Joe Dirt Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Visste inte riktigt vart detta skulle men, här kommer det... Vad heter denna låt?? http://www.pown.it/?uid=706 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Visste inte riktigt vart detta skulle men, här kommer det... Vad heter denna låt?? http://www.pown.it/?uid=706 Franz Ferdinand - The Fallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Franz Ferdinand - The Fallen Tack så über mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 The Kooks - Tick of Time Väldigt väldigt bra avslutningsspår på enimenta 'Konk'. Så bra att jag bestämde mig för att lära mig spela den på gitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 The Kooks - Young Folks Hittade den i Indie/Rock Playlist June Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Relient K ska komma med typ, den fetaste EPn nånsin den 1 juli. 26 låtar, varav 13 nya och 13 nyinspelade. Två av dom nya låtarna finns på deras MySpace, båda är underbara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Suede - Beautiful Ones Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Suede - Beautiful Ones Suede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Hur är det egentligen med The Smiths? Jag har deras fyra studioalbum och tycker de är mästerliga, men kollar man wikipedia finns det ju en uppsjö av compilations och live albums, missar man något på att inte ha de samlingsskivorna eller räcker det med studioverken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 (redigerad) Dr. Dre Keep Their Heads Ringin' [youtube-old]6wlnRDYmcTY[/youtube-old] Redigerad 24 juni, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Hur är det egentligen med The Smiths? Jag har deras fyra studioalbum och tycker de är mästerliga, men kollar man wikipedia finns det ju en uppsjö av compilations och live albums, missar man något på att inte ha de samlingsskivorna eller räcker det med studioverken? Louder Than Bombs är ett måste, ett samlingsalbum med massa grejer som bara finns som b-sidor. På Hatful of Hollow finns det också några spår som inte finns på de vanliga studioalbumen. Tror jag. Go get 'em, amigo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2008 Louder Than Bombs är ett måste, ett samlingsalbum med massa grejer som bara finns som b-sidor. På Hatful of Hollow finns det också några spår som inte finns på de vanliga studioalbumen. Tror jag. Go get 'em, amigo. Våffeldags, tack! The Smiths-kväll ikväll. Banga fest och sitta hemma med The Smiths. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 FIREWIND - FALLING INTO PIECES [youtube-old]4Kg7TNFqG2o[/youtube-old] Jag är inte alls mycket för powermetal, men Firewind är faktiskt riktigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 The Kooks - Sway Bara för att Konk fortfarande värmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 (redigerad) [youtube-old]i789TMw49rE[/youtube-old] Redigerad 25 juni, 2008 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Nas - Hustlers (feat. The Game) (prod. by Dr. Dre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 The Kooks - Sway Bara för att Konk fortfarande värmer. Bästa låten slog du till med också. ------------------------------- Band of Horses - The Funeral MGMT - Kids Vampire Weekend - Cape Cod Kwassa Kwassa Bara för att Axels berättelse om allsången på The Funeral gjorde mig grön av avund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 Jag målade idag och då lyssnar jag alltid på klassisk musik (det är det enda som fungerar). Idag prövades Antonin Dvorak och jag fastnade för hans rennomerade stråkserenad i e-dur opus 22, dvs denna: [youtube-old]22NJSEyyNZo[/youtube-old]Fullkomligt underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2008 The Last Shadow Puppets kommer till Köpenhamn i oktober! Tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2008 Jussi Björling - Ack Värmeland, du sköna (1936) Ja, om jag komme mitt i det förlovade land, till Värmland jag ändå återvänder. Ja, där vill jag leva, ja, där vill jag dö. (L) [youtube-old]WJ5GBwVZ1pM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts