kattälskaren Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Aerosmith - Dream on SING FOR THE LAUGHTER, SING FOR THE TEEARS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Modest Mouse - Blame it on the Tetons Mums, jättevacker är den. [youtube-old]-pCEgpd8l4Q[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Dirty Pretty Things - Truth Begins We'll have some wine and sulk about How the sun will shine tomorrow Jag håller nog med Tweak. Inte för att jag tycker Waterloo är en av de bästa skivorna någonsin, men den var sjukt bra och det är inte den här. Den är i alla fall mycket bra och garanterat top 10 i år. Andra favoriter från skivan är 'Kicks or Consumption', ' Blood on My Shoes' och 'Plastik Hearts'. Andra halvan av skivan är bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) John Coltrane [youtube-old]n5RTCTtrVzA[/youtube-old] A-schubba-dubba-dub. Redigerad 30 juni, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 Just chillin' out till detta. Belle & Sebastian - Beyond The Sunrise [youtube-old]XGuAKzG2g-w[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 En och en halv lyssning säger mig att DPTs nya är jävligt bra. Inte lika bra som första skivan, och annorlunda på alla sätt men fortfarande bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Broder Skrivet 30 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2008 (redigerad) . Redigerad 3 januari, 2010 av Broder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Paramore - Misery Business Såg den på MTV nyss. Ultraskönt drag låten igenom! Söt tjej också! Sahara Hotnights - Visit To Vienna Har på senare dagar upptäck flera svenska band som jag vanligtvis inte lyssnar på. Däriband SH. Deras senaste album är ju helt sjukt bra och detta är det absoluta bästa spåret. Jag bara njuter av refrängen varje gång jag hör den. Videon är även den bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) Anders F Rönnblom - Det Är Inte Snön Som Faller [youtube-old]exHgRqPQh-M[/youtube-old] Vi kliver in i en programkontroll där dom manipulerar med rock'n'roll och sätter upp listor på det som gäller: Torskar och hjältar och andra rebeller. Någon presenterar nya modernismen, fast tomtefar skyller på kapitalismen. Mitt alter ego tar livet av sig. Själv vet jag inte vad det ska bli av mig. Det finns ingen plats för fina nyanser. Kärleken har redan bränt sina chanser. Jag jagas av beväpnade och arga pingviner med vassa tungor och brackminer. Midnatt råder, tyst det är i husen. Legitima fascister tänder juleljusen. På gator och torg ligger vraken och kryper. Makabra och välgödda stereotyper. Jag är ensam kvar och dansar runt granen, men var är glädjen och var är barnen? Något faller i mitt gråa hår. Tomtefar är skadad och läggs på en bår. Han säger: "God jul! God jul! God jul! God jul! God jul! God jul! God jul! God jul!" Gammal svensk, politiskt laddad progg-klassiker med tillhörande genialisk musikvideo. Nog en av de bättre musikvideos jag har sett i mina dar. Måste ses! Redigerad 1 juli, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) A-schubba-dubba-dub. Bra stuff! Sahara Hotnights - Visit To Vienna Heh. Kan ju säga att den låten spelades sönder när jag skulle till/var i Wien. --- The Man in Black & U2 - The Wanderer [youtube-old]tOd4CDaUmLc[/youtube-old] Redigerad 1 juli, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 (redigerad) U2 - Miracle Drug Skitbra! Redigerad 1 juli, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 CHK CHK CHK - YADNUS [youtube-old]pfAd6lG8TSM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Vagabond - Greenskeepers [youtube-old]u6jnWjg74Cw[/youtube-old] I came a long way to see you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Seven Nation Army [youtube-old]6j7huh5Egew[/youtube-old] Redigerad 2 juli, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 The Verve - Love Is Noise - http://www.myspace.com/theverve The Verves nya singel. Inte så dum faktiskt. De mer ortodoxa psych-fansen kommer väl att tuppa av när de hör den här poplåten. Ashcroft har i vilket fall aldrig låtit såhär bra, fantastiskt drag i rösten. Jag gillar den mer och mer för varje gång. Nya albumet Forth kommer 19 augusti. 01. Sit And Wonder 02. Love Is Noise 03. Rather Be 04. Judas 05. Numbness 06. I See Houses 07. Noise Epic 08. Valium Skies 09. Columbo 10. Appalachian Springs Att titlarna lirar i en egen liga kan man ju lugnt fastställa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 THREE DAYS GRACE - JUST LIKE YOU [youtube-old]bmWY28ITGfY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Laddade hem albumet med Amy Macdonald, riktigt härliga låtar hittills. Amy Macdonald - This Is The Life: [youtube-old]c6MRYLWJb1o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) 3 Doors Down - Away From The Sun [youtube-old]f4pVwSDmINM[/youtube-old] Mysig låt. Redigerad 2 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 The Verve - Love Is Noise - http://www.myspace.com/theverve The Verves nya singel. Inte så dum faktiskt. De mer ortodoxa psych-fansen kommer väl att tuppa av när de hör den här poplåten. Ashcroft har i vilket fall aldrig låtit såhär bra, fantastiskt drag i rösten. Jag gillar den mer och mer för varje gång. Nya albumet Forth kommer 19 augusti. 01. Sit And Wonder 02. Love Is Noise 03. Rather Be 04. Judas 05. Numbness 06. I See Houses 07. Noise Epic 08. Valium Skies 09. Columbo 10. Appalachian Springs Att titlarna lirar i en egen liga kan man ju lugnt fastställa. Jag längtar något fruktansvärt! Ska kika in Love is Noise förresten. Jag drar ett äldre The Verve-tips dårå, men fortfarande gytt! The Verve - Star Sail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 THREE DAYS GRACE - JUST LIKE YOU [youtube-old]bmWY28ITGfY[/youtube-old] Ah! : D Three Days Grace \m/ Glömt bort dem lite. Dags och leta igenom musikmappen efter dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts