. [youtube-old]4XbC0Jkr5y0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Jag vill tipsa om några av låtarna jag har med mig till Kalmar. Ganjareggae: Seeed - Waterpumpee Marlon Asher - Ganja Farmer Crackhiphop: Andre Nickatina - The Stress Factor Andre Nickatina - Soul Of A Coke Dealer Andre Nickatina - Ayo For Yayo Vanlig hiphop: Papoose - Alphabetical Slaughter Papoose - Build Or Destroy (Album) Papoose - The Best Of Papoose (Album) Damian Marley - One Loaf Of Bread Whaat? Vad ska du göra här? The Smiths - The Headmaster Ritual Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Modest Mouse - Blame it on the Tetons Mums, jättevacker är den. [youtube-old]-pCEgpd8l4Q[/youtube-old] Awwie, puss på kinden för att du lyssnar på Modest Mouse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Whaat? Vad ska du göra här? word Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Han ska hälsa på släktingar, tror jag det var. Släktingar... jo. Jag kommer tyvärr inte på något tips för dagen, tjohej, tjolahopp flöjt. Skoja! Det är inte Mordos som är inloggad på min användare och jag har faktiskt ett tips! Hot hot heat - Let me in. Den finns att höra direkt på deras hemsida om man inte orkar ladda ner eller köpa albumet Happiness LTD.: http://www.hothotheat.com/ Pusshej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Den finns att höra direkt på deras hemsida om man inte orkar ladda ner eller köpa albumet Happiness LTD.: http://www.hothotheat.com/ Pusshej! Albumet Elevator är snäppet bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Whaat? Vad ska du göra här? The Smiths - The Headmaster Ritual word Undvika forumiter. Mormor och morfar är där nere med mina kusiner just nu, men eftersom jag jobbar så blir det bara en snabbvisit över helgen. Så det är det jag ska göra, snabbvisit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2008 Albumet Elevator är snäppet bättre Albumet Elevator är det bättre albumen som Hot hot heat gjort. Men för att vara släppt 2007 är Happiness LTD. jäkligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) Don McLean - American Pie [youtube-old]S6uEjifqTaI[/youtube-old] Sjukt bra låt! Redigerad 5 juli, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Screamin Jay Hawkins - I Put A Spell On You [youtube-old]orNpH6iyokI[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 (redigerad) [youtube-old]OAkfHShATKY[/youtube-old] Edit: http://youtube.com/watch?v=OAkfHShATKY Redigerad 5 juli, 2008 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Nightwish - Master Passion Greed [youtube-old]Z9W-Gtn88Fc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 5 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2008 Maskinen - Segertåget [youtube-old]4kZ8U3WWHTU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Uppdaterar Tweaks lista med några "band som har släppt två skivor"-band. Den är väldigt dynamisk, men just nu ser den ut så här. Är verkligen inte sugen på BP just nu, trots att jag vet att de egentligen är hur bra som helst. Men det är första juni, det är sommar, och solen ärar oss med dess närvaro. Likaså Arcade Fire. Milburn har jag smått lyssnat sönder för tillfället. VÄLDIGT jämt mellan de översta fyra kandidaterna. 1 - The Kooks 2 - Arctic Monkeys 3 - Franz Ferdinand 4 - Fratellis 5 - Arcade Fire 6 - Milburn 7 - Bloc Party Arctic MonkeysBloc PartyThe KooksFranz FerdinandArcade FireFratellisMilburnJag vill ha Arcade Fire högre upp och kanske Bloc Party högst upp. Det är sjukt jäkla jämnt mellan AM och Bloc Party. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 Arctic Monkeys Bloc Party The Kooks Franz Ferdinand Arcade Fire Fratellis Milburn Jag vill ha Arcade Fire högre upp och kanske Bloc Party högst upp. Det är sjukt jäkla jämnt mellan AM och Bloc Party. DET HAR FORTFARANDE INGET MED DENNA TRÅDEN ATT GÖRA, JÄVLA OFFTOPIC JÄVLAR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 6 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2008 1 - The Kooks 2 - Bloc Party 3 - Milburn 4 - Fratellis 5 - Arctic Monkeys 6 - Franz Ferdinand 7 - Arcade Fire (har för dålig koll på dom) Så skulle min lista se ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts