VaXXoR Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 15 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2008 Supertramp - Give A Little Bit [youtube-old]OMxRjioUh2s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Johnossi - Bobby. Dom röjde på WTAI och jäklar vad dom röjer även på skiva! [youtube-old]6kDPbFb6DVE[/youtube-old] Denna låt handlar tydligen om hans vän som är i fängelse och det tycker bandet "är coolt". Egentligen borde jag tipsat om Man Must Dance men då skulle folk tro att jag inte egentligen gillar bandet utan bara har sett videon på ZTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Castlevania - Dance of the Holy Man Vilken seriös gamer som helst vet vilken mäktig musik det är i Castlevania 4. Hur kan man inte älska den här låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Egentligen borde jag tipsat om Man Must Dance men då skulle folk tro att jag inte egentligen gillar bandet utan bara har sett videon på ZTV. Varför? den och "family Values" är dem bästa låtarna på albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 BUBBASPARXXX-COMIN'ROUND Bubba Sparxxx är mycket, mycket bra. Kolla in Deliverence-skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 MGMT - Weekend Wars Så jääävla bra. Skaffa hela Oracular Spectacular. [youtube-old]m_-Gld700LE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 SONIC SYNDICATE - SOULSTONE SPLINTER [youtube-old]41riHT4ZNAY[/youtube-old] HYPEHYPEHYPEHYPE! Ge mig PDOL nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Coldplay - Cemeteries of London Gosh, Viva la Vida är ruggigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 The Flashbulb - Steel For Papa Akustiskt mästerverk från den ruskigt grymma skivan Soundtrack Of A Vacant Life. Hittade inget på youtube men tipsar lika gärna om The Flashbulb - Warm Hands in Cold Fog [youtube-old]CWXLDtgCZP8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 SONIC SYNDICATE - SOULSTONE SPLINTER Where The Black Lotus Grows [youtube-old]HDfhpcozp7w[/youtube-old] HYPEHYPEHYPEHYPE! Ge mig PDOL nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 [youtube-old]7sei-eEjy4g[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Trivium - Pull Harder On The Strings Of Your Martyr [youtube-old]chSNremdkcc[/youtube-old] Här snackar vi riktig metal! Redigerad 16 juni, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 ANDREW BIRD - SPARE-OHS Från förra årets 'Armchair Apocrypha' - Hade jag gjort en ny 'Årets bästa skivor 2007' hade den lätt kommit med. Kan vid första anblicken vara en relativt intetsägande och vanlig singer/songwriter-skiva, men nyanserna, detaljerna som är invävda gör det till så mycket mer. Nyskapande. Sista spåret avslutar den väldigt väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det här är vad en magisk lördagkväll i Hultsfred med Håkan orsakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 Det här är vad en magisk lördagkväll i Hultsfred med Håkan orsakar.Det där är snarare resultatet utav att vara en labil människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2008 (redigerad) Det där är snarare resultatet utav att vara en labil människa. Det där får du allt utveckla, Johannes. Redigerad 16 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 Hela The Offsprings nya skiva, Rise And Fall Rage And Grace är underbar. Jag gillar Hammerhead mest. Fetch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Det där får du allt utveckla, Johannes. Ja, du, Jackebobban, vad jag menar är väl att du är lite onormal Edit. Pram - Cat's Cradle Redigerad 17 juni, 2008 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2008 (redigerad) Ja, du, Jackebobban, vad jag menar är väl att du är lite onormal Edit. Pram - Cat's Cradle Då kanske du ska skriva det, och inte labil, som betyder någonting helt annat. Jag förstår dock att det är lite svårt att alltid använda ord i dess rätta mening när man går in 100% för att verka intelligentare än man är. edit: Black Lips - Bad Kids Redigerad 17 juni, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts